Skocz do zawartości

320D, STUKI NA NIERÓWNOŚCIACH PRZY MAŁYCH PRĘDKOŚCIACH???


piotrek1410

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Przeczytałem na ten temat na forum już dużo tematów, i zrobiłem tak jak większość pisało. Pierwsze u mechanika przegląd zawieszenia i diagnoza: do wymiany końcówki drążka stabilizatora Faktycznie miały luzy, szczególnie prawy. Po za tym wszystko niby ok.

Jazda próbna i dalej to samo. Jest dość mocny stuk wyczuwalny z lewej strony pod nogami, przy małych prędkościach na nierównościach.

 

na następny dzień pojechałem na stację na szarpaki. Diagnosta powiedział, że swożnie wachaczy ok, końcówki drązka też bo nowe, tuleje wachaczy niby ok jedynie lewa strona słabsza-jego zdaniem..

 

Ustawiłem auto kołami prosto i jak kopnę w lewe koło to widać, że bardziej się trzepie niż prawe( większy luz).

Moje pytanie to czy ta tuleja musi być zerwana żeby stukała, czy wystarczy, że będzie już zmęczona przebiegiem?????

 

Z góry dziękuję za wszystkie sugestie!!!

Damy radę !!!!!!!!!!!!!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniłem łączniki stabilizatorów po obu stronach, cale drązki kierowniczne i dalej cos puka - własnie na nierownościach poprzecznych przy małych predkościach. byłem na stacji diagnostyczne, u mechnika i na szarpakach i nic nie wyszlo. Jedno nad czym sie machanik zastanawiał to czy ma swożeń może latać w wahaczu...bo jest na gumie i nie umial powiedzieć czy tak ma być....Druga rzecz która mi jeszcze przychodzi do głowy to poduszki amortyzatorów. Wymieniałem amorki ale poduszki zostawiłem i to może to...chociaż bardziej stawiałbym na wahacze albo jakaś tuleje...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo latwo to zdiagnozowac - skręc na maksa koła, wsadz kogos do srodka (zeby rozpoznal ten dzwiek) poszarp za koło - jesli stuka to tuleje wahacza. Tak jak mowi M330D wymiana tylko w parach + gemetria do kontroli

Xdrive

Koder

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo latwo to zdiagnozowac - skręc na maksa koła, wsadz kogos do srodka (zeby rozpoznal ten dzwiek) poszarp za koło - jesli stuka to tuleje wahacza. Tak jak mowi M330D wymiana tylko w parach + gemetria do kontroli

 

Dzieki za podpowiedzi, będę sprawdzał. Jak kopnę w koło to już na zewnątrz słychać dzwiek podobny i koło tak się zatrzepie jak galareta. Dodam, że z prawej strony tego nie ma...

Damy radę !!!!!!!!!!!!!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.