Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No to masz fajnie :cool2: bo u mnie nadal nic :roll2:

 

Mam takie małe pytanko do kolegów : czy po odłączeniu czujnika wałka rozrzadu silnik powinien zgasnąć czy tylko komputer złapie błąd?

 

PS. sondy lambda już działaja.

Opublikowano

 

Mam takie małe pytanko do kolegów : czy po odłączeniu czujnika wałka rozrzadu silnik powinien zgasnąć czy tylko komputer złapie błąd?

 

PS. sondy lambda już działaja.

 

NIe widzialem takiej sytuacji, ale jesli przy bledzie z tego czujnika, komputer odcina zaplon - wedlug procedury ochrony silnika ( nie wiadomo ile one wynoszą w tym momencie )

to na bank silnik powinien zgasnąć.

Opublikowano

Witam wszystkich. :)

Dzisiaj założyłem nowy czujnik wałka rozrządu niestety nic to nie pomogło :cry2: Naszczęście mogłem go oddać do sklepu :dance:

 

No to na dzień dzisiejszy nie mam się do czego przyczepić,niby wszystko jest ok i sprawne,ale, ale... w kółko wywala błąd uszkodzonego czujnika wału.

No to go dziś znowu wyciągnełem i wsadziłem go na miejsce bez podkładki,żeby był bliżej koła, i co? o dziwo auto zamiast tzw. odcinać przy 3000-4000tyś obrotów zaczeło odcinać już przy 1000-1500obr :jawdrop: a nawet gasnąć. próbowałem ustalić jaka odległość ma być od zębów koła zamachowego ale zabrakło mi dnia....

 

I teraz nie wiem jaka ma być odległoś pomiędzy czujnikiem a kołem, no i czy ten nowy czujnik jest żeczywiście sprawny.... :cry2: :cry2:

Opublikowano

Wiem, że temat pompy był już przerabiany ale ja i tak bym się nią zainteresował. Zakładam, że pomiaru ciśnienia dokonywano przy wyłączonym silniku? W takiej sytuacji pomiar jest diabła warty.

Ja miałem kiedyś identyczny problem po tym jak bydlaki z MCars'u wymieniali mi pompę paliwa - wstawili jakąś lipną i podłączyli czymś w rodzaju węża ogrodowego. Wężyk pękł ale tak perfidnie, że potrafił dawać ciśnienie właśnie do około 4 tyś obrotów - potem becia się zachowywała jak by jej paliwo skończyło.

Sugeruje dokopać się jednak do pompy i obejrzeć jak to wygląda - filtr przed pompą, przewód łączący pompę z instalacją i co się jeszcze da.

Opublikowano
Witam. Miałem podobny problem w e36 2.5 vanos. Powód okazał się błachy. Miałem zapchany filtr paliwa ten w zbiorniku. Wyglądał całkiem dobrze ale dopiero po dokładnym wyczyszczeniu jak ręką odjął. Radzę spróbować. To nic nie kosztuje( no może trochę roboty). Pozdrawiam
Opublikowano

DZiś jeszcze raz ściągałem kolektor ssący,pokrywy, oraz miske olejową, wszystko wygląda ładnie i nie ma się do czego przyczepić. Doszlismy do wniosku że coś się dzieje z zapłonem raz jest za wczesny a raz za późny Raz szczela w kolektor ssący a raz w wydech ogólnie świece są czarne... Jak to jest z tym zapłonem w m60?

Acha dziś jeszcze wymieniłem filtr paliwa i sprwadziłem pompe...i nic :modlitwa: :modlitwa:

Opublikowano
Ale czy na pewno wymieniłeś bądź porządnie wyczyściłeś ten filtr w zbiorniku paliwa? Ja wymieniłem filtr ten przy silniku i nic nie dało ale dopiero po porządnym przeczyszczeniu tamtego pomogło. U mnie objawem tego było to że raz pompa paliwa podawała katalogową ilość paliwa a raz dużo mniejszą Już chciałem ją wymieniać ale coś mnie tknęło. pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.