Skocz do zawartości

Stop MOTOR !Oldruck Motor JAK NA TO REAGOWAĆ???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie mam pytanie, pojawił mi sie taki napis,-Stop!Oldruck Motor- nie ukrywam że troszke sie zdenerwowałem, wyłączyłem szybko motor i nastempnie zobaczyłem czy mi olej nie leci i zapaliłem ponownie, no i wszystko sie unormowało. Kolega powiedział, że to normalne w BMW i że co 10 tyś musze litr oleju dolać.

Pytanie: Czy to prawda, czy poprostu móje v8 silniczek nie długo przestanie pracować???

Opublikowano
sprawdzałem ,faktycznie było mało oleju i dolałem litr, tylko czy to jest normalne że dolewać trzeba co 10.000. Byla też syt. że ja byłem w dortmuncie i praktycznie całą droge tam i spowrotem cały czas pałowałem silnik tam inaczej nie idzie jechać, prędkość sie trzymało między 170 i 220. Myślisz że to mogło byc powodem?
Opublikowano
sprawdzałem ,faktycznie było mało oleju i dolałem litr, tylko czy to jest normalne że dolewać trzeba co 10.000. Byla też syt. że ja byłem w dortmuncie i praktycznie całą droge tam i spowrotem cały czas pałowałem silnik tam inaczej nie idzie jechać, prędkość sie trzymało między 170 i 220. Myślisz że to mogło byc powodem?

 

 

a jaki kolega ma przebieg to ze dolewasz litr oleju na 10.000 niejest dokonca norlane ja przy przebiegu 270 tyś a smigajac na Syntetyku 5W50 niedolewam grama oleju,a co do twojej jazdy przy sprawnym silniku niepowinno być prloblemu i niepowinno mieć to wpływu na zużycie aż takie oleju

Moje BMW- E30 318I,

- E34 525TDS

-E32 730IA-kochana babcia

-E34 520I M50

E46 Touring 320CI M54

E36 M43 Touring

Opublikowano
generalnie 1 litr oleju na 10 tys. to nie jest dużo. Moja też brała lekko olej, ale jak zmieniłem mobila na Castrola to nie bierze praktycznie wcale.
Opublikowano
byłem w dortmuncie i praktycznie całą droge tam i spowrotem cały czas pałowałem silnik tam inaczej nie idzie jechać, prędkość sie trzymało między 170 i 220. Myślisz że to mogło byc powodem?

 

Tak, delikatnie mowiac to moze byc powodem zuzycia oleju 1 litr na 1000 km. I jest to i tak bardzo male zuzycie. Nawiasem mowiac - tez bylem pare razy w Niemczech i jakos 'szlo' jechac 120-140 km/h ;). No, ale co kto lubi. Natomiast zuzycie oleju przy jezdzie na wysokich obrotach na najwyzszym biegu to rzecz normalna.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
Kolego co do przebiegu, mam 151 tyś przebiegu (licznik nie był skręcany, przebieg oryginalny). A jesli chodzi o jazde w niemczech, to na tyle sie przyjemnie jezdzi że czasami nawet nie zauważasz jak na liczniku wskakuje 170 czy 180. Pewnie tak ja zaznaczyłeś że jazda na dużych obrotach powoduje że olej będzie brany, wieć może i to było powodem tego. Dopiero jak drógi raz pojechałem i wróciłem to taki objaw nastąpił.(w jedną strone 700km)
Opublikowano
no wlasnie sie zastanawiam kolego, bo mechanicy w servisie mówią że to normalne przy tych modelach, a jeszcze jak mi wymieniali olej na przeglądzie w sierpniu to mnie gość uprzedzał że wymienili olej i że może trzeba będzie troche delać troche po jakimś czasie, może ten czas nastąpił???
Opublikowano

nie no gazu nie będe montował tylko paliwo, ale wiesz co kolego ja sie na tym tak nie znam, ale naprawde jaki jezdziłęm kilka razy na zachód to kurcze palowałem moje autko aż czasami zal było bo to taka przyjemność.

No i teraz nie wiem czy mam sie martwić czy racej jeszcze nie powinna mnie zawieść jesli chodzi o silnik

Opublikowano
Litr oleju na 10tys km to norma, niczy się nie przejmuj. Jednemu nic nie weznie a drugiemu litr i to jest normalne. Gdyby brała ci litr na 1tys. to już niedobrze, ale litr na 10tys to norma, nic sie nie martw. A pozatym przecierz olej i tak zmienia sięco 10tys także nic nie musisz dolewac. A w ten przebieg to nie wierz bo nie jest realny.
Opublikowano

Dzięki kolego za optymistyczna podpowiedź, a jeśli chodzi o przebieg, to też nie chciałem wierzyć jak usłyszałem, ale jak zobaczyłem i sprawdziłem w servisie bmw to zdziwiłem sie nawet bardzo pozytywnie.

pozdrawiam.

Opublikowano
sprawdź stan oleju na zimnym silniku, po za tym dopóki kontrolka oleju się nie zapala to znaczy że ciśnienie oleju jest

 

Stary jak już się zaświeci Ci kontrolka oleju to możesz jechać prostu na szrot :D tak było od zawsze i nie ważne czy to polonez czy BMW

Opublikowano
Kolego co do przebiegu, mam 151 tyś przebiegu (licznik nie był skręcany, przebieg oryginalny). A jesli chodzi o jazde w niemczech, to na tyle sie przyjemnie jezdzi że czasami nawet nie zauważasz jak na liczniku wskakuje 170 czy 180. Pewnie tak ja zaznaczyłeś że jazda na dużych obrotach powoduje że olej będzie brany, wieć może i to było powodem tego. Dopiero jak drógi raz pojechałem i wróciłem to taki objaw nastąpił.(w jedną strone 700km)

 

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: nie walnąłeś się?? 151 tyś.??? To masz prawie nowe BMW gratuluję :D

 

Człowieku ogarnij się przy takim przebiegu w środku śmierdzi jeszcze skóra a silnik chodzi jak pszczółeczka i nie ma prawa wziąć Ci oleju, w ogóle! Coś jest nie tak. Była cały czas serwisowana bez przerwy?? Czy ostatni raz miała przebieg 135tyś 5 lat temu?? O na serwisie myślałem, że pracują konkretni mechanicy u takiego producenta a nie jełopy. Nie miał prawa Ci takiej bzdury wcisnąć! Owszem gdybyś miał na kulane 400tyś to każdy by zrozumiał...

Opublikowano

Ja też uważam że przy przebiegu 150tys km nie powinno sie nic dziać.Moja ma nalatane ponad 300tys km i oleju nie bierze.Raz mi wyskoczył komunikat że niskie ciśnienie oleju ale to była wina czujnika w obudowie filtra oleju.

 

I ja podobnie jak koledzy wymieniam olej co 10tys km i nic nie kombinuje z żadnymi dolewkami...

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano

Nawet najlepszy silnik moze zaczac brac olej nie po 150 tys, a po 15 tys km.

Wystarczy palowac go na zimno do czerwonego pola, jechac 40 km/h na najwyzszym biegu (tu oczywiscie potrzebny jest manual) i cisnac gaz do dechy, najlepiej jeszcze pod gorke.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.