Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na skrętkę :mrgreen:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 691
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
fylype46 jeżeli nie masz dwóch lewych rąk to na pewno sobie poradzisz, dostaniesz taką instrukcję, że nie sposób jest się tam w czymś pogubić.
Opublikowano
Dzięki za opinię. Jest to temat który z pewnością chciałbym zrobić w niedalekiej przyszłości. Jak widziałem na filmach na yt to naprawdę jest cicho i bez wstrząsów.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam,

dodam krótko coś od siebie - od pewnego czasu jeżdżę na module od trandolfa zamontowanym w 3.0d 204KM. Jako, że nie jestem wprawionym mechanikiem pojechałem z modułem, przepustnicą i egr-em do znajomego mechanika w Szczecinie i temat ogarnięty był po ok 1,5h (w razie czego mogę dać namiary na niego na priv).

Pierwsze odpalenie i kopara opadła :) Pięknie gaśnie. Od tamtego czasu ściszam czasem radyjko, żeby usłyszeć z uśmiechem na twarzy jak po cichutku auto gaśnie. :lol:

Jeśli ktoś się jeszcze zastanawia nad tym rozwiązaniem to osobiście polecam w 100% !

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
posiada ktoś kontakt do trandolfa? Pisałem priv ale niestety bez odzewu. Problem z trzęsącą się budą przy gaszeniu irytuje mnie od jakiegoś czasu. 3mies temu wymieniłem kolo pasowe na nowe Corteco i chciałem mu trochę ulżyć.
  • 9 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Dzień dobry, że względu, że przestała działać mi klapa gaszaca od trandolfa, a nie mam z nim kontaktu mam prośbę, aby podrzucić mi informacje co steruję klapa + czy - w celu zdiagnozowania poprawności działania klapy . Chodzi mi o pin nr: 2 bo 3 to stały + a 4 stały - no chyba, że ma być inaczej to proszę mnie poprawic.
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Hi guys, please can somebody send me a link where I can buy module for 330d 204hp? Or send me contact on trandolf? Thanks.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam wszystkich chciałbym zakupić moduł sterujący z wiązką do BMW e87 120d silnik m47n, EGR z przepustnicą już posiadam, proszę o kontakt w sprawie zakupu wiązki czy ktoś posiada
  • 1 rok później...
Opublikowano
Jako że to pierwszy post witam wszystkich.

Dzięki dla Trandolfa!!!!, to po pierwsze i najważniejsze.

Do wszystkich którzy się zastanawiają czy warto. Bez dwóch zdań. Najlepiej wdane pieniądze i najlepsza modyfikacja jaką można zrobić. Nie widzę żadnych minusów same plusy. Wymieniać nie trzeba ile elementów ma łatwiejsze życie. Montaż wzasadzie banalny. Przepustnica z egr-em cztery śrubki a do modułu jest taka instrukcja ze tylko pierdoła nie da rady. Trochę gimnastyki wymaga jedynie rura dolotu ale to do ogarnięcia no i sama przepustnica. W mojej była kryza do szybkozłączki, którą zeszlifowalen. Montowałem w 2.0 150KM po lift. Efekt..... mi kopara opadła :D :D :D. Co do kosztów będą ruchome. Zależy ile wyda sie na przepustnice. Ja kupiłem za stówę na aledrogo. Koszt modułu, nie jestem upoważniony ustala Trandolf.

I to tyle. Pozdrawiam posiadaczy tego patentu, a niezdecydowanych zachęcam do montażu.

Opublikowano
Witam wszystkich mam bmw e90 z 2007r. silnik M47 150 km. i wymontowałem klapy z kolektora dolotowego a zamontowałem przepustnice z egr-em i ona mi nie działa jest cały czas otwarta co dalej jeszcze czeba zrobic żeby ona się zamykała prosił bym o pomoc którzy wiedzą jak to zrobic...pozdrawiam
Opublikowano
Witam wszystkich mam bmw e90 z 2007r. silnik M47 150 km. i wymontowałem klapy z kolektora dolotowego a zamontowałem przepustnice z egr-em i ona mi nie działa jest cały czas otwarta co dalej jeszcze czeba zrobic żeby ona się zamykała prosił bym o pomoc którzy wiedzą jak to zrobic...pozdrawiam

 

wiązke ogarnąć pewnie

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Panowie, chyba po 30 stronach tego wątku udało mi się rozwiązać ten problem. Tak jak pisze kolega czerwony330d w tych silnikach raczej nie ma możliwości łagodnego gaszenia, ponieważ nie posiadają one przepustnicy gaszącej. O tym, że nowsze BMW już ja posiadają przeczytałem kiedyś na forum i to był początek pomysłu, aby zamontować taką przepustnice w 320d. Na początku z kolegą zrobiliśmy taki test, na znak on gasił silnik, a ja przytykałem ręką zawór EGR. Efekt był taki, że silnik gasł łagodnie, miękko bez niepotrzebnych dźwięków. Po tym teście byłem już przekonany do zakupu przepustnicy z e90 w komplecie z EGR. Zawór ten pasuje idealnie na otwory w kolektorze dolotowym, jego działanie także nie odbiega od działania oryginalnego elementu z tego modelu. Przepustnica ta nie jest jednak sterowana bezpośrednio sygnałem PWM, tylko sygnał o jej aktualnej pozycji zostaje przesłany z ECU do przepustnicy CAN-em. Więc trzeba ją delikatnie przerobić, aby można było nią sterować bez CAN-a. Po tej przeróbce można by dorobić przycisk do środka kabiny i wciskać go w momencie gaszenia silnika :wink: Takie rozwiązanie jednak nie dałoby mi zadowolenia, więc skleciłem moduł sterujący tą przepustnicą. Jego zadaniem jest zamykanie przepustnicy na 2 sek (gaszenie silnika), a po tym czasie ma się otworzyć. A poniżej filmik przedstawiający "kulturę" gaszenia 320D + towarzyszące temu dźwięki wszystkim już znane:





Na filmie widać zamontowaną już przepustnicę, ale została odpięta, aby dać porównanie jaka jest różnica z nią i bez niej. Poniżej filmik z działającym urządzeniem:





Znawcom tematu nie trzeba doszukiwać się chyba różnicy :D Całość działa u mnie w aucie od końca stycznia z tego co pamiętam, i do tej pory nie mam z tym żadnego problemu. Uśmiech na twarzy nie schodził mi przez tydzień przy każdym gaszeniu :D Oczywiście osłony przy silniku nie są przystosowane do pomieszczenia tego elementu pod maską, więc nie obeszło się bez małych modyfikacji. Potrzebne było wycięcie otworu prostokątnego na silnik z przepustnicy, oraz podszlifowanie osłony w miejscu, gdzie stykała się z przewodem gumowym, który zakładamy na przepustnicę. Całość wygląda tak:


http://imageshack.us/scaled/large/11/pv6t.jpg



A od środka kabiny gaszenie wygląda tak:





Nie wiem na ile podczas gaszenia odpoczywają poduszki silnika, dwumas, wydech, ale moja psychika na pewno :) Już nawet nie wciskam sprzęgła podczas gaszenia, bo nie ma takiej potrzeby :)


A TUTAJ więcej informacji dla silnika M47N (poliftowe 320d).


Poniżej filmik pokazujący jak pracuje druga wersja modułu w silniku M57N w aucie 330D:

\


Odgrzeje kotleta bo nie mogę coś wysłać pw do Trandolfa. Czy jeszcze działa z tym?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Niestety równiez nie znalazłem nigdzie kontaktu, jednak poszukuję takiego sterownika/modułu.

Moze jest ktoś jeszcze, kto takie rzeczy produkuje?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.