Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 66
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Mastersi.... nikomu więcej nie oddam swojej furki :8)

 

kolego masz moze wykresik jakis jak to co podajesz w opisie (189km/407ps wyglada w calosci?!

pozdrawiam

michal

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Nie chcę się czepiać, ale coś mały ten momencik przy tak zdrowej mocy w serii. Trochę dziwnie shamowany http://www.graty.net/forum/images/smilies/39.gif
Opublikowano
Moment mogłem zrobić bez problemu 420NM.Tylko juz musiał bym zbierać kase na wał,sprzęgło i skrzynie.Widziałem też wykres z 400NM i różnica w osiągach była naprawde minimalna więc zostałem przy 380 NM bo znacznie zdrowiej dla auta.
Opublikowano
Pisałem o momencie w serii... biorąc pod uwagę tak zdrowy silnik moment był strasznie niski. Z tym wałem, sprzęgłem i skrzynią to bym nie przesadzał :). U mnie 407 niutków zrobiło już 40 tys. i podzespoły wymienione przez Ciebie ciągle te same :) a emerytem nie jestem :mrgreen:
Opublikowano

Dane fabryczne BMW to 150 KM i 330 NM.U mnie wyszło 149,8 KM i 327 NM wiec co w tym dziwnego?

Jeden moj koles mial 420 NM i jest juz po wymianie sprzegla.Obnizyl do 390 NM.Kolejny 410NM w trakcie poszukiwan walu.Wiadomo,ze nie koniecznie u kazdego bedzie to samo ale...

Mozesz Kolego wrzucic swoj wykres bo chetnie porownam :)

Opublikowano
u mnie również moment jest w okolicach 380Nm ze względu na automat , a jego max przypada w okolice 2300obr/min a nie poniżej 2000 , tak bezpieczniej dla automatu
Opublikowano
u mnie również moment jest w okolicach 380Nm ze względu na automat , a jego max przypada w okolice 2300obr/min a nie poniżej 2000 , tak bezpieczniej dla automatu

 

Zgadza się dla automatu jest zdecydowanie bezpieczniej. Jednak wzrost momentu obrotowego z niższej prędkości obrotowej, powoduje zminimalizowanie turbodziury i zmniejszenie zużycia paliwa. Puchi gdzie robiłeś program :?: pytam po raz drugi. Założyłeś temat z prośbą o umieszczanie właśnie takich informacji więc pochwal się gdzie i za ile. Jako założyciel tematu powinieneś go chociaż raz przeczytać, mój wykres już w nim jest :wink:

 

Dane fabryczne BMW to 150 KM i 330 NM.U mnie wyszło 149,8 KM i 327 NM wiec co w tym dziwnego?

 

Rzeczywiście :duh:

Opublikowano

Oto gdzie robiłem:

Michał Łachecki

607868614

ul.Jarzębinowa 6 - Szczecin Zdroje

 

Cena to 1400zł i obejmuje:

-diagnostykę silnika przed modyfikacją

-hamownia przed i po

-pomiary przyspieszenia hamownia przenośną(0-100,400m itp.)

-pomiar strat mocy(dowiesz się jak ma się rozmiar i rodzaj opon do osiągów)

-możliwośc pożniejszej modyfikacji programu(w górę lub w dół)

 

Bobo sorki ale mi sie Twoj wykres nie wyswietla ładuje strone fotosik.pl i nic nie ma ?

Opublikowano

Może przeglądarka blokuje... masz może zainstalowany AdBlock Plus :?: Jeżeli tak to wyłącz go. U mnie jest miodzio.

 

-możliwośc pożniejszej modyfikacji programu(w górę lub w dół)

 

Jeżeli za FREE to korzystna opcja :cool2: Na manualu 400 niutków prześmiga z palcem w uchu... no chyba, że katem ze średniowiecza jesteś :mrgreen: to w końcu coś ukręcisz :D

Opublikowano
najważniejszy parametr to moc na kołach a wiadomo że RWD traci jej więcej jak PWD ciekawi mnie różnica przyśpieszeń na oponach 205x55x16 a 225x45x17
Opublikowano

Ewentualne zmiany programu mam w cenie.Widziałem wykres przy 400NM i różnica była niewielka.Wydaje mi się,że zostane przy tym co mam.

Bobo odnośnie Twojego wykresu to niestety nie wiem o co chodzi wszystko mi się ładuje a to nie chce :roll: Możesz gdzieś indziej to wrzucić?

 

Ja na zimowych oponach 205/55/16 miłem straty 33 KM to ponoć dobry wynik.

Opublikowano

Bobo,wreszcie udało mi się luknąć na Twój wykres.Umocnił mnie on w przekonaniu,że różnica jest mała a Twój max moment 407NM juz od 2100 może być niezdrowy dla auta.To oczywiście tylko moja opinia i życze Ci aby było jak najlepiej bo po to to robimy. :cool2:

Na jakich laczkach miałeś pomiar bo dość duża strata wyszła(47.7KM)?

Opublikowano
Nie pamiętam, czy jeszcze na 225 czy już na 205/55R16 http://www.graty.net/forum/images/smilies/39.gif Zdaje się, że na tych drugich, ale pewny nie jestem.
Opublikowano
Posiada gość jakąś strone?bo nic takiego w necie nie można znależć a z racji tego że nosze się z zamiarem podkręcenia trochę autka i jest to pod nosem wszelkie info mile widziane.A swoja drogą jak wrażenia po podrasowaniu?
Opublikowano

Kontakt najlepiej telefoniczny.

Wrazenia po mozna by dlugo opisywac :mrgreen: Pierwszy bieg jest symboliczny-wiadomo,dwojka wystrzeliwuje auto jak z katapulty i w mgnieniu oka mamy 4000rpm i czas na trzeci bieg,kolejne biegi to ciegle wyrywanie auta do przodu w sposob imponujacy.Nawet na 6 biegu przy predkosci 160km/h wskazowka predkosciomierza nie zwalnia.No i ta elastycznosc w jezdzie miejskiej-bajka :cool2:

Opublikowano
Dzięki za namiar :cool2: napewno skorzystam przynajmiej z konsultacji telefonicznej,chociaż po takowej trudno cokolwiek wywnioskowąć na temat fachowosci danego tunera o którym powiem nie słyszałem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.