Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Was

 

Mam taki problem z moją nieszczęsną lub ''szczęsną'' e30- stką

Silnik M40b16, moim zdaniem w dobrej kondycji, zawory nie klepią, oleju ani ciut nie bierze miedzy wymianami ( 10 000km)

 

ALE:

 

po odpaleniu ZIMNEGO silnika obroty są bardzo niskie w okolicach 600, natomiast gdy silnik jest ciepły to wahają się na poziomie 1200.

 

W M-auto w Katowicach robiono mi czujniki temperatury wiec zakładam że są sprawne,

w pracy (serwis VW) powiedziano mi że te objawy mogą się pojawiać w przypadku nieszczelności dolotu, wiec kupiłem 3 uszczelki (przy głowicy oraz na baranach).

Dziś rozebrałem na części pierwsze cały dolot, wszystkie wężyki i przewody (po wzrokowych oględzinach nie budzą zastrzeżeń) , wymieniłem owe uszczelki, a nawet filtr powietrza bo miałem nówkę w garażu i EFEKT JESZCZE GORSZY

 

Co może być jeszcze przyczyną takiej sytuacji?????

 

Może ktoś z Was udostępnić na chwilową podmianę

 

przepływkę i silnik krokowy ?????

 

A może sonda lambda szwankuje bo widzę, że jej przewody są kombinowane, a kat jest wycięty

 

Dodam, że kable WN nówki z BOSCHA czujnikiem, kopułka SKF, palec BERU i świece NÓWKI

 

 

PROSZĘ WAS O POMOC BO JUŻ NIE MAM NA NIĄ POMYSŁU !!!!!

Opublikowano

Pisałem kiedyś na ten temat :http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=91225&highlight= zobacz dwa ostatnie komentarze w poście.

 

Zobacz .... może znajdziesz tu rozwiązanie dla siebie. Powodzenia.

Uzależniony od 325iC

Zakochany w żonie

.....ja też jeżdżę E30 z wyboru!

Opublikowano

witam,

dolot miałem rozebrany na części pierwsze i naprawdę nie ma mowy o nieszczelności

 

jedyne co chciałbym zrobić to właśnie podmienić od kogoś przepływkę i krokowca, ale jakoś nie ma nikogo do dyspozycji, a kupować na alledrogo i testować to też nie bardzo.

 

może ktoś jeszcze sie pojawi ze sprawnymi częściami

Opublikowano
A zerknij czy wyłącznik przepustnicy jest dobrze ustawiony. Powinien cykać przy zamykaniu. Takie objawy będą właśnie przy jego uszkodzeniu lub złej regulacji.
Opublikowano

WYŁĄCZNIK???? przepustnicy a co to takiego

 

owszem pod przepustnicą mam czujnik 3 pinowy ale jak go sprawdzić ?

 

dodam że przy minimalnym poruszeniu cięgna od gazu słychać takie ''klik;;

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.