Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
zgasilem na bp zatankowalem i nie chce zapalic czy mogl sie zapowietrzyc ???? e 46 150 konny 320 d caly czas chodzi pompka paliwa pod samochodem a podobno ma tylko sie zalaczyc na 2 , 3 sekundy i wylaczyc co moze jej dolegac Edytowane przez przemek 7
Opublikowano
przykro mi z tego powodu ale na forum brak wróżbitów :D pod kompa ja pod kompa :cool2:
Opublikowano
A może etyliny wlałeś :lol:

KTO SZYBKO JEDZIE, TEGO WOLNO NIOSĄ !!!

http://img529.imageshack.us/img529/5021/qqqwr.jpg

Opublikowano
nie chce źle wróżyć ale może być to pompa paliwowa podobno tak mają nie ma żadnych objawów gasisz i już nie odpala :|
moc jest z nami
Opublikowano

Miałem to samo. U mnie był to regulator ciśnienia na listwie wtryskowej. Tak się składa że też mi się to wydarzyło bezpośredni po zatankowaniu. Jako że miałem mało paliwa myślałem że się zapowietrzył.

Bardzo możliwe że i u Ciebie to samo. Że to pompa to bym nie przesądzał tak szybko. Komp nie musi wykazać tego od razu, przynajmniej u mnie tak było. Dlatego pilnuj mechaniorów jak będą Ci mówić że to to, że to tamto.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AS71&mospid=47635&btnr=13_0959&hg=13&fg=15

 

Nr 2 na obrazku.

 

Nie wiem nic o pompce wyłączającej się po 2 sek. Natomiast wiem że przy wymianie filtra trzeba czekać minutę aż naładuje paliwo (a pompka nie wie że był wymieniany), więc te 2,3 sekundy to chyba nie prawda.

Opublikowano
kolego wombat a nie wiesz czasami czy jak sie odkreci przewod na listwie wtryskowej i zastartuje czy powinna leciec ropa bo u mnie nie leci pytalem mechanika i powiedzial ze to jest cr i nie poleci :?:
Opublikowano
Jeśli to teraz się stało przy tych mrozach to zacznij od najprostrzej rzeczy a mianowicie wymień filtr paliwa i wlej specyfiku do wytracania parafiny i wody. Prawdopodobnie masz skałe z syfu w filtrze i paliwo nie poleci.
Opublikowano
ale gdy rozlaczylem przewod od pompki pod samochodem to podaje paliwo tylko ze buczy pompka

 

Też tak robiłem, moja pompka jak dawała to tak na 2 metry leciało paliwo. Ale to tylko pompka wstępna, jak pompuje to jest ok. Możesz napisać dokładnie jak to się stało, już na stacji nie mogłeś odpalić czy przejechałeś parę kilometrów?

Moim zdaniem to nie jest zamarznięte paliwo, zwłaszcza że na BP powinno już być zimowe. Czy ropa ma lecieć po z odkręconym przewodem to nie wiem, ale możliwe że mechanik ma rację.

Opublikowano

podjechalem na stacje i zgasilem i zatankowalem i juz po zatankowaniu nie moglem zapalic a auto scholowalem do garazu a tam jest cieplo wiec podejrzewam ze nie moglo paliwo zamarznac a mechanik powiedzial ze nie ma cisnienia na listwie wtryskowej tylko ze on chyba sam nie wie tak naprawde co jest z tym autem tak podejrzewam bo od paru dni mi swiruje zebym przyjechal jutro i jutro

i tak w kolo

Opublikowano
dzis zadzwonil do mnie mechanik ktory mi naprawial auto i stwierdzil ze nie jest w stanie go naprawic powiedzial ze paliwo dostaje sie na listwe wtryskowa tylko ze nie dochodzi na cylindry co jest grane jutro mam odebrac zepsuty samochud
Opublikowano
Ja dałem do jednego z najlepszych bosch servis w mojej okolicy i też mieli problem. Sprawdzili pompe wtryski. Aż w końcu doszli że to regulator ciśnienia. Podejrzewam u Ciebie to samo, zwłaszcza że obaj mamy z początku produkcji. Ja za samą diagnostykę zabuliłem 950 i 670 za regulator. Najlepiej by było z innej fury wykręcić i sprawdzić. Bo na kompie nie zawsze wyjdzie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.