Skocz do zawartości

530d vs 535d ktore wybrac ?


puchi123

Rekomendowane odpowiedzi

535d jak dobrze sie orientuje to jest tylko z automatyczna skrzynia.Ja nigdy nie mialem z automatem do czynienia i troche sie gop boje.Chodzi mi czy nie zabije sportowego chrakteru i mozliwosci takiej jazdy?

 

Ja tez sie go balem, ale dzis nie chce auta bez automatu.

 

Zalezy co rozumiesz przez sportowa jazde. Automat w E60 jest bardzo fajny i na wiele pozwala, z tym ze jego obsluga czasami moze byc kosztowna (wymiana oleju + filtra, ewentualna zabawa). Jak dla mnie gra warta swieczki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 71
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

535d jak dobrze sie orientuje to jest tylko z automatyczna skrzynia.Ja nigdy nie mialem z automatem do czynienia i troche sie gop boje.Chodzi mi czy nie zabije sportowego chrakteru i mozliwosci takiej jazdy?

 

Ja tez sie go balem, ale dzis nie chce auta bez automatu.

 

Zalezy co rozumiesz przez sportowa jazde. Automat w E60 jest bardzo fajny i na wiele pozwala, z tym ze jego obsluga czasami moze byc kosztowna (wymiana oleju + filtra, ewentualna zabawa). Jak dla mnie gra warta swieczki.

 

Dokładnie. Świetna sprawa. Też się obawiałem, ale teraz już wiem, że automat 4ever ;). A z potencjału i charakteru auto nic nie traci. W trybie sport wręcz zyskuje ;)

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

535d jak dobrze sie orientuje to jest tylko z automatyczna skrzynia.Ja nigdy nie mialem z automatem do czynienia i troche sie gop boje.Chodzi mi czy nie zabije sportowego chrakteru i mozliwosci takiej jazdy?

 

Ja tez sie go balem, ale dzis nie chce auta bez automatu.

 

Zalezy co rozumiesz przez sportowa jazde. Automat w E60 jest bardzo fajny i na wiele pozwala, z tym ze jego obsluga czasami moze byc kosztowna (wymiana oleju + filtra, ewentualna zabawa). Jak dla mnie gra warta swieczki.

z tego co wiem to oleju w skrzyni sie nie zmienia :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

535d jak dobrze sie orientuje to jest tylko z automatyczna skrzynia.Ja nigdy nie mialem z automatem do czynienia i troche sie gop boje.Chodzi mi czy nie zabije sportowego chrakteru i mozliwosci takiej jazdy?

 

Ja tez sie go balem, ale dzis nie chce auta bez automatu.

 

Zalezy co rozumiesz przez sportowa jazde. Automat w E60 jest bardzo fajny i na wiele pozwala, z tym ze jego obsluga czasami moze byc kosztowna (wymiana oleju + filtra, ewentualna zabawa). Jak dla mnie gra warta swieczki.

z tego co wiem to oleju w skrzyni sie nie zmienia :oops:

 

Temat rzeka, lepiej nie ruszaj bo sie na 40 stron wysypie :)

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym koledze doradzal kupic 535d z prostej przyczyny - jak kupisz 530d to po jakims czasie bedziesz sie zastanawial jak takie 535d musi jechac :) i czemu jej nie kupilem :)

 

koszty ew napraw to znikoma roznica pomiedzy tymi modelami

 

w 535d dwie turbiny 495,00* € + 895,00* € = 1390 €

 

w 530d jedna turbina 1145,00* €

 

*- ceny z www.bmwfans.info

 

toż to różnica żadna a przyjemność z jazdy .... ?

 

Rożnica jest trochę większa i wynosi 1800zł. (7,2 TYS - 5,4)

 

Gorzej wypada wymiana hamulców

535d dwie tarcze przód + klocki 2,6 tys - serwis (brak zamienników)

530d analogicznie 1,5 tys serwis, ale zamienniki są.

 

Tylko kto przy takim aucie przejmue się kosztami? Chyba tylko miłośnik diesla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalanie obecnie po warszawce około 11,5 przy spokojnej(he he) jeździe. koszty ekploatacji znacznie wyższe niż 530d (inne klocki, tarcze - nie odważyłbym się kupić zamienników- nie wiem zresztą czy są), nawet więcej oleju w silniku. Opony letnie z tyłu nie wystarczyły na dwa sezony (RF - 2,5kPLN).

Myślę, że wszystko to jest mniej ważne.

Kupiłem swoją betkę (w DE) dla szeroko opisywanego połączenia mocy i momentu obrotowego i do tej pory jestem bardzo zadowolony. fajnie jest jechać samochodem i czuć, że w każdej chwili pojedzie, jak sobie zażyczysz. Nawet dzisiaj wracając z gór gierkówką z pełnym obciązeniem przyjemnie jest przyspieszać z ograniczenia 70 do swojej1.. w ciągu kilku sekund bez wysiłku. Myśle, że to jest bezcenne. Inne gadżety(navi z HUD, ipod z kierownicy), to tylko uzuzpełnienie.Dlatego w moim kolejnym samochodzie będzie silnik dający jeszcze lepszy komfort jazdy( tak się składa, że królują w tym v-benzynki)

Niestety w bmw jeździłem tylko dieslami, lecz jeśli ktoś może kupić za tę samą kasę mocniejszą benzynkę , to niech ją weźmie pod uwagę.

Pozdrawiam wszystkich korzystających z radości z jazdy

Niech Moc będzie z Wami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam temat jest tak niedorzeczny że szkoda gadać. Piszesz o nowym aucie z salonu??? Przy uzywkach nie ma kompletnie żadnej reguły. Dopłacac będziesz do każdego. Nikt nie sprzeda Ci auta w superokazyjnej cenie. Nie ma frajerów na tym świecie. Każdy łudzi się, że dostanie super auto za bezcen i każdy jest cwańszy od każdego. A potem sypia się wątki o awaryjności diesli. tylko po co tworzyć fikcję??? Nie ma żadnej reguły a wybór jest trywialnie prosty....tylko po co tworzyć lawinę postów. było o tym nie raz. Proszę moda o zamknięcie, bo o nie wnosi to nic do rzeczy. Było tego tyle, że ...........tem temat po przelewanie wody. Ech.....jakie ma np znaczenie zużycia paliwa, cena wymiany klocków hamulcowych.....jeśli auto było "kręcone" a potencjalny nabywca mamiony superokazją????
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego navi2,

ledwo sie pojawiles na tym forum a juz krytykujesz,zamykasz i piszesz bzdury.Poczytaj najpierw regulamin i naucz sie kultury w pismie.Twoja wypowiedz obraza ludzi uczestniczacych w tym poscie.

Prosze wiec oszczec sobie dalszej kompramitacji i nie uczestnicz w "dyskusji".

Dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jest w tym wiele prawdy. Ale raczej w tych rocznikach x-drive jest nieczęstym zjawiskiem.

btw. X-drive wyklucza dynamic drive i active steering, zatem jak to jest bez tych systemów? Czy są wtedy zastosowane jakieś namiastki tych systemów? Z active steering bajecznie manewruje się na parkingach itd i jazda z dużą prędkością też jest przyjemna. A jak bez niego w aucie z x-drivem? Jak jest ze stabilnością w zakrętach? Duże przechyły?

 

Coz zapewne active steering poprawia troche komfort manewrow i troche moze jazdy ale naped na dwie osi daje komfort w sytuacjach nietypowych. Wydaje mi sie ze nie ma zadnych namiastek tych systemow w xdrive. Zrobilem 3,000km w ostatnim tygodniu do wysokosci 2380mnpm na bardzo roznych nawierzchniach i przyczepnosc stracilem na ulamek sekundy moze dwa razy na posniegowym blocie na slowackiej autostradzie przy wysokiej predkoci. Poza tym idzie jak po sznurku, w zakretach idzie jak na szynach, przechylow, nadsterownosci ani podsterownosci nie zauwazylem :P. Wjechal nawet na 15%+ calkowicie zasniezony krotki podjazd, spike spidery ciagle czakaja na premiere.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Ale z napędem X będziesz zdecydowanie szybszy.

Np jeździłem 335xi z automatem. Na mokrym asfalcie wystrzeli jak z procy.

A w 530d lampka mruga nawet do 60km/h. I po co 230KM jak koła nie mogą tego przenieść na sfalt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.