Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zakładam nowy wątek bo nikt nie udzielił odpowiedzi a i szukałem, jednak jednoznaczej odpowiedzi nie ma. W mojej becie spadły mi obroty poniżej kreski tj. tereaz ma około 550. Zrobiłem reset kompa to pomogło o tyle że nie gaśnie na luzie. Czy jest to wina krokowego czy nie. Czyściłem go ale jest bez zmian, jak go odepnę z wtyczki to obroty są ok na 750. Skrzynie mam automat, więc jest to bardzo uciążliwie bo chyba spada ciśnienie i rozpina skrzynie a przy ruszniu wiadomo szarpnie. Nie mam innego na sprawdzenie więc przed kupnem chciałbym się upewnić, czy to jego wina?
Opublikowano

witam. podepne sie pod temat i zapytam tez odnosnie silniczka krokowego w e34 520i m50.

czy to jest on, zaznaczony na zdjeciu???

http://img218.imageshack.us/img218/3489/beztytuurj0.jpg

http://img218.imageshack.us/img218/beztytuurj0.jpg/1/w630.png

jezeli tak to jaki klucz jest potrzebny zeby go wykrecic, zagladalem tam ale mam juz wyrobione gwinty (widocznie ktos juz tam grzebal) i mam problemy z jego wykreceniem

e34 520i '90 M50B20; 2006-2007

e34 520i '94 M50B20; 2007-2009

e46 320d '02 M47N; 2009-2015

e91 318d '09 N47; 2015-....

Opublikowano

wwwrona - to jest czunik przepustnicy, krokowy to taki silniczek z dwoma dołączonymi wężami gumowymi, będzie on u ciebie gdzieś pod tą grubą gumą.

xsilver - gdybym oczekiwał takiej odpowiedzi to bym nie pytał na forum co to ma pomagać, tylko pojechał do serwisu wybulił za komp ze 300 zeta i dowiedział się że koszt naprawy to 3000, bo komp nie zawsze wykaże taką usterkę i wyprzedze tu twoją odpowiedź - że się nie dowiem jak nie podłącze. Dzieki!

Opublikowano

nie kazde jechac do serwisu bo tam siedza same wariaty ...

 

wpiecie pod komputer w niezaleznym zakladnie (np pod modica , dis i inne ) kosztuje od 50-100zł to wg Ciebie dużo ?

 

 

chyba nie do konca wiesz jak skomplikowany silnik masz - nie jeden juz sie na nim wylozyl ... tym sposobem to pozmieniasz pol czesci w silniku i dalej bedzie zle... a moze to przepływomierz ? może któraś świeca , cewka itp itd...

 

ja wepniesz komputer to bedziesz widal wszystko...

Opublikowano

podpinając się pod temat czy silniczek krokowy to będzie element o nr 17

http://bmwfans.info/original/E39/Lim/523i-M52/ECE/L/M/1997/05/mg-13/ill-13_0409/

 

czy może nr 1 na tym zdjęciu

http://bmwfans.info/original/E39/Lim/523i-M52/ECE/L/M/1997/05/mg-13/ill-13_0441/

bo już sam nie wiem???? jak porównywałem do zdjęć na alledrogo to bardziej pasuje mi nr 17 z pierwszego zdjęcia

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
spójrz na rysunek, od spodu grubej gumy wychodzi rurka po której trafisz do krokowego, ale chyba nie obejdzie się bez demontarzu tej grubej gumy. Z tego co kajarzę to tak zewnętrznie go nie widać.
Opublikowano
hej kolego jesli masz w tym 535 wejscie OBD2 to wpadnij do mnie to przeskanujemy go gt1 i zobaczymy czy ma jakies bledy. Pisz na priv.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.