Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Mam problem z moim e36 (1,6 93r), a mianowicie po długiej drodze nagle wentylator przy chłodnicy zaczął działać bardzo głośno. Jego obroty rosły proporcjonalnie do obrotów silnika ale nie tak jak zawsze tylko zdecydowanie szybciej. Efekty jest taki że słychać bardziej wentylator niż silnik. Myślałem że to zniknie jak silnik ostygnie- ale niestety zostało i teraz mam hałas zamiast jazdy. Wszytko pracuje okej- silnik ma moc- ale ten wentylator tak jakby dmuchał za bardzo.

 

Co mogłbym sprawdzić, ew. wymienić żeby w niepotrzebne koszta sie nie wpuścic?

 

pzdr!

Opublikowano

Witam

Na poczatek zdemontuj i umyj go w ropie a potem dokladnie usun brud przy zaworze i z listwy bimetalowej.

Powinno pomoc.

Tylko nie doginaj tej listewki.

pozdrawiam

Opublikowano
wydaje mi sie ze raczej tego nie naprawisz a jak nawet to na krótko takie sprzęgło wiskotyczne nie jest az tak droga częścią warto kupić nowe koszt to ok.150zł
Opublikowano

Wyglada to tak, że visko zawiesiło sie na najwiekszej predkosci i nie puscilo. Sprobuje to rozebrac.

Trzeba na cos zwracac uwage czy poprostu odrekcic pokolei?

Trzeba miec jakies specjalne narzędzia?

 

 

Pozdrawiam!

Opublikowano
Wyglada to tak, że visko zawiesiło sie na najwiekszej predkosci i nie puscilo. Sprobuje to rozebrac.

Trzeba na cos zwracac uwage czy poprostu odrekcic pokolei?

Trzeba miec jakies specjalne narzędzia?

 

 

Pozdrawiam!

nie wiem na pewno ale moze tam być lewy gwint i z tego co wiem nie naprawia sie tego możesz wyczyścic i tak dalej ale czy to pomoże?

Opublikowano
Tak jak kolega wyżej pisze.Tanio kupisz tanio będziesz miał/Mi tez tak huczało a potem dostało luzu i warczało niemiłosiernie.Ja za sachsa dalem 250zł,ale kupował mi kolega ze zniżka
Opublikowano
Nie naprawisz visca. Nie kupuj tanich bubli bo ja kupowałem dwa takie i skończyłem na SACHS za 320zł. Rewelacja. Nie kupuj BEHR`a ani nic takiego taniego.

A dlaczego nie BEHRa? One szły na pierwszy montaż, przynajmniej w e30 - ja miałem takie u siebie. Zresztą, wymieniłem również na BEHR.

Opublikowano
Tak i też w e36 wychodziły w orginale, ale ja wymieniałem w te wakacje na behr po czym dowiedziałem sie ze behr podupadł trochę i mieli fatalną serię. Co się okazało prawdą. Cały czas było visco zasprzęglone. Gdzieś pisałem post o tym. Wogóle o przegrzewaniu się.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.