Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

Pisze powoli bo wiem ze czytasz powoli.... napisalem ze wyglada Igla. Jesli jest jakies encyklopedyczna definicja slowa igla jako idiom opisujacego stan tech. auta to przepraszam za niescislosc.

Przyznaje ze szukalem szukajka i sie zniechecilem wiec mozesz nazwac mnie leniwcem.

Natomiast co do wykorzystywania aktywnosci innych to biorac pod uwage Twoje komentarze... Hmm, nie wiem jeszcze jak mialbym je wykorzystac.

Ale bez urazy, w koncu licza sie checi :mrgreen:

 

 

Przyjacielu szczerze to nic nie szukałeś podpowiem ci parę rzeczy co by twój obraz E39 się poszerzył :

E39 96-00 I Faza produkcji

00-04 II Faza produkcji w 02 były malutkie zmiany dodatkowo

 

Wszystkie warianty nadwozia wyposażane były w wszystkie dostępne jednostki napędowe 5-er czyli na prosty sposób potrzebujesz informacje co do jednostki Napędowej , ta 525i co sobie upatrzyłeś nie jest jedyna w swoim rodzaju posiada wszystko co było dostępne w innych jednostkach napędowych 5-er , jeżeli znasz wyposażenie wirtualnego pojazdu to w wyszukiwarce wpisujesz Hasło które cie interesuje a tym samym nie zniechęca cie 3000 postów do przeglądania ale i to tez trzeba wiedzieć .

Nie wszystkim powolne czytanie idzie w parze z przyswajaniem wiedzy.

Opublikowano
podobno to ma byc Igla wiec.... , na miejscu okaże się obraz daleko odbiegający od Igly

 

 

Trzeba się z tym liczyć. Ostatniego czasu to przerabiałem. Książki są ale ostatnie wpisy 2 lata temu. A u większości sprzedających ludków stan: "igła"; "niunia"; "ideał" znaczy że odpalają od pierwszego razu, nie kopcą i mają poniżej 200tys. Jak to spełnia to jest git a reszta tez istotna "to klient się już czepia"

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano

Dziekuje wszystkim jeszcze raz!

Kolego Elvishh gratuluje pierwszego rzeczowego postu na ten temat i tez dziekuje za wniesienie nuty humorystycznej do dyskusji :D

Mniej wiecej wiem jak obslugiwac szukajke ale z pokora przyjme kazda wskazowke. Nie chodzilo mi o E39 w ogole ale szczegolnie o model 525i. Bo taki wlasnie moze kupie jak bedzie wszystko z nia OK.

Jak kupie to sie pochwale :8)

Pozdro

O Tempora! O Mores!
Opublikowano

kolego Nighstalker stety czy nie stety ale Elvishh ma sporo racji,

rzucasz zdaniem ze masz do kupienia igłę 2003 rok i pytasz czy warto,

nie wiem ile samochodów w życiu kupowałeś,

ale każde auto w komisie jest Igła, Dzidzią, Lalą, Perełką, każde zauważalne przy ogledzinach usterki są naprawialne za 50zł,

każdy pomalowany element jest nie malowany wtónie dopuki niejest to udowodnione, itd itp.

 

co do silników M54 to jest naprawdę sporo informacji, po za tym można nas popytać na PW, i myśle ze każdy odpowie,

 

raczej nie powinieneś pytać na forum czy warto kupić Igłę?

ale poszukać dokładnie co zrobić żeby sprawdzić czy to auto tą Igłą jest!

bo Igieł w komisach to jak w stogu siana;)

 

pozdrawiam i życze powodzenia w poszukiwaniu

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kolego Nighstalker stety czy nie stety ale Elvishh ma sporo racji,

rzucasz zdaniem ze masz do kupienia igłę 2003 rok i pytasz czy warto,

nie wiem ile samochodów w życiu kupowałeś,

ale każde auto w komisie jest Igła, Dzidzią, Lalą, Perełką, każde zauważalne przy ogledzinach usterki są naprawialne za 50zł,

każdy pomalowany element jest nie malowany wtónie dopuki niejest to udowodnione, itd itp.

 

co do silników M54 to jest naprawdę sporo informacji, po za tym można nas popytać na PW, i myśle ze każdy odpowie,

 

raczej nie powinieneś pytać na forum czy warto kupić Igłę?

ale poszukać dokładnie co zrobić żeby sprawdzić czy to auto tą Igłą jest!

bo Igieł w komisach to jak w stogu siana;)

 

pozdrawiam i życze powodzenia w poszukiwaniu

 

Ja mam wrażenie, że podobnie jak mądruś Elvishh, nie przeczytałeś tak naprawdę tego co autor wątku miał na myśli i o co pytał. Popłynąłeś na beznadziejnych zaczepkach Elvishh'a a nie wczytałeś się w ogóle o co chodzi. Chłopak pytał czy warto kupić E39 z takim silnikiem a nie czy to konkretnie, więc nie wiem o co Wam chodzi.

Opublikowano
oczywiście ze warto kupic z m54 bo to fane silniki szczegolnie silnik B30 czyli 3 litrowy bedacy nastepca M52B28 chociaz i m54b25 mocy nie brakuje .Co do igly to uwaga jak najbardziej na miejscu igle trafic to sztuka i kawalek szczegolnie w autohandlu. Dlatego ja szukalem w Reihu. M54 lubi olej złopać szczegolnie tuz przed wymiana ale tego nikt ci nie powie jak bedzie sprzedawał

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Opublikowano
kolego Nighstalker stety czy nie stety ale Elvishh ma sporo racji,

rzucasz zdaniem ze masz do kupienia igłę 2003 rok i pytasz czy warto,

nie wiem ile samochodów w życiu kupowałeś,

ale każde auto w komisie jest Igła, Dzidzią, Lalą, Perełką, każde zauważalne przy ogledzinach usterki są naprawialne za 50zł,

każdy pomalowany element jest nie malowany wtónie dopuki niejest to udowodnione, itd itp.

 

co do silników M54 to jest naprawdę sporo informacji, po za tym można nas popytać na PW, i myśle ze każdy odpowie,

 

raczej nie powinieneś pytać na forum czy warto kupić Igłę?

ale poszukać dokładnie co zrobić żeby sprawdzić czy to auto tą Igłą jest!

bo Igieł w komisach to jak w stogu siana;)

 

pozdrawiam i życze powodzenia w poszukiwaniu

 

Ja mam wrażenie, że podobnie jak mądruś Elvishh, nie przeczytałeś tak naprawdę tego co autor wątku miał na myśli i o co pytał. Popłynąłeś na beznadziejnych zaczepkach Elvishh'a a nie wczytałeś się w ogóle o co chodzi. Chłopak pytał czy warto kupić E39 z takim silnikiem a nie czy to konkretnie, więc nie wiem o co Wam chodzi.

 

a ja mam inne wrażenie, po za tym chyba mam wrażenie że handlujesz samochodami więc trochę opowiedz koledze który jak widać nie jest do końca rozeznany w temacie... jak to w komisach bywa.

ja się w moim poście nie mądrze, ale geenmrlanie sam się kiedyś przejechałem na komisowej igle,

"...Mam do kupienia za niezle pieniadze 525i z 2003 roku, przejechane 123tys.

Auto wyglada igla, jeszcze go nie testowalem ale robi naprawde dobre wrazenie. Pelna ksiazka serwisowa itp...."

 

wracajac do silnika M54

ja mam akurat B30 - 231 KM, do 100 7,2 sek. 250 km/h max

w manualu i musze przyznać że jest to własnie taki motor na jaki liczyłem,

- R6 czyli taniej niż V8, a osiągi w stosunku do spalania i kosztów eksploataji moim zdaniem optymalne,

 

silniki M54 na podwójnym vanosie różnią się tym od M52 że lepiej ciągną od dołu, co jest bardzo wygodne w mieście, a na trasie są bardziej elastyczne, przez co moja 3.0i ma przewagę (minimalną) o dziwo w osiągach nad 3.5 V8,

 

najważniejsze w tym silniku jak i w innych to układ chłodzenia, który musi mieć idealne parametry, aby to zapewnić wystarczy z klucza wymienić co 100.000km pompe wody, termostat i skontrolować Visco.

do tego wymiana oleju, najlepiej co 15 tyś, i silnik się odwdzięcza swoją bezawaryjną pracą.

 

co charakteryzuje troche te silniki, to dość głośne wtryski benzyny, oraz delikatne klikanie z prawej strony u dołu, nie wszyscy to mają, ale z tego co rozmawiałem z wieloma użytkownikami M54 jest to częst a przypadłość która w niczym nie szkodzi.

 

co do spalania : tutaj byłem zaszokowany, jak kupiłem auto śmignąłem sobie z Bydgoszczy do Gdańska jeszcze nie na autostradzie, zrobiłem około 400km, z kręceniem się po mieście, trasa prędkości 140 - 160 a i zdażyło mi się polecieć 220, po porwrocie policzyłem wszystko i wyszło niecałe 9 litrów benzyny!!!, w mieście to auto (manual) potrafi palić 12 litrów i to nie jeżdząc ala TICO, tylko przyzwoicie, myśle ze to się bierze z świetnej elastyczności.

ja osobiście dorzuciłem gaz, robie około 30 tys rocznie, spalanie mam średnie 14 litrów, jestem zadowolony, w zasadzie nie miałęm żadnych poważniejszych problemów, ukryty przełącznik po lewej stronie kierownicy, wlew pod klapką, zbiornik w kole i zapominasz że masz gaz:)

przynajmiej na 350 km :)

 

w zasadzie po 13 tyś użytkowania wymieniłem : pompe wody, termostat, visco, świece, filtry, olej,

auto w porównaniu z dieslami na jakie mozna trafić, jest w kosztach jak skoda felicja :)

 

jeżeli nie spieszy Ci się aż tak z autem, poszukałbym 3.0i, wtedy wiesz że mocy więcej nie bedzie w R6, po za tym z reguły 3.0i są lepiej wyposażone, no ale jak masz już naprawdę 2.5i w super stanie z porzadnym składem to nic tylko brać!, osobiście polecam do tych silników automat, trochę załuję ze mam manuala,

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.