Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z wycieraczkami

Mam e34 2.5 24v M50 z 91 roku.

Wycieraczki dzialaja tylko na najwyzszym biegu, na kazdym nizej juz nie, nie wracaja na swoje miejsce, zostaja na srodku szyby.

Mam samochod u elektryka ,ale nie wiem gdzie sa przekazniki do wycieraczek.2 wykonawcze sa obok nog kierowcy ,ale gdzie jest glowny przekaznik sterujacy? POMOCY!!

Była E34 M50 2.5 24v :) czerwona

Była Lancia Lybra 2.4 jtd SW lx 2000

Jest Citroen c5 2.2 hdi 2001 exclusive

Jest E34 524 td 1991

1997 YZF 750R (4hd)- sold- nastepny sezon juz hayabusa

http://img244.echo.cx/img244/9103/podavatar6bx.jpg

Opublikowano
u mnie pod tylna kanapa nic nie ma, gdzie moze jeszcze byc?

 

Musi być, podnisisz tylną kanapę i po stronie kierowcy jest centralka od centralnego zamka i od wycieraczek + inne moduły jeśli masz bogate wyposażenie

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano
w mojej wersju nawt akamulator jest z przodu pod maska.Jak podnosze kanape to jest tylko wysciolka.

 

Skoro masz akumulator pod maską, to znaczy, że BMW przechodziło w przeszłości skomplkowane zabiegi transplantacji.

Przyjrzyj się uwaznie jej.. :?

 

:arrow: Akumulator pod maską montowany był wyłącznie w BMW 518i i 520i (w pierwszych latach produkcji).

 

:arrow: W BMW 525i akumulator znajduje się pod kanapą z prawej strony. Z lewej strony są bezpieczniki od zamka i automatyki oświetlenia oraz inne moduły z wyposażenia dodatkowego. Nie wiem, czy tam jest moduł wycieraczek, ale skoro kiokio tak twierdzi, to znaczy, że tak jest :D .

 

Radzę zajrzeć do skrzynki z bezpiecznikami i sprawdzić, czy przpadkiem ten od wycieraczek się nie spalił.

Pozdrawiam, Michał
Opublikowano (edytowane)

Sprawdzona jest dokladnie, testowana grubosc lakieru itp. Watpie zeby ktos robil swapa.Wszytsko jest tak jak oryginlanie, zadnych przerobek itp. Poprostu taka wersja. dalej nie wiem gdzie centralka wycieraczek.

ps.sprawdzilem VIN vin-decoderem i wyszlo wszytsko tak jak jest.

Edytowane przez kis

Była E34 M50 2.5 24v :) czerwona

Była Lancia Lybra 2.4 jtd SW lx 2000

Jest Citroen c5 2.2 hdi 2001 exclusive

Jest E34 524 td 1991

1997 YZF 750R (4hd)- sold- nastepny sezon juz hayabusa

http://img244.echo.cx/img244/9103/podavatar6bx.jpg

Opublikowano
Skoro masz akumulator pod maską, to znaczy, że BMW przechodziło w przeszłości skomplkowane zabiegi transplantacji.

Przyjrzyj się uwaznie jej.. :?

 

:arrow: Akumulator pod maską montowany był wyłącznie w BMW 518i i 520i (w pierwszych latach produkcji).

 

:arrow: W BMW 525i akumulator znajduje się pod kanapą z prawej strony. Z lewej strony są bezpieczniki od zamka i automatyki oświetlenia oraz inne moduły z wyposażenia dodatkowego. Nie wiem, czy tam jest moduł wycieraczek, ale skoro kiokio tak twierdzi, to znaczy, że tak jest :D .

 

gupoty piszesz i tyle ,ja tez kiedys mialem 525 ktora miala np aku pod maska bo tam jest jego miejsce :) a pod tylna kanapa nawet sladu nie bylo ,a w obecnej mam "normalnie" :duh: co za glupota na poczatku sie zastanawialem jak ten samochod jezdzi skoro niema aku :D a znalazl sie pod kanapa :shock: to tak jak w tym dowcipie z 2 blondynkami i z maluchem jak znalazly zapasowy silnik w "bagażniku" :lol:

BMW nie dla idiotów :naughty: :diabel_smiech: , LPG :naughty:
Opublikowano
Odkrec ta połka pod kierownica, taka na samym dole nad nogami jak wsiadziesz. Ta powinny byc moduly skoro nie ma ich pod tylna kanapa :)
Opublikowano
Skoro masz akumulator pod maską, to znaczy, że BMW przechodziło w przeszłości skomplkowane zabiegi transplantacji.

Przyjrzyj się uwaznie jej.. :?

 

:arrow: Akumulator pod maską montowany był wyłącznie w BMW 518i i 520i (w pierwszych latach produkcji).

 

:arrow: W BMW 525i akumulator znajduje się pod kanapą z prawej strony. Z lewej strony są bezpieczniki od zamka i automatyki oświetlenia oraz inne moduły z wyposażenia dodatkowego. Nie wiem, czy tam jest moduł wycieraczek, ale skoro kiokio tak twierdzi, to znaczy, że tak jest :D .

 

 

gupoty piszesz i tyle ,ja tez kiedys mialem 525 ktora miala np aku pod maska bo tam jest jego miejsce :) a pod tylna kanapa nawet sladu nie bylo ,a w obecnej mam "normalnie" :duh: co za glupota na poczatku sie zastanawialem jak ten samochod jezdzi skoro niema aku :D a znalazl sie pod kanapa :shock: to tak jak w tym dowcipie z 2 blondynkami i z maluchem jak znalazly zapasowy silnik w "bagażniku" :lol:

 

:shock: Okay, być może nie uściśliłem dostatecznie ... mea culpa.... Moja informacja jest jak najbardziej pewna, bo oparta o fabryczną instrukcję obsługi BMW E34.

Informacja, którą podałem dotyczy BMW z silnkami M50. Kis jeździ 525i 24v, więc myślę, że powinen sprawdzić, czemu akutat u niego akumulator jest pod maską. Oczywiście, instrukcja może nie uwzględniać jakiś modeli przejściowych itp.. :roll:

Nie wiem jak było w wersjach z silnikami M20, może tam były akumulatory pod maską również w 525.

 

:arrow: Opieram się na oryginalnej instrukcji wydanej przez BMW AG.

Pozdrawiam, Michał
Opublikowano
tak jak piszesz nie uwzglednia ona tych z silnikami m20 nie wiem dlaczego ,moze byly dwa wydania tych instrukcji :idea: :?: ,a tak wlasciwie to z tymi instrukcjami to roznie bywa :wink: , ja jetem raczej pewny ze m20 mialo aku pod maska bo jak pisalem pod kanapa nie bylo sladu ze mogl tu byc aku
BMW nie dla idiotów :naughty: :diabel_smiech: , LPG :naughty:
Opublikowano

Panowie na to nie ma zasady, w e34 z silnikami M20 aku był pod maską, w pierwszych miesiącach produkcji M50B20 był też pod maską. Chyba od 03/1991 przełozyli aku pod kanapę, zas w M50B25 aku był od samego początku produkcji pod kanapą, ale nie wykluczone że były jakieś wersje które miały pod maską. Z tego co zauważyłem i kolega który zajmuje się dystrybucją części do BMW wynika że BMW w latach 90-tych wprowadzało bardzo dużo zmian w swoich modelach które nawet nie sa uwzględniane w Fabrycznych katalogach, szły krótkie serie, modele na indywidłalne zamówienie itp. Ja np. nie mam podpory wału a niby powinna być.

Co do tej skrzynki to jeśli jej nie masz pod kanapą to nie mam pojęcia gdzie jej szukać, sterownika od centralnego zamka tez nie masz pod kanapą??

wogóle masz tam pustki, żadnych wiązek, kabli? Dziwne. Poszukaj pod kierownicą tak jak Alan radzi, ale wątpie aby zmieściły się tam wszystkie centralki, ta od sterowania zamkiem nie jest wcale taka mała

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.