Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeśli tylko głowica do roboty, to lepiej i taniej naprawić.

Przynajmniej będziesz pewny silnika, bo jak kupujesz drugi, to nigdy nie jesteś do końca przekonany co bierzesz

Opublikowano
popieram kolegow- naprawiac! bedziesz wiedzial czym jezdzisz
Opublikowano

Tak kolego z czystej ciekawości jak przegrzałeś TDS?Woda poszła przez pęknięty wąż,wisko złe czy co? Bo nie wierze że przy normalnej jezdzie nawet autostradowej coś sie stało.

Ja bym pospawał głowice, zmienił uszczelke i delej jezdził na tym samym silniku.

Wiem że to kawałek od Ciebie ale polecam spawanie w Gliwicach.Sprawdzone na 2 BMW, Mazdzie i motocykalch.

Opublikowano
W moim m30,głowicę spawali w Mikołowie w firmie JURGAL,pełen profesjonalizm,jak odbierałem ją myślałem,że to nowa głowica,jeszcze ją dokładnie zabezbieczyli i zapakowali w nowy karton,w Częstochowie sami filozofowie i bajkopisarze nikt nie chciał się podjąć naprawy,a tam bez dwóch zdań spisali zlecenie i po tygodniu głowica była w aucie.Minęło ponad rok, 30 tyś km i nic się nie dzieje.
Nur bmw e32
Opublikowano
pierwszy raz zagrzala w sie w to lato w warszawie przy zwyklej jedzie nie wiedzialem co jest wspaniali mechanicy wymienili chlodnice (bo ciekla) visco termostat korek przez jakis czas bylo dobrze nie grzala sie ale strasznie szybko lapala swoja temperature po jakis 2 km jazdy i strszie kable od chodznicy twardniali ale nie grzala sie i jechalem jaies tydzien temu i sie zagotowal silnik w wodwa w chlodnicy nawet nie wrzala :/
Opublikowano

to ze sie zagrzal to nie znaczy, ze Ci poszla uszczelka czy glowica...moze poprostu masz znow nie sprawny uklad chlodzenia

 

napisz dokladniej co sie dzieje z samochodem, uzywajac zasad interpunkcji najlepiej (bedzie latwiej czytac)

Opublikowano
Nie powinno się spawać takiej głowicy to dobre na jakis czas. Poprostu to długa czapa i pęknie znowu. Do M 30 głowice można dostac za pare zł do TDS półtora koła.Można jedynie dać do sprawdzenia ja osobiście daje do Poloka w Gliwicach ale nigdy nie spawam tylko wymieniam.
BMW sie nie psuje
Opublikowano
może i masz racje ale ja tam jestem zdania że przynajmniej wie sie na czym sie jezdzi. Spawałem głowice, zrobiłem 120 tkm na gazie i jest ok, wiec poprostu sprawa wyboru
Opublikowano

zalezy jakie jest pekniecie i kto spawa

 

jezeli pekniecie jest takie ze jest do niego dojcie i cale da sie dokladnie zaspawac to taka glowica moze pozniej dzialac calkowicie prawidlowo... jak spawacz spartoli robote to jest pewne ze predzej czy pozniej peknie...

 

wiadomo ze nikt na to nie da gwarancji ...

Opublikowano
Panowie a pod jakim ciśnieniem należy sprawdzać szczelność głowicy bo podobno wiele zakładów głowice od BMW sprawdza pod zbyt małym ciśnieniem a później wychodzi że jednak taka głowica była pęknięta.....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
bylem ja w serwisie bmw i sprawdzili wszystko pape wody termostat visko chlodnice odpowietrzyli uklad i wszystko wskazuje ze to uszczelka albo glowic ale w serwisie naprwaw byla zadroga i ja zabralem.powiedzieli ze to napewno cos z tych dwoch rzeczy uszczelka albo glowica :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.