Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiekszosc odwala kiche a ludzie i tak tam jezdza zawsze sie trafi klient mniej i bardziej wymagajacy i mniej wymagajacy.

Pisałem z wieloma osobami zasiegalem wielu opinii lacznie z ludzmi z ac i kazdy kto ma troszke oleju w glowie powie ze w silnikach m54 wymagane jest zdjecie kolektora aby poprawnie go nawiercic no ale kazdy moze obstawac przy swoim.

Montujcie dalej instalacje z dyszami kilometr od glowicy i pod wiatr ja wolalem zrobic to po swojemu i moje klopoty z gazem sie skonczyly.

Dziwny zbieg okolicznosci co??

 

Martines_Lesz

Wtryski wymienic to nie klopot chwila i po krzyku gdybys musial zdjac kolektor mogl bys narzekac. A Valteki niestety montuja wszyscy jak jeden maz bo latwo tanio i dostepne na parametry nie patrzac.

 

Moj gazownik klocil sie nawet ze sa lepsze od magic jet bo magic jest w srodku plastikowy i sie rozsypie?? ciekawostka

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Opublikowano
Ilu ludzi tyle opinii. Jeżeli coś nie działa, to trzeba naprawić. Nawet wbrew swoim przekonaniom. Klient ma prawo a nawet obowiązek wymagać, aby zakład założył dysze czy parownik taki, jaki on chce. Ale czasem, jak posłuchasz klienta, który mówi, że przeczytał w internecie, że to czy tamto a nie ma pojęcia o zasadach działania instalacji czy nawet swojego wozu, to sie nóż w kieszeni otwiera. Więcej rozsądku! Ostatnio trafił się Pan, który chciał koniecznie założyć sekwencję do gaźnika. I jak wytłumaczyć, że się nie da? On wie lepiej, bo czytał w internecie. Więc czasem trzeba, tak myslę, posłuchać też tego "złego" gazownika.
Opublikowano

Błagam nie mowimy tu o skrajnościach ja akurat wiem dlaczego samochody jeżdżą i po wielu mękach wiem już jak powinien być ostawiony gaz. A takze ze nastepna instalacje zakladam sam to bez sensu zaplacilem 3500 za ta instalacje i:

-zle nawiercny kolektor

-pierwszy reduktor allaska

-wtryski valtek dysza 2,0

-wezyki miały 3 kilometry

Jedyne czego gazownik nie spieprzyl to montaz butli i zaworu we wlewie

 

Nie udowadniajmy wiec sobie ze gazownicy sie znaja na rzeczy bo mimo ze powiedzialem mu sam co jest zle to on i tak wierzyl ze jest dobrze i ze na tych gratach to pojedzie.

 

Dodam ze nie tylko on bo bylem u kilku gazowników z tym pomogło dopiero www.lpg.info.pl i kolega nikoś wariat który z czystym sumieniem powiem zna sie na rzeczy i z pewnoscia nie walnal by tekstem w stylu kolektora nie trzeba sciagac albo ze na valteku da sie jezdzic.

 

Do listy śmieci montowanych w samochodach dodam jeszcze z całą pewnością i świadomością reduktory kme Gold i silver

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Opublikowano

Dymek, jakbym czytal historie swojego zakladania. W krakowie zaklad na ulicy Na dolach. Co za partacze.... kowale albo jacys dzicy ekolodzy swiezo po zaprawie w obronie Rospudy.

 

Sprawa jest moim zdaniem prosta:

 

1: jak jest rzedowa szostka M52 to LPG musi byc podprowadzone do samych gniazd. dysze ok 2.5mm

2. PATRZ PUNKT 1 jak jest to silnik M52B25 (28 albo 20)TU (zmienne fazy rozrzadu i sonda na kazde 3 cylindry)

3: reduktor musi byc spory bo inaczej traci cisnienie i temp. pod obciazeniem (moi fachowcy zamontowali 150 km, dopiero 180 kW dogrzewa gaz i trzyma cisnienie).

4. Valteki to szajs, mam w drugim aucie listwe matrixa - od 40000 nie ruszylem palcem a chodzi jak zegarek, a valteki nie dosc ze sie tluka to traca parametry po paru tysiacach.

5. stag 300 jest ok

6. 95% problemow to gazownik, 5% to instalacja/regulacja.

 

ja ze swoim spartaczeniem pojechalem do fachowcow (ul. Dzialkowa), za dwoma podjazami goscie zrobili na miod. a u tych ciamciakow Na dolach "sie nie dalo", ze sprawe ujme w skrocie i oszczedze szanownym czytelnikom nerwow (od samego czytania).

Opublikowano
no i tak właśnie montowane są instalacje w doświadczonych serwisach montujących instalacje 10 lat. Zamontowała pani kiedyś własnoręcznie instalację od początku do końca??

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Opublikowano
A, co nie wierzy mi Pan? Nie jest to miejsce na potyczki słowne, chociaż internet stwarza taką możliwość. Każdy się tu może wypowiedzieć, nie mając czasem pojęcia o tym, co mówi. Nie obrażam nikogo, nie obrzucam błotem. Daję tylko wskazówki, skromnie. Więc dlaczego Pan, nie znając mnie ani efektów mojej pracy, zadaje takie pytanie? To jest temat o Stagu 300 a nie o tym, co kto potrafi. Wesołych Świąt.
Opublikowano

akurat stwierdzenie nie trzeba sciagac kolektrora w bmw duuuużo mówi o sporym doświadczeniu ale niestety finansowym wiadomo że w bmw sciagnac kolektor to kupa roboty a czas to pieniadz no ale racja nie czas nie miejsce na przepychanki. Ale warto byloby nie pisać takich stwierdzeń bo to bzdury.

 

Pozniej ludzie chodzą i glendzą na forum i w realu że beemka mi nie jeździ albo junkers to obciach samochód na gazie nie jedzie.

 

Ps. Wesołych świat :D

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Opublikowano
A słyszał Pan o odsysarkach? Ja nie miałam zdejmowanego kolektora i pracuje pięknie, ale zaraz Panmi odpisze, że sobie to się dobrze robi a innym pier... Gdyby tak było to pracowałabym dawno w spżywczaku. Dziękuję za uwagę i dobrej nocy.
Opublikowano

ok no to skporo dobrze jezdzi to szerokości przyczepności :D :D

O odsysarkach słyszałem fajna sprawa co nie zmienia faktu że w nowym kolektorze nie da się nawiercić dziur dobrze bez zdejmowania co innego w kolektorach montowanych do 98R które były podobne do tych z m50.

 

Ja nie twierdzę że w każdym samochodzie trzeba zdejmować kolektor ale w nowym m52tu i w m54 i wszystkich z kolektorem o tzw zmiennej objętości trzeba bo tam wtryski muszą być na sam zawór żeby było perfect.

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Opublikowano

mi gazowali bmw w energiggaz w warszawie i tak po koleij

najpierw trzeba stac przy monterach i dac im na naprawde dobra flache a puzniej i tak im czas nie pozwolil i przeciagli czas pracy nad ta instalacja i robili po godzinach do 18:30 a ustawianie zajelo i m 15 min i co sie dzieje montaz na 4+ a ustawienie na 2- i ja sam musialem sie wziasc i ustawic sobie sam lpga 3 miesiace jezdzenia i kombinowania ale sie udalo i jak bylem niedawno na przegladzie gosc po podpieciu pod kompa powieda ze jest ustawiona swietnie ale nie wiedzial kto ja ustawial z pewnoscia umze w nieswiadomosci pozdrawiam :cool2:

jedynakk
Opublikowano

hehe ja dzieki bogu i moi zabiegom gwarancję już straciłem i jakoś nie płaczę filtry wymieniam sam

filtr ciekłęj certools 8zł

Filtr lotnej certools poliestrowy z wymiennymi wkładami 40

Pulsar 10

czyli jakieś 50 zeta a wizyta u gazownika 100 no to jak by nie patrzeć mam już w suchym

 

Z polską branżą gazowniczą nie chce mieć juz nic do czynienia wole sam założyć następną instalkę a homologację dokupić na allegro albo w warsztacie z pewnością wyjdzie taniej i mniej nerwów

Przede wszystkim tekst numer 1 mnie wkurzył co wywołało wojnę

 

Czego pan chce na gazie musi gorzej jezdzic i więcej palić nie mamy czasu tylko panem się zajmować

200 koni to zawsze spali te 20 litrów po mieście

Ciekawostka co??

 

A moja historia po kolei

-Samochód gasł i przęłączał się na bemzynę

-Wymiana redyktora alaska na góra 150KM nie chciała uciągnąć beemki

-Wstawienie silvera

-Silver nie dał rady

-Wstawienie Golda

-Samochód dalej gaśł

-Ponowne nawiercenie kolektora

-Samochód nie gaśnie dalej muł

-Wyjęcie walteka Dysza okazało się 2,0 Rozwiercenie na 2,5 Dalej shit -czasy wtrysku rozjechane, check engine

-Wstawienie magic jet czasy wtrysków rozjechane między 1-3 a 4-6 cm

(gazownik wstawił używany zapchany filtr jeden a drugi nowy,)

-Wymiana filtra, przeróbka gold na 1 wyjście , wtryskiwacze łączone równolegle.

-równe czasy wtrysku

Wkrótce wymiana golda na Eg280 Gold termicznie nie wyrabia temp gazu przy 230kmh około 5-8 stopni

 

Obecnie dzieki gazownikowi nauczylem się na czym gaz polega z koniecznosci musialem się edukować ale przynajmniej mogę pomóc innym poszkodowanym z forum bmw trojmiasto i powiem szczerze cuda cudeńka się widzi.

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Opublikowano

JUDIN - gdzie zakładałeś tą instalacje ???

 

 

raczej zapomnij o wymontowaniu instalacji - wiem jak sie to odbywa - jezeli juz ci sie uda to wywalczyc ( odlicza ci koszt montazu i demontazu , amortyzacje instalacji itp ) - i porobia takie cuda ze konca ladu nie dojdziesz - widzialem raz takie auto - kable od DME byly osklecane i obkrecone izolacja , a kolektor zaklejony silikonem ... nie wspomne juz o dziurach w bagazniku i w zderzaku po wlewie...

 

 

generalnie instalacja jest do porawy- trzeba zobaczyc jakie zalozyli dysze - to podstawa , przelozyc czujnik pomiary cisnienia i temp gazu , poskracac wezyki idace do kolektora itp.

 

 

co do sciagania kolektora - wszyscy gazownicy to partacze i lenie - dla nich poswiecenie dla samochodu godziny wiecej i zrobienie go zgodnie ze sztuką jest niemożliwe . nie ściągaja kolektora bo to duzy kłopot - a potem wiercą pod dziwnym kontem i w polowie kolektora bo nie ma dobrago dojscia ...

 

 

jezeli chcesz to moge Ci pomoc z ta instalacja - cos tam o tym wiem bo robilem to samo u siebie.

Opublikowano
co do sciagania kolektora - wszyscy gazownicy to partacze i lenie - dla nich poswiecenie dla samochodu godziny wiecej i zrobienie go zgodnie ze sztuką jest niemożliwe . nie ściągaja kolektora bo to duzy kłopot - a potem wiercą pod dziwnym kontem i w polowie kolektora bo nie ma dobrago dojscia ...

To a wszczególności 2 ostatnie słowa jest główny powód dla którego bmw "nie lubi" gazu. Dobrze kolega prawi.

Swoja drogą kolejny slogan po którym wszyscy jeżdżą że bmw nie lubi gazu hehe przecież to tylko silnik z mechanicznego elektrycznego i elektronicznego punktu widzenia to stwierdzenie to bzdura. Mój nagle polubił czy jak gdy się za niego zabrałem

 

Przede wszystkim kolego Reduktor wtryskiwacz dysza, nawiercenie kolektora, umiejscowienie trójnika pomiarowego to jest to co cię interesuje najbardziej.

 

Trójnik pomiarowy przed filtrem to jest to co mnie zawsze zastanawia nie wiem czy oni robią to specjalnie czy tak dla jaj czy jak w loterii no 3/4 instalacji ma przed filtrem pomiar ciśnienia założony

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Opublikowano
co do sciagania kolektora - wszyscy gazownicy to partacze i lenie - dla nich poswiecenie dla samochodu godziny wiecej i zrobienie go zgodnie ze sztuką jest niemożliwe . nie ściągaja kolektora bo to duzy kłopot - a potem wiercą pod dziwnym kontem i w polowie kolektora bo nie ma dobrago dojscia ...

To a wszczególności 2 ostatnie słowa jest główny powód dla którego bmw "nie lubi" gazu. Dobrze kolega prawi.

Swoja drogą kolejny slogan po którym wszyscy jeżdżą że bmw nie lubi gazu hehe przecież to tylko silnik z mechanicznego elektrycznego i elektronicznego punktu widzenia to stwierdzenie to bzdura. Mój nagle polubił czy jak gdy się za niego zabrałem

 

Przede wszystkim kolego Reduktor wtryskiwacz dysza, nawiercenie kolektora, umiejscowienie trójnika pomiarowego to jest to co cię interesuje najbardziej.

 

Trójnik pomiarowy przed filtrem to jest to co mnie zawsze zastanawia nie wiem czy oni robią to specjalnie czy tak dla jaj czy jak w loterii no 3/4 instalacji ma przed filtrem pomiar ciśnienia założony

 

 

 

wiesz dlaczego tak robia - bo przed filtrem sa mniejsze spadki cisnienia - a robia wszystko na rurce 6mm i slabych reduktorach - i spadki sa bardzo duze - wiec zeby czasem sie klient nie czepial to lepiej zalozyc przed filtrem ... ale to jest nieplawidlowo - bo korekcja po cisnieniu jest nieprawidlowa - i na wysokich obrotach komp podaje mniej gazu i moze sie robic uboga mieszanka ... pozatym po zapchaniu filtra pomiar przed filtrem jest wogole nie miarodajny ....

Opublikowano
nic dodać nic ująć czysta premedytacja + nie podpięte sondy żeby nei było widać jak ubogo na wysokich u mnie na szczescie juz wszystko podpoęte

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Opublikowano
Miałem podobną sytuację, gasł przy dojeździe do skrzyżowania, falowały obroty - po podpięciu pod kompa okazało się, że napięcie było w granicach 11,45V ( słaby akumulator, alternator nie ładuje, szczotki - tak tłumaczył gazownik) Okazało się, że prąd podciągnął z jakiejś cewki :duh: Jak w końcu pokazałem mu palcem co jest i podciągnął prąd z aku, wszystko wróciło do normy. Napięcie ok 14V i Stag 300 śmiga :cool2:
Opublikowano
dobrze że chiciaż pomogło najczęściej mówią: ja nie wiem wszystkimi samochodami ludzie jeżdżą normalnie tylko właściciele BMW mają zawsze kłopot. Wybrydzamy panowie powinniśmy się chyba zamknąć i siedzieć cichutko :D

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Opublikowano

ja kiedyś słyszałem gorsze argumenty :

 

- ze silnik jest stary - przeciez to truo już

- ze sam cos musiałem tam namieszać

- zę według niego wszystko chodzi - on tu nie widzi problemu

- ze oni zakladaja rurke 6mm i reduktor do 200 koni nawet do samochodów co maja po 400 koni i chodza

 

-a pozatym to sie naczytałem głupot w internecie :cry2: :mrgreen: :duh: :nienie: :norty: :jawdrop: :mad2: :cool2: :modlitwa: :dance: :doh: :hand: :naughty: :liar:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.