Skocz do zawartości

Obroty na mrozach??


zdrojak

Rekomendowane odpowiedzi

Witam:)

Koledzy fachowcy!! Wiecie może co odpowiada za obroty w M 43 b16 na zimnym silniku?? Czy tylko Silnik Krokowy, Przepływka i Sonda Lambda?? Czy cos jeszcze?? Bo jak przyszly mrozy to strasznie obrotami mi rzuca jak jest zimny,ale jak sie rozgrzeje to jest juz ok.

Pozdrawiam

Bartek :D

Edytowane przez zdrojak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W m43 niestety, nie ma możliwości dostania się do czujnika bez uprzedniego demontażu kolektora (bez względu na zdolności manualne).

Odnośnie tematu mam parę pytań:

Czy diagnostyka komputerowa może nie wykazać uszkodzonego czujnika temperatury ?

Czy czujnik może działać ,ale nieprawidłowo ?

Przy uszkodzonym czujniku komp dostaje informację o temperaturze -40(chyba) i wtedy przy uruchomieniu silnika dostaje za dużą dawkę paliwa

( za bogata mieszanka).Czy to może być przyczyną dławienia się silnika dopóki nie złapie temperatury?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W m43 niestety, nie ma możliwości dostania się do czujnika bez uprzedniego demontażu kolektora (bez względu na zdolności manualne).

Odnośnie tematu mam parę pytań:

Czy diagnostyka komputerowa może nie wykazać uszkodzonego czujnika temperatury ?

Czy czujnik może działać ,ale nieprawidłowo ?

Przy uszkodzonym czujniku komp dostaje informację o temperaturze -40(chyba) i wtedy przy uruchomieniu silnika dostaje za dużą dawkę paliwa

( za bogata mieszanka).Czy to może być przyczyną dławienia się silnika dopóki nie złapie temperatury?

 

 

 

Z tego co czytałem kiedyś na naszym forum to jeżeli coś ulega awari w elektronice to bumka przechdzi w stan pracy ze 'sterownika' tak jakby stan awaryjny inżynierowie BMW się postarali hehe :D A komp może nie wykryć ale powinien,Bunia tak wieć bieże dane ile paliwa podać na wtryski itp.bierze info z kompa. :!:;a krokowca skąd wiesz ze masz good??pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozliwe, ze w moim przypadku to wina krokowca, bo jak goracy jest.. to tez lekko buja na obrotach. Wymontowywał ktoś silniczek krokowy, bez rozdzielania kolektora??czy trzeba sie nagimnastykować?? i jak najlepiej czyścić?? Wrzucić go do benzyny?? Czy do denaturatu?? i go szuszarka wysuszyc?? i WD-40 psiknąć do środka?? i jak można sprawdzić czy na uszczelce kolektor nie lapie lewego powietrza?? Znacie jakieś patenty??

 

Pozdrawiam

Bartek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozliwe, ze w moim przypadku to wina krokowca, bo jak goracy jest.. to tez lekko buja na obrotach. Wymontowywał ktoś silniczek krokowy, bez rozdzielania kolektora??czy trzeba sie nagimnastykować?? i jak najlepiej czyścić?? Wrzucić go do benzyny?? Czy do denaturatu?? i go szuszarka wysuszyc?? i WD-40 psiknąć do środka?? i jak można sprawdzić czy na uszczelce kolektor nie lapie lewego powietrza?? Znacie jakieś patenty??

 

Pozdrawiam

Bartek

 

 

Na temat krokowca jest mnóstwo materiału :search: czytałem że wrzucają go na noc do benzyny i potem pendzelkiem go czyszczą w srodku ja w swojej 320 wyćiągałem filtr powietrza i wtedu gimnastyka dyła :mrgreen: ale da się zrobic miłej pracy :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.