Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam:)

Koledzy fachowcy!! Wiecie może co odpowiada za obroty w M 43 b16 na zimnym silniku?? Czy tylko Silnik Krokowy, Przepływka i Sonda Lambda?? Czy cos jeszcze?? Bo jak przyszly mrozy to strasznie obrotami mi rzuca jak jest zimny,ale jak sie rozgrzeje to jest juz ok.

Pozdrawiam

Bartek :D

Edytowane przez zdrojak
Opublikowano

W m43 niestety, nie ma możliwości dostania się do czujnika bez uprzedniego demontażu kolektora (bez względu na zdolności manualne).

Odnośnie tematu mam parę pytań:

Czy diagnostyka komputerowa może nie wykazać uszkodzonego czujnika temperatury ?

Czy czujnik może działać ,ale nieprawidłowo ?

Przy uszkodzonym czujniku komp dostaje informację o temperaturze -40(chyba) i wtedy przy uruchomieniu silnika dostaje za dużą dawkę paliwa

( za bogata mieszanka).Czy to może być przyczyną dławienia się silnika dopóki nie złapie temperatury?

Opublikowano
W m43 niestety, nie ma możliwości dostania się do czujnika bez uprzedniego demontażu kolektora (bez względu na zdolności manualne).

Odnośnie tematu mam parę pytań:

Czy diagnostyka komputerowa może nie wykazać uszkodzonego czujnika temperatury ?

Czy czujnik może działać ,ale nieprawidłowo ?

Przy uszkodzonym czujniku komp dostaje informację o temperaturze -40(chyba) i wtedy przy uruchomieniu silnika dostaje za dużą dawkę paliwa

( za bogata mieszanka).Czy to może być przyczyną dławienia się silnika dopóki nie złapie temperatury?

 

 

 

Z tego co czytałem kiedyś na naszym forum to jeżeli coś ulega awari w elektronice to bumka przechdzi w stan pracy ze 'sterownika' tak jakby stan awaryjny inżynierowie BMW się postarali hehe :D A komp może nie wykryć ale powinien,Bunia tak wieć bieże dane ile paliwa podać na wtryski itp.bierze info z kompa. :!:;a krokowca skąd wiesz ze masz good??pozdrawiam

Opublikowano

Mozliwe, ze w moim przypadku to wina krokowca, bo jak goracy jest.. to tez lekko buja na obrotach. Wymontowywał ktoś silniczek krokowy, bez rozdzielania kolektora??czy trzeba sie nagimnastykować?? i jak najlepiej czyścić?? Wrzucić go do benzyny?? Czy do denaturatu?? i go szuszarka wysuszyc?? i WD-40 psiknąć do środka?? i jak można sprawdzić czy na uszczelce kolektor nie lapie lewego powietrza?? Znacie jakieś patenty??

 

Pozdrawiam

Bartek

Opublikowano
Mozliwe, ze w moim przypadku to wina krokowca, bo jak goracy jest.. to tez lekko buja na obrotach. Wymontowywał ktoś silniczek krokowy, bez rozdzielania kolektora??czy trzeba sie nagimnastykować?? i jak najlepiej czyścić?? Wrzucić go do benzyny?? Czy do denaturatu?? i go szuszarka wysuszyc?? i WD-40 psiknąć do środka?? i jak można sprawdzić czy na uszczelce kolektor nie lapie lewego powietrza?? Znacie jakieś patenty??

 

Pozdrawiam

Bartek

 

 

Na temat krokowca jest mnóstwo materiału :search: czytałem że wrzucają go na noc do benzyny i potem pendzelkiem go czyszczą w srodku ja w swojej 320 wyćiągałem filtr powietrza i wtedu gimnastyka dyła :mrgreen: ale da się zrobic miłej pracy :!:

Opublikowano
ja mialem cos podobnego okazalo sie ze kompyter daje niepoprawne napiecie na grzalke sondy i w pewnych zakresach temperatur, najczesciej na zimnym silniku nie dzialala ona poprawnie, i z tad silnik wariowal troche, bo jak wiadomo bmw sa bardzo wrazliwe na sondy...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.