Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
są 2 sposoby jak klient przyjechał do mnie dizlem z zalana benzyna to pierwszo próbowałem spuszczać przez zdjęcie wężyka z filtra który znajduje się pod progiem włączając i wyłączając zapłon pompka wspomagająca zlewała paliwo dało się spuszczać na tyle ze prawie rezerwa się zapaliła inny sposób to zdjęcie kanapy i odkręcenie włazów do zbiornika
Opublikowano
czemu chcesz spuszczac paliwo

Poniewaz mam zródelko tańszego paliwka,ktore moge tankować tylko do zbiornika autka. Od czasu do czasu chcialbym nadwyzke spuscic i odlac na tzw. czarna godzine.

Dodam,iz kiedys o mały włos nie narobiłem sobie balaganu przez to w w-211. Spuszczalem tuz przed filtrem paliwa pod maska. Wlasnie tak jak kolega napisal. Az do pewnej chwili,kiedy z ropa zaczelo leciec powietrze. Mimo,iz bylo jeszcze z 40litrow. Potem autko krecilo i krecilo. A w baku nadal polowa. Dopiero wpadlem na pomysl i wlalem 10l spowrotem-wkońcu zaskoczylo.(a bylo ponad polowa baku jeszcze). Dlatego pytam,zeby nie narobic balaganu. Przeciez wiadomo co moze sie stac z ukladem paliwowym kiedy zalapie powietrz. Kupa problemow. Moze jakos da sie wcisnac ten wezyk w otwor?

Opublikowano
w otworze wlewowym masz specjalna siatkę chroniąca by nie spuszczano paliwa, jak wyssałem wszystko z baku przez włazy pod tylna kanapa to po zalaniu 20 litrów ropy włączyłem zapłon parę razy i okład sam się odpowietrzył widać było nawet na wężykach pod maska kiedy powietrze przestało iść i odpali bez problemów przy okazji było to chyba e61 bo nie znam tych nowych 5 ale tak powiem ze samochód był z tego roku wiec plomby zostały zerwane niestety 530d
Opublikowano
Koledzy jest prosty sposób i najszybszy i bez problemowy przrynajmniej dla mnie :lol: i wspominał o tym kolega adass1 podnieść tylną kanape i odkręcić trzy śrubki na wkrętak krzyżakowy trzymające metalowy dekielek następnie odpinamy kostke z przewodami , odkręcamy przewód paliwowy , a reszta jest przykręcona dużą nakrętką aluminiową na końcu podwarzamy czymś wkład bo trzyma sie on tylko już dzięki gumowej uszczelce i masz dostęp do zbiornika :mrgreen: najlepiej odkręcić dekielek ten za kierowcą mniej problemów z montarzem powrotnym wygląda to może skomplikowanie ale jak dojdziesz do wprawy to będzie ci szło szybko.przydaje sie to też przy sprawdzaniu jaki jest brudny zbiornik. powodzonka
  • 8 lat później...
Opublikowano
Ja mam właśnie podobny problem zostało około 35l paliwa (ciut poniżej połowy na wskaźniku) i paliwo nie leci, pompa pracuje i słychać takie bulgotanie jak z putej szklanki słomką zaciągać. Co jest przyczyną takiego zachowania ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.