Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ostatnio w ASO zaproponowano mi właśnie taką usługę - jest to niejako jednorazowa opłata za wykonywanie czynności serwisowych - kosztowo prezentuje się tak (opcji jest mnóstwo) - ale podam te mnie interesujące.

Otóż do serii 1 na 5 lat lub 60000km (zależy co nastąpi wcześniej) kosztuje to 5152pln brutto - zaś opcja 5 lat lub 80000km 7382pln brutto. W tej opłacie jest:

-wymiana oleju

-wymiana filtra powietrza, filtra przeciwpyłkowego, świec zapłonowych, płynu hamulcowego

-klocki hamulcowe przód/tył

-tarcze hamulcowe przód/tył

-wymiana sprzęgła (gdy zużycie)

-wymiana piór wycieraczek

-przeglądy zgodnie z książką serwisową.

Jednocześnie po upływie gwarancji za dodatkowe ok. 3000pln mogę sobie przedłużyć pełną gwarancję do 5-ciu lat lub przebiegów podanych wyżej.

 

Tak jak piszę - te opcje mnie interesują ze względu na okres używania auta i przebiegi jakie robię - zaś opcji jest wiele -maksymalnie to przedłużenie gwarancji do 6 lat lub 200000km (za ponad 30000pln - w tym serwisy).

I teraz pytanie - czy ktoś z Was korzystał z tego pakietu? Czy rzeczywiście jest to opłacalne - PRZY ZAŁOŻENIU SERWISOWANIA AUTA W ASO - doradca serwisowy mówił, że jest to ok. 30% taniej - i jest ważne w całej Europie.

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Zastanawiałem sie kiedyś nad tym. W końcu płacę normalnie.

Weż pod uwagę, że jest b. duzy rozrzut w cenach między ASO.

 

Ale na przykładzie mojej E91 przelicz sam:

30000tkm olej 700zł

35000tkm klocki i filtr klimy i odgrzybianie 1100zł

40000tkm klocki i płyn ham 1100zł i wycieraczki + 200zł

60000tkm klocki 2x, tarcze2x, filtry i olej 4500zł (zostaly mi stare klocki których nie chciałem dawać do nowych tarcz)

 

następny przegląd przewidywany przy przebiegu 95000tkm

 

Ostatnio byłem na serwisie z E60, Klocki tył:

Ceny z dwóch ASO. W jednym 900zł w drugim 1400zł

Opublikowano

Czyli kosztowało Cię to w sumie 7600pln, zaś zakładajc, że brałbym to na 5 lat lub 60000km zapłaciłbym 5100pln - niby się opłaca - przy 5 latach lub 80000km 7300pln - wyszło by na jedno, ale pewnie jeszcze jakieś przeglądy by doszły.

Dzięki!

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Opublikowano
Słyszałem, że Niemców ogarnia kryzys, ale nie wiedziałem, że jest to tak silne. W dobie kryzysu finansowego gotówka jest królem, a BMW jej brakuje ponieważ jest zamrożona w zapasach magazynowych. Ta propozacja to świetny pomysł na jej odblokowanie. Nie daj się nabrać, ceny części do 1 są niższe niż do 3 więc w Twoim przypadku te przeglądy będą mniej kosztowały.
Opublikowano
Słyszałem, że Niemców ogarnia kryzys, ale nie wiedziałem, że jest to tak silne. W dobie kryzysu finansowego gotówka jest królem, a BMW jej brakuje ponieważ jest zamrożona w zapasach magazynowych. Ta propozacja to świetny pomysł na jej odblokowanie.

 

Generalnie, z tego co mi wiadomo to ta usługa, o której mowa jest już dostępna od pewnego czasu, kiedy nikt jeszcze nawet nie spodziewał się takiej sytuacji na rynku motoryzacyjnym.

Opublikowano
Wymiana klocków 1400zł???? :mad2: myslisz że w ASO wymienią ci na złote ? wymiana klocków to koszt 300zł klocki plus 50-100zł wymiana. przod plus tył same klocki to koszt 600zł plus wymina ok 100-150zł , gdzie tu logika?
Opublikowano
Zastanawiałem sie kiedyś nad tym. W końcu płacę normalnie.

Weż pod uwagę, że jest b. duzy rozrzut w cenach między ASO.

 

Ale na przykładzie mojej E91 przelicz sam:

30000tkm olej 700zł

35000tkm klocki i filtr klimy i odgrzybianie 1100zł

40000tkm klocki i płyn ham 1100zł i wycieraczki + 200zł

60000tkm klocki 2x, tarcze2x, filtry i olej 4500zł (zostaly mi stare klocki których nie chciałem dawać do nowych tarcz)

 

następny przegląd przewidywany przy przebiegu 95000tkm

 

Ostatnio byłem na serwisie z E60, Klocki tył:

Ceny z dwóch ASO. W jednym 900zł w drugim 1400zł

 

Rufio - gdzie serwisujesz swoje auto?

na poniedziałek jestem umówiony w Focie.

Czy można u nich uzyskac jakieś zniżki?

Które ASO porównywałeś?

BMW Sauber F1 Team; only Pb
Opublikowano
Jak dotąd byłe w:

Bońkowscy Szczecin

Posłuszny Bydgoszcz

Olszowiec Poznań - zdecydowanie najdrożej

 

w Gdynia za inspekcję olejową chcą 600 zł.

o resztę nie pytałem. dam znać po wizycie

 

Pozdrawiam

BMW Sauber F1 Team; only Pb
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Jak dotąd byłe w:

Bońkowscy Szczecin

Posłuszny Bydgoszcz

Olszowiec Poznań - zdecydowanie najdrożej

 

w Gdynia za inspekcję olejową chcą 600 zł.

o resztę nie pytałem. dam znać po wizycie

 

Pozdrawiam

 

zrobiłem przegląd i nic nie było do robienia, więc zapłaciłem 240 pln.

umówiłem sie na wymianę gum stabilizatora (choć serwis twierdzi, ze nie ma potrzeby nic wymieniać - ja czasami słyszę stuki)- 300 zł. razem z robocizną

Inspekcja olejowa dopiero w kwietniu.

BMW Sauber F1 Team; only Pb

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.