Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam, posiadam bmw e36 320i, mam problem z ogrzewaniem poniewaz po rozgrzaniu silnika normalnie w czasie jazdy leci gorace powietrze a jak stane gdzies w korku to leci doslownie lekko cieple,jaka przyczyna,pomozcie pozdro
Opublikowano
jeśli można podłączyć się do tematu tez posiadam 320 96r i u mnie jest taki problem albo może mi się tylko wydaje ze jest cały czas słabe ogrzewanie coś to ciepło aż takie wypasione nie jest czy to tez może być pompa a jak nie to w czym może być problem ??
Opublikowano
Pompa wody od razu??!! Zacznijmy rozkminiac problem od najdrozszych rzeczy - to ma sens!!

 

Sprawdz uklad - moze jest zapowietrzony, a moze po prostu za mało plynu masz w nim. Sprawdz termostat, moze sie wiesza. Daj znac

 

nie odrazu ale na 99%

termostat powoduję przegrzanie lub nie dogrzanie silnika więc przy szybkiej jeździe silnik nie dogrzany lub w korku przegrzany a więc w srodku ciepło wręcz gorąco

zapowietrzenie zazwyczaj słychać bąbelki powietrza przelatujące przez

nagrzewnicę i tak przy niskich jak i wysokich obrotach słabo grzeje

Opublikowano

NIe masz racji gerro, jak masz za malo plynu na niskich obrotach bedzie wialo zimnym. Podnoszac obroty do 3000 zacznie grzac, poziom sie podniesie.

 

A pompa wody ktora nie dziala nie powoduje wedlug Ciebie przegrzewania?

Opublikowano

nie chcę się kłucić ale miałem u siebie i taki przypadek i taki

pompa owszem kręci się daje radę schłodzić silnik jednak nie ma siły przepchnąć płynu przez leciwą już niestety(a więc i zamuloną) nagrzewnicę do której prowadzą dość wąskie rurki (patrz rury prowadzące do i z chłodnicy przekrój chyba 3x większy)

 

co do niskiego poziomu to nawet nie brałem tego pod uwagę ponieważ takie rzeczy sprawdza się na samym początku a nie zadaje pytanie na forum, osobiście kiedyś mogłem sprawdzić w swojej 5 że dopiero kiedy brakowało płynu w zborniczku wyrównawczym tym przy chłodnicy ,nie na podszybiu bo takie są w większych silnikach ogrzewanie dawało ciała (na postoju jak i w czasie jazdy)

 

wracając do pompy też niewierzyłem że jej wymiana jest konieczna jednak po wymianie zmieniłem zdanie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No tak tak, ale wez pod uwage to ze wymiana pompy wodnej to juz wieksza robota. Wiec niby czemu nie sprawdzic powyzszych, podstawowych rzeczy, które notabane nic lub prawie nic nie kosztują i kazdy moze zrobic je we wlasnym zakresie, wlacznie z wymiana termostatu :D (nawet w 325 bez dobrych narzedzi, sam sie meczylem ;))
Opublikowano
panowie zawsze jak się stanie,a nie jedzie to będzie słabiej grzał,ponieważ musi być dobra cyrkulacja,wysokie obroty silnika.pzdr
Klema
Opublikowano
Wczoraj wywaliło mi z chłodnicy płyn ok 3l +/- wina była na pewno na 90% odkręconego korka ale do sedna miałem dziś rano ubytek tego płynu i również słabo nagrzewało kabine po dolaniu płynu robiło się już lepiej a po odpowietrzeniu wręcz świetnie może układ masz zapowietrzony :worried:
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

ja bym sprawdzil najpierw poziom plynu chlodzacego bo jakjest malo to tedy wieje chlodem na niskich obrotacvh mialem tak u siebie ,,,,

pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.