Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

 

mam wymienione wszystkie amortyzatory, auto dobrze trzyma sie drogi ale denerwuje mnie fakt ze jak przejezdzam przez jakis wyższy ogranicznik to potrafi mi dobic tak autem ze obawiam sie czy czegos kiedys powazniej nie uszkodze nie mowiac juz jak jade bardziej zapakowanym autem, ostatnio zaparkowalem przy krawezniku i wyjezdzajac potem ulamalem kawalek przedniego zderzaka ... teraz nie wiem czy to wina juz zuzytych sprezyn czy po prostu trzeba podwyzszyc auto

 

w mojej beci zawias jest fabryczny m-technik

 

jesli mozecie polecic jakis dobry sklep bede wdzieczy

Opublikowano
rzeczywiście trzeba uważać jak sie ma zawieche m technik, ja też nie raz zderzak oberwałem i potem trzeba było mocować. Odnośnie dobijania to mi nie dobija wogóle. Dobijało mi jak miałem rozwalony amortyzator, natomiast odkąd wymieniłem to jest ok.
Konrad
Opublikowano
a jakie amory zalozyles ? do zawieszenia M nadaja sie tylko sachs performance ! ale sa drogie . wszystkie inne nie zdaja egzaminu. przerabialem to ! i jeszcze jedno, uwazam zawieszenie M za najlepsze w naszych warunkach,i staralbym sie nie zmieniac, poniewaz poprzedni model e39 mialem obnizony 50/50 weitec i mialem dosc samochodu i miasta[ poza miastem super] no ale mieszkam w miescie. natomiast zwykle zawieszenie przypomina mi MB 123 :lol: pozdrawiam.
Opublikowano

Poszukuje sprezyn M-technik, co obniżą -20, góra -30 serie (tylko przód)

Sprezyny niestety tylko OE, lub jakis sportowy zamiennik.

Poradziłby ktoś, który spring najlepiej zastąpi oryginalny M-technik

 

 

 

Pozdro.

Opublikowano

Powiem tak , jak kupowałem moją betkę to po pierwszych kilometrach mówię kurw... jak ona świetnie a nawet fenomenalnie się prowadzi , a przecież miałem w życiu już naprawdę super auta.

Co się okazało , a mianowicie sportowe zwieszenie i tył pneumatyczny.

Miasto jeszcze jeszcze ale krawężniki - fakt - dramat , już raz naprawiałem zderzak , teraz podjeżdżam tyłem i tyle.

 

pozdrowionka

zibi

BYŁO w kolejności:

318,320, M3, 735AHG, 730, 525TDS, 725TDS, 740

JEST : 530D Touring

Opublikowano
Potwierdzam słowa poprzedników. Sportsuspension w e39 to po prostu bajka, idealne zestrojenie, jak nasze drogi, kazde inne sportowe zawieszenie będzie twardsze, a jeżeli ktoś chce sportowe, to Eibach robi najbrdziej komfortowe wśród sportowych sprężyn. Miałem H&R w E46 i był beton, po przejściu na Eibach-a jest zdecydowanie lepiej.
http://img638.imageshack.us/img638/9205/panoramaaut.png
Opublikowano

dzieki wszystkim za info

 

poniewaz jeden amorek mi ciekl a reszta byla widocznie zuzyta wymienilem na bilsteiny [przod] i sachsy [ tyl] zobacze ktore dluze przetrwaja :)

 

kupilem standardowe - wydaje mi sie ze zawieszka m-technik rozni sie tylko sprezynami od zwykłej ale niech mnie ktos poprawi jesli sie myle [moze poprzedni wlasciciel cos juz zmienial] - faktycznie jezdzac na trasie jest bajka, jezdzi sie pewnie i super sie wchodzi w zakrety itd ale na miescie a zwlaszcza przy wysokich kraweznikach trzeba uwazac - dam sobie spokoj ze zmiana tych sprezyn w takim razie i bede po prostu dalej ostrozny zwlaszcza przy parkowaniu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.