Skocz do zawartości

Olej Valvoline 0w30 lub 5w30 do 545?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
To nie sprawdziles poziomu zaraz po "odbiorze z przegladu"?

---------------------------------------------

Stereo install build progress - 40% (jest plan, kable leza, wzmaki wisza, sub juz gra, radio siedzi, slupki maja ksztalt, tweetery graja...)

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ja znam lokalne ASO nie tylko od strony klienta, ale i od strony pracujących tam ludzi i wiem jak oni sobie dorabiaja czy ASO odrabia straty na aucie które polecialo na wartosci np 100k PLN w ciągu paru miesięcy.

 

Na pewno nie jest tak w każdym ASO, bo kazde ma swoje sposoby na radzenie sobie z pewnymi sprawami, ale w regionie odchodzą tam niezłe rzeczy i na pewno nie oddałbym im auta w opieke (szczególnie nie mają tam zaufanej osoby, ktora dopilnuje że wszystko zostanie zrobione jak powinno, a nie spartaczone).

 

Tak że ja ASO podziękuje i zostane przy swoim zdaniu ;)

wiadomo że najlepiej zrobić samemu z tym się zgadzam w 100%

hej

Opublikowano
To nie sprawdziles poziomu zaraz po "odbiorze z przegladu"?

 

No właśnie nie sprawdziłem...następnym razem już nie popełnie tego błędu.

W Oplu nie oszukiwali i dolewali do końca :wink:

Think Locally,

Fuck Globally!

Opublikowano

...a teraz wracajac do tematu olejów...wczoraj w E60 po ok 13 tys km od wymiany oleju musialem dolac 750ml zeby bylo max na bagnecie...i teraz ciekawi mnie jedno czy to normalne ze 3,0d z E60 przy przebiegu 43 tys km moze spalic tyle oleju? czy moze spalil go z cwiartke a w ASO nie dolali do full? hmm?

 

 

 

Hmm ! Trochę dziwne jak na ten przebieg auta (i rozumiem że z autem jest wszystko ok???).Ja mam 139 tys. - zrobiłem 10 tys od zakupu auta i nic nie ubyło - może rzeczywiście w ASO nie nalali tyle ile trzeba ?

przeciez 750ml od wymiany do wymiany to prawidłowe zużycie,a jak tobie kolego nic nie ubyło to jedź do mechanika bo ci się paliwo, albo płyn chłodniczy miesza z olejem hehe

  • 2 miesiące temu...
  • 7 lat później...
Opublikowano

Siema,

Ja do swojej 545 zalałem Millers Oil Trident Longlife Professional 5W30, który ma specyfikację BMW Longlife 04. Zrobiłem na nim około 1,500km od wymiany i nic nie ubyło. Silnik pracuje tak samo, jak na BMW 5W30 Longlife 01 :D Mogę polecić. W następnej wymianie będę zalewał Liqui Moly Synthoil High Tech 5W-40 ze specyfikacją BMW Longlife 98.

Pozdro,

Internet

Opublikowano
Odnośnie serwisu i olejów to niektóre serwisy nie leja już castrola tylko shell. Ja osobiście nigdy nie narzekałem na castrola i lałem go do wszystkich swoich samochodów , ale przeszedłem na Vavoline z jednego powodu, mniej podróbek niż w castrolu. :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.