Skocz do zawartości

chip tuning 330d 204km


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć

Mam pytako po założeniu chipa do e46 330d 204km np. w firmie masters

o ile mniejwięcej zmieni sie przyspieszenie od 0 do 100???

Z góry dzieki za odpowiedz

 

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 80
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano
adekwatnie do ilości nowo nabytych koników :roll:
czasami na drogach można spotkać wariatów co pędzą ponad swoje umiejętności na złamanie karku no na prawdę, aż czasami ciężko ich wyprzedzić.....:)
Opublikowano
Cześć

Mam pytako po założeniu chipa do e46 330d 204km np. w firmie masters

o ile mniejwięcej zmieni sie przyspieszenie od 0 do 100???

Z góry dzieki za odpowiedz

 

pozdrawiam

 

zakładaj a się przekonasz :mrgreen:

Opublikowano

zrob program to sie przekonasz :D

Moim zdaniem bardziej liczy sie elastyka 60-100,80-120 czy 100-200 niz przyspieszanie 0-100 na ktore sie sklada wiele czynnikow zeby uzyskac dobry czas w normalnych warunkach drogowych

 

 

pozdrawiam

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Ja mam zmieniona mapę silnika w e46 330d,Seryjnie 184 KM i chyba 378 Nm,po zmianach 217 KM i 465 Nm.Maxsymalnie można ją wykręcić do 250 KM i 500 Nm ale tego nie polecam,szkoda silnika.Jakichś rewelacyjnych zmian jeśli chodzi o przyśpieszenie od 0 do 100 km/h i o prędkość maksymalną nie ma ale elastyczność silnika powala mnie na kolana.Od 0 do 200 km/h wskazówka prędkościomierza praktycznie nie zwalnia.Auto zbiera się dużo lepiej niż wcześniej.Spalanie poszło maksymalnie 0,5 litra więcej na 100 km.Zabieg robiłem w firmie Jetronik (Wrocław).Koszt 1700 zł.Nie polecam domorosłych tuningowców którzy zrobią Ci to za 500 zł.Jak coś robić to u profesjonalistów.Poza tym program wymaga przetestowania na drodze i ewentualnych korekt.Ale naprawdę warto.Pozdrawiam
Opublikowano
jakie osiągi może mieć takie 330d po czipie na około 220KM?

do 100 pewnie niewiele się zmienia, ale jak wygląda przyśpieszenie do np. 160km/h?

 

7,0 - 6,8 do 100 km/h. Zależy od pogody , tempreratury, skrzyni (ja mam steptronic) . Uważam że w wiekszości przypadków lepsze przyspieszenie jest ograniczane słabą trakcją. Natomiast przy 220 KM i ok 500 NM , elastyczność i wyprzedzanie miażdży.

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano
Myslalem, ze bedzie gorzej, w koncu auto troche wazy, 220KM to znowu nie tak wiele...

Ale nie jest zle, dzieki!

W takim razie osiagi porownywalne z e46 330i?

możesz wyciagnąć ok 280KM , to jest twój wybór programu

Opublikowano
no tak a mnie cały czas po głowie chodzi wersja 204km ciekawe czy jest duża różnica w jeździe i kulturze pracy jak w 2.0d 150km jak bym wiedział że jest to jeszcze bym sie zdecydował na zmianę
Opublikowano
mike68 jest:) jezdzilem kumpla i powiem ze bajka.A silnik...

 

Dostalem od 60 do 200 ok. 2 moze nawet 2,5 dl :) oczywiscie 330d (manual) seria

184 czy 204KM?

piszemy o 204KM , 184km jest cienki, można go porównać z 136konnym 2.0d a 150 konne 2.0d z 204 konnym 3.0d , całkiem inny system zasilania

Opublikowano

Hmmmm.... nie moge zgodzić się ze stwierdzeniem, że wersja 184 KM jest cienka.... :nienie: silnik ten nie bez powodu kilka razy zdobywł nagrody! :cool2: W poprzednim 330d 184 KM nigdy nie odczuwałem niedostatku mocy, momentu... nie mówiąc już o rewelacyjnym spalaniu. Obecnie w moim kolejnym 330d mam chipa (204 KM i 470 Nm)... różnica oczywiście jest, ale nie aż tak zauważalna jak w porównaniu 2.0 d do 3.0.

Myśle, że przepaść jaką dzieli silniki 2.0 d w wersji 136 km i 150 km nie przekłada sie w podobnych proporcjach na silnik M57. To inna bajka...

Bez względu na to, którą wersją M57 jeździsz wrażenia są bardzo porównywalne - czysta przyjemność i radość z jazdy gawarantowana!! :roll2:

Opublikowano

hmm też się naczytałem o 204 km jak kupowałem.

 

Z resztą Mike68 słusznie namówił mnie na 3,0 zamiast 2,0.

 

Jest jedno ale, to nie jest wyścigówka i do mocy przyzwyczaiłem się szybko. Teraz nie popadam w ochy i achy, ot dość szybkie auto i tyle.

Opublikowano
Sam się zastanawiam czy nie przesiądę się na wiosnę właśnie na 3.0d 204km bo kryzys mnie dopadł i zmiana na nowszy model nie wchodzi w gra przynajmniej nie teraz
Opublikowano
Sam się zastanawiam czy nie przesiądę się na wiosnę właśnie na 3.0d 204km bo kryzys mnie dopadł i zmiana na nowszy model nie wchodzi w gra przynajmniej nie teraz

 

Wiesz gdzie jej szukać :norty:

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano
Panowie o czym my tu mowimy. porownujemy dwa rozne silniki. Wystarczy posluchac jak chodzi 2,0 na 4 garach a jak chodzi 3,0 na 6. roznica kolosalna. Powiem tak ja juz napewno nie wroce do 4 garowego diesla bo to klekot straszny:) Wystarczy wsiasc do alfy z silnikiem 5 cylindrowym 2,4jtd i jest lepiej. fakt ze 320 z silnikiem 150Km sie zbiera niezle w porownaniu z jakims tdi czy hdi ale miedzy 320d a 330d jest straszna roznica. Prosze sie przejechac. Moment urywa glowe. Tez szykuje sie na malego chipa na wiosne i nie chodzi mi o moc a moment by przekroczyl 510nm i bedzie porownywalne z lamborgini galardo. Aczkolwiek ostatnio prawie Superb mnie zloila bo na do 3biegu mi sie trakcja swiecila:).....Przydal by sie xd ale znow jest tam problem z przednimi poloskami sa za slabe do 204KM silnika
Opublikowano
Sam się zastanawiam czy nie przesiądę się na wiosnę właśnie na 3.0d 204km bo kryzys mnie dopadł i zmiana na nowszy model nie wchodzi w gra przynajmniej nie teraz

 

Wiesz gdzie jej szukać :norty:

 

Nie wiem gdzie :D

Opublikowano
A ja wiem. Ja kupilem www.autohus.de. Polecam. Mnie sie udalo za 10tys euro z 2004 330d kolor czarny. Sprzedawany tam samochod przechodzi pelna sciezke dekry wraz z pomiarem lakieru cisnienia w cylindrach itp.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.