Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
zapewne kolejny rezystor oszukiwacz za 50gr w opakowaniu :mrgreen: oszukuje komputer podając większą dawkę paliwa w rzeczywistości jak być non stop na ssaniu jechał , na All nie ma chiptuningu
Opublikowano
a co myslicie o takim kolektorze http://www.moto.allegro.pl/item461528795_bmw_e36_e34_e39_sportowy_kolektor_m50_m52_barany.html co do czip tuningu znalazlem jeszce stronke http://www.upsolute.pl/auto.html?kid=84 mają czipy troche drozej i moc wzrasta niby o 13 km czy taka moc jest odczuwalna moze ktos zakładał? co byście polecili takiego czipa czy lepiej kolektor,a moze jakieś wałki ostre wie ktoś gdzie kupie i ile kosztują ? :norty:
Opublikowano

Dam ci jedną radę, odpuść sobie tiuning swojego silnika bo i tak w rozsądnych pieniądzach nic z nim nie zrobisz, a jak masz konkretną kasę to sprzedaj samochód i kup z mocniejszym silnikiem.

PS. Wszystko to co podałeś to dziecinada co świadczy że nie masz pojęcia o tiuningu silnika (oczywiście nie wszyscy muszą wiedzieć) dlatego sobie odpuść bo nic nie uzyskasz.

Opublikowano
własnie problem w tym że nie chce kupowac innej bo ta jest w znakomitym stanie i ma full wyposażenie chciał bym założyc taki kolektor i sportowy wałek rozrządu od świątka koszt wałka ok 1800zł chciałem sie dowiedzieć ile można uzyskać mocy z takiej modyfikacji,zaznaczam że nie chce sie pchać w uturbianie silnika,i co ewentualnie można zrobić z tym silnikiem interesuje mnie moc ok 200koni nie więcej,a auta nie chce zmieniac bo niedawno kupiłem,może jest ktoś na tym forum co ma jakieś pojęcie o tym ile bym uzyskał z takiej modyfikacji chodzi mi o : sportowe wałki rozrządu,sportowy kolektor wydechowy do tego wkładka k&n,sportowy tłumik,ewentualnie cziptuning pozdrawiam
Opublikowano
to wychodzi na to ze ten czip kosztuje 200zl i daje ok 13 koni jeżeli dobrze przeczytałem,to w takim razie ile mocy mozna uzyskac po założeniu sportowych wałków i barana ?? :norty:
Opublikowano

w dieslu czip ma sens ale w benzynie jeśli nie startujesz w wyścigach F1 gdzie tysięczne części sekundy mają znaczenie radziłbym odpuścić Tobie i zmienić brykę!!

Zchipujesz, pozmieniasz wałki, wydech barany dodasz i co???? 20 koni więcej może 10 Nm...na mój gust skórka nie warta wyprawki.....

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano
skoro tak twierdzicie to sie zgodze, w takim razie może mi ktoś powie czy ze swapem na 2.5 nie bedzie problemu i ile mogą krzyknąc mi w warsztacie za przełozenie silnika(zrobił bym to sam lecz jestem za granicą i nie mam czasu ;)
Opublikowano
swap na 2,5 to też poroniony pomysł.Zapłacisz pewnie za silnik 2500-3000zł+przekładka a przybędzie 20KM.Jeżeli już swap to 2,8.
A little piece of heaven in my hands
Opublikowano
to wychodzi na to ze ten czip kosztuje 200zl i daje ok 13 koni jeżeli dobrze przeczytałem,to w takim razie ile mocy mozna uzyskac po założeniu sportowych wałków i barana ?? :norty:

 

Radykalna ingerencja w ten silnik może dać 50 koni więcej. Proble w tym, że wtedy nie da się tym autem normalnie jeździć.

Opublikowano
jezeli chodzi o swap mógł by być na 2.8 to nie stanowi problemu a koszty o których piszesz maleją po sprzedaniu starego silnika,tylko teraz nasuwa sie pytanie czy łatwo to zrobić bo napewno trzeba ingerwać w układ napędowy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.