Witam byłem za granicą,dlatego temat ucichł,na chwilę obecną w aucie jest wymienione : -Przepływomierz nowy bosh 527 -Elektrozawory turbo i egr nowe pierburg -Pompa paliwa pierburg -filtr powietrza bosh -filtr paliwa bosh -filtr odmy -nowe węże od podcisnienia -wycięte zostały wszystkie katalizatory,oraz założona turbosprężarka po regeneracji Problem przeładowań ustąpił,chcoć nie testowałem jeszcze auta,na autostradzie,teraz przy pedale w podłodze turbina przez chwile daje 2,5 bara po kilku sekundach zbija do 2,2,turbo wkreca sie od ok 2000rpm,ale dopiero przy ok 3000rpm czuć ze auto dostaje wiekszego kopa,najwiekszym problemem okazuję się przepływomierz,ponieważ na podłaczonym przepływomierzu auto jest zamulone wogule nie ma dołu,ekonomizer na 4 biegu nie idzie do konca,na odłączonym jest lepiej auto jakoś jedzie,wiem że przy zakładaniu przepływomierza poliftowego, do auta z 99r trzeba się liczyć z przeprogramowaniem ECU,byłem w szczecinie u dwóch speców od bmw,powiedzieli że jest wgrany nowy soft,a auto na podłączonym przepływomierzu,mierzy ok 700 jednostek przy maksymalnym obciążeniu,z tego co wyczytałem na forum powinno być ponad 1000 Jak dla mnie jest to samochód zagadka,wczoraj byłem u tunerów,zajrzeli do ecu i powiedzieli ze wszystko jest ok,i że jak dla nich winne są wtryski[korekcje na inpie ok]i teraz juz sam nie wiem bo jak dla mnie to wina przepływomierza tylko jak go zaprogramować,chciałem się umówic do aso ale termin mi nie pasuje,czy można jakoś sprawdzić czy ten przepływomierz jest zaprogramowany ? Pozdrawiam :mad2: