Skocz do zawartości

bl4nc1k

Zarejestrowani
  • Postów

    48
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 320i,e36 325i,e39 525d,e39 530d
  • Lokalizacja
    Szczecin

Osiągnięcia bl4nc1k

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Witam byłem za granicą,dlatego temat ucichł,na chwilę obecną w aucie jest wymienione : -Przepływomierz nowy bosh 527 -Elektrozawory turbo i egr nowe pierburg -Pompa paliwa pierburg -filtr powietrza bosh -filtr paliwa bosh -filtr odmy -nowe węże od podcisnienia -wycięte zostały wszystkie katalizatory,oraz założona turbosprężarka po regeneracji Problem przeładowań ustąpił,chcoć nie testowałem jeszcze auta,na autostradzie,teraz przy pedale w podłodze turbina przez chwile daje 2,5 bara po kilku sekundach zbija do 2,2,turbo wkreca sie od ok 2000rpm,ale dopiero przy ok 3000rpm czuć ze auto dostaje wiekszego kopa,najwiekszym problemem okazuję się przepływomierz,ponieważ na podłaczonym przepływomierzu auto jest zamulone wogule nie ma dołu,ekonomizer na 4 biegu nie idzie do konca,na odłączonym jest lepiej auto jakoś jedzie,wiem że przy zakładaniu przepływomierza poliftowego, do auta z 99r trzeba się liczyć z przeprogramowaniem ECU,byłem w szczecinie u dwóch speców od bmw,powiedzieli że jest wgrany nowy soft,a auto na podłączonym przepływomierzu,mierzy ok 700 jednostek przy maksymalnym obciążeniu,z tego co wyczytałem na forum powinno być ponad 1000 Jak dla mnie jest to samochód zagadka,wczoraj byłem u tunerów,zajrzeli do ecu i powiedzieli ze wszystko jest ok,i że jak dla nich winne są wtryski[korekcje na inpie ok]i teraz juz sam nie wiem bo jak dla mnie to wina przepływomierza tylko jak go zaprogramować,chciałem się umówic do aso ale termin mi nie pasuje,czy można jakoś sprawdzić czy ten przepływomierz jest zaprogramowany ? Pozdrawiam :mad2:
  2. Witam przepływomierz kupowany 2 miesiące temu oryginał bosch [sterownik był przeprogramowany]możliwe że zle to zaprogramowali?,ile powinien mierzyć nowy przepływomierz?,wiem że jak go odepne to na inpie mierzy więcej niż chce ecu,ale nie ma poprawy w osiągach wogule nie czuć różnicy po odłączeniu,co do geometri to robiłem test inpą na postoju,jest funkcja w inpie która otwiera w 50 procent sztange turbo,i sztanga się porusza,przesmarowałem to cięgno,chodzi z lekkim oporem,ale sie rusza .... Pozdrawiam
  3. Filtr paliwa zmieniany miesiąc temu pozdrawiam :mad2:
  4. Elektrozawory od turbo i egr są nowe oryginalne pierburg
  5. witam,wrzucam filmik po wymianie pompy,przed wymianą pompy srednie spalanie na komputerze miałem ok 8,2 litra po miescie,po wymianie spalanie duzo wzrosło bo pokazuje prawie 12 litrów w trybie miejkim przy spokojnej jezzdzie,dynamika auta wogule się nie poprawiła,pozniej wrzuce drugi filmik z testów dynamicznych Pozdrawiam
  6. Witam,dzisiaj wymieniłem pompe progową[nowa pierburg produkcji polskiej]cisnienie jest troche wyższe na wolnych obrotach trzyma 3,9 bara pod obciążeniem spada maksymalnie do 3,1 bara nie wiem czy jest ok jutro postaram się wrzucić filmik z inpy podczas jazdy na autostradzie,co do pytania kolegi o dolot to jest szczelny wszystkie uszczeliki na kolektorze,węże podcisnienia sa nowe,dzisiaj podczas jazdy na autostradzie [jutro wrzucę filmik] zaobserwowałem coś takiego że jak jadę np na 4-tym biegu,wcisnę pedał gazu do końca to auto się rozpędza bez problemu,ale wystarczy że odpuszczę gaz i znów go wcisnę,ekonomizer staje na 10 litrach i nie ma wogule mocy,maks predkośc 140 kmh/h,na kompie wyskakuje,bład że jest za duże cisnienie doładowania,zamówiłem jeszcze czujnik cisnienia doładowania,jutro go założe,i zobaczę czy to coś da .... Pozdrawiam i dziękuje za porady
  7. witam sprawdzałem cisnienie doładowania podczas jazdy,jest za wysokie turbo pompuje do 2,5 bara dzisiaj nagram filmik z testów dynamicznych,czy ktoś może mi powiedzieć czy pompa progowa kwalifikuje się do wymiany >?
  8. witam wrzucam filmik z inpy podczas testu progówki,czy takie ciśnienie na pompie może mieć wpływ na moc?
  9. tak,wyskakuje błąd charge air pressure to big,czujnik cisnienia doładowania był czyszczony,błąd wyskakuje tylko przy dużych predkościach, po czym auto wchodzi [tak mi sie wydaję] w tryb awaryjny tzn 140km/h max i ekonomizer staje na 10 litrach przy pedale w podłodze dopiero jak wykasuje bład,auto zaczyna przyspieszać[nie tak jak powinno ale jakoś jedzie]dzisiaj zwróciłem uwagę na ciśnienie pompy progowej, i tak na biegu jałowym powyżej 3 tyś obrotów ciśnienie spada do 2,6 czasem 2,4 bar na wolnych obrotach trzyma 3,7bara pompa nie buczy wogule jej prawie nie słychać,zaraz postaram się wrzucić filmik jak to wygląda pozdrawiam
  10. Witam wszystkich,moje bmw e39 530d 184km ma duże problemy z rozpędzaniem się na wyższych biegach tzn na 1 i 2ce,wydaje mi się że jest ok ale od 3 biegu zaczynają się cuda,kiedyś miałem taka samą tylko że 525d i tamta zbierała się o niebo lepiej,dzisiaj warsztat po 3 dniach rozłożył ręce,jak do tej pory wymieniono:przepływomierz[oryginał bosch]+przeprogramowanie sterownika,elektrozawory turbo i egr,nowe pierburg,wszystkie wężyki podcisnienia,pompa progowa była podmieniana na oryginał i dalej to samo auto powyżej 120km traci moc i rozpędza sie jak by miało 110 koni do ok 80km/h wydaje się być ok,warsztat postawił diagnozę że jest rozregulowana geometra od turbiny i że nie da się tego wyregulować,trzeba kupić nową turbosprężarke,w co nie chce mi się osobiscie wieżyć,jak auto jest zimne,tzn jak postoi całą noc to z rana czuć ze ma dużo wiekszą moc z dołu,zanim wskaznik temperatury nie przekroczy pierwszej kreski.... Bardzo proszę o pomoc
  11. Witam mam mały problem z pompą wspomagania otóż dzisiaj zakupiłem nową pompe na allegro (zamiennik) po wymianie wszystko bylo ok do czasu gdy nie pojechałem do centrum handlowego i nie zaczełem krecic kierownicą gdy samochód stał w miejscu kierownica zaczeła bardzo cięzko chodzić trzeba używać obu rąk,pompa nie wyje,podczas jazdy jest ok kierownica chodzi bardzo lekko,ale jak stoi w miejscu jest poprostu masakra,jak przygazuje podczas postoju tak do 1500rpm to chodzi leciutko i można kręcić na postoju,dodam że caly układ został przeczyszczony i zalany nowy płyn do wspomagania,problem dotyczy bmw e39 525d silnik m57 z common rail,prosze o pomoc pozdrawiam
  12. więc co to może być ?
  13. bl4nc1k

    Problem z radiem

    wielkie dzieki :cool2:
  14. bl4nc1k

    Problem z radiem

    Witam ponownie a czy ma ktoś może schemat całej instalacji do takiego radyjka? :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.