Skocz do zawartości

Pytania przed kupnem Z4


Gość roland

Rekomendowane odpowiedzi

  • 5 tygodni później...

Witam Wszystkich Klubowiczów bardzo serdecznie i podłączam się pod temat zakupu Z4.

Silniczek od 2.2 w górę, auto musi być zadbane, jeśli robione po stłuczkach to przynajmniej schludnie i solidnie. Obejrzałem z kumplem już kilka sztuk i po prostu bida z nędzą dziurawy kapelusz. Sympatycznie by było jeśli bryczka byłaby po lifcie, skrzynia bez różnicy manu czy auto. Z kaską mhm... w zależności od tego jaka sztuka, rozważę różne wersje cenowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka postów wyżej zobaczysz mój apel o pomoc w odnalezieniu Zetki. Niestety po ponad rocznych poszukiwaniach zrezygnowałem z zakupu tego samochodu w Polsce. Większość, które miałem okazje oglądać posiadały nieudokumentowana historie, wątpliwy przebieg i kiepski stan. Wyruszyłem do Niemiec i korzystając z mobile.de w ciągu jednego dnia odnalazłem czarna bestie w świetnym stanie. Tak więc jeśli chcesz urzeczywistnić swoje marzenia, radze Ci Waść, nie rób tego w kraju :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka postów wyżej zobaczysz mój apel o pomoc w odnalezieniu Zetki. Niestety po ponad rocznych poszukiwaniach zrezygnowałem z zakupu tego samochodu w Polsce. Większość, które miałem okazje oglądać posiadały nieudokumentowana historie, wątpliwy przebieg i kiepski stan. Wyruszyłem do Niemiec i korzystając z mobile.de w ciągu jednego dnia odnalazłem czarna bestie w świetnym stanie. Tak więc jeśli chcesz urzeczywistnić swoje marzenia, radze Ci Waść, nie rób tego w kraju :P

 

Gratulacje zakupu, napisz co kupiłeś i kiedy je zobaczymy na zlocie :D

 

W NIemczech też są dobre i złe auta, ja bym nie demonizował aut w Polsce (oczywiście 99% sprowadzanych do PL ma cofane licznik).

 

co do historii to powiem szczerze, że też nie zbieram kwitków/ paragonów/ faktur za rzeczy które kupuje/ zmieniam w z4 (mam tylko plik worda z listą rzeczy). przy ostatnim aucie miałem całą teczkę wszystkiego co wymieniłem i co ? kupujący nawet nie spojrzał na to, interesował go tylko miernik lakieru i stan auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem :D Obejrzałem łącznie 14 sztuk przez 2 miesiące, same szroty i szpachlaki i łamańce. Trafiłem u nas piękną sztukę z Lidzbarka Warmińskiego. Nie ma się do czego w tym aucie przyczepić. HAPPY !! Wczoraj w nocy ją przyciągnąłem po zjechaniu prawie połowy kraju. Ależ to auto daje banana na pysku :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby ktos szukal to moge polecic dwie Zetki.

Obie 2007, salon pl, wszystkie elementy w oryginalnym fabrycznym lakierze

1. 3.0si czarna przebieg 50.000km

2. 2.5si przebieg 70.000km

 

Jak jezdze z4 8 lat to nie widzialem bardziej zadbanych e85 :cool2:

Kontakt na PW

2.5 si automat sprzedany

Kolejna Zetka trafila do Krakowa :roll:

3.0si manual wciaz czeka na nabywce :lol:

Beste Maschine der Welt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy kupnie Z4 na co zwracać uwagę? Obecnie nurtuje mnie pytanie o pomarańczowe kierunkowskazy - dlaczego niektóre mają pomarańczowe a niektóre białe? te pomarańczowe to z USA? A druga sprawa to obrysówki które chyba są wymagane w stanach - są przypadki że obrysówki są z przodu a z tyłu już nie i odwrotnie - tak to interpretować że jeden zderzak jest US a drugi EU ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed liftem przednie lampy (EU i USDM) miały pomarańczowe kierunkowskazy (mnóstwo osób przerabiało domowym sposobem na przeźroczyste). Po lifcie były przeźroczyste.

 

Przeciwmgłowe przed liftem były okrągłe, po lifcie - prostokątne.

 

Wiesz, co do przodu USDM przed liftem to faktycznie widziałem to, i to. Albo kierunek robił za obrysówkę, albo była okrągła w zderzaku. Nie wiem, nie wypowiem się więc.

 

Z tyłu natomiast USDM miały okrągłą czerwoną obrysówkę. Zarówno przed liftem jak i po.

http://cdn.automedia.com/images/articles/rts/rts20031101z4/2004-bmw-z4-30i-rear-convertible-top_01.jpg

 

Po lifcie jest łatwiej. W USDM w rogu zderzaka jest pomarańczowa prostokątna obrysówka, a w EU jest tam bezbarwny odblask.

1008797_657895487571395_480789896_o%2520%25281%2529.jpg

 

 

Co do rzeczy, które warto sprawdzić, to było już wiele razy wspominane.

 

Takie podstawy to:

 

DISA przed liftem, klekot popychaczy po lifcie, koło dwumasowe w 3.0si (lekko hałasuje każde, zużyte telepie się bardzo głośno), silnik dachu w cabrio, rdza od spodu klapy w niektórych coupe, sensor w siedzeniu pasażera (occupancy sensor), pęknięte tylne sprężyny, "sticky steering" czyli nienaturalny opór wspomangania przed liftem, czujniki ABS lub moduł kontrolny DSC, pęknięte kielichy przy rozpórce w roadsterze (głównie USDM), poluzowana śruba na skrzyżowaniu rozpórek przy podszybiu (trzaski), "tramlining" - wywalić runflaty, zwykłe myszkowanie na kursie - elementy przedniego zawieszenia.

20141104_063438-1.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed liftem przednie lampy (EU i USDM) miały pomarańczowe kierunkowskazy (mnóstwo osób przerabiało domowym sposobem na przeźroczyste). Po lifcie były przeźroczyste.

 

Tu kolego nie masz racji :nienie:

Przed liftem występowały też fabryczne lampy (przednie i tylne) z białymi (przezroczystymi) kierunkowskazami.

 

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/63_0757-reflektor/vLR80825

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/63_0763-lampa-tylna/vLR80825

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki bardzo za szczegółową odpowiedź - wiem już dużo więcej niż przed i to w pigułce... co prawda nie mam jeszcze jasności co z tymi przednimi kierunkowskazami - może ktoś inny zna odpowiedź ?

 

A co tu jeszcze nie wiesz ?

Jeżeli chodzi o kierunki to przed liftem były i pomarańczowe i białe a od czego to było zależne ..... nie wiem może od upodobań klienta.

Wcześniej wkleiłem ci linki do bmwstore gdzie do BMW 3.0i z 2003r są dostępne lampy z kierunkami w obydwu kolorach :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zomol, tak jak znalazłeś, w katalogu są clear indicators do prefacelifta.

 

Problem w tym, że z fabryki wyjeżdżały z pomarańczowymi.

 

Białe oryginalne przez liftem były widywane - według niektórych - tylko pod koniec przedliftowej produkcji. Reszta to przeróbki własne.

 

Nie występowały jako opcja fabryczna.

http://www.z4-forum.com/forum/viewtopic.php?p=169415#p169415

 

To taki swoisty biały kruk, i to dość drogi. Można było je kupić jako opcję do zamontowania u dealera:

http://www.z4-forum.com/forum/viewtopic.php?p=73562

 

Rzadsze niż dziewica w klubie.

 

 

KlaudiuszS -

przepisy regulują kolor świecenia, nie kolor klosza. Gdyby przyjąć takie rozumowanie, przy przejściu z pre- na facelift w większości krajów nowa wersja byłaby nielegalna.

20141104_063438-1.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje zakupu, napisz co kupiłeś i kiedy je zobaczymy na zlocie :D

 

W NIemczech też są dobre i złe auta, ja bym nie demonizował aut w Polsce (oczywiście 99% sprowadzanych do PL ma cofane licznik).

 

co do historii to powiem szczerze, że też nie zbieram kwitków/ paragonów/ faktur za rzeczy które kupuje/ zmieniam w z4 (mam tylko plik worda z listą rzeczy). przy ostatnim aucie miałem całą teczkę wszystkiego co wymieniłem i co ? kupujący nawet nie spojrzał na to, interesował go tylko miernik lakieru i stan auta.

 

Czarna bestia z jasnym wnętrzem ;)

 

http://static.pokazywarka.pl/i/3030974/989831/img-2297.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mbetlej, co się stało, że obudowę pałąków masz oklejoną taśmą? :8)

były e36 od 316 do 320,kilka e46 od 318 do 323,e39 525tds,z3 2.8,z4 3.0

z4 jest fajne ;) ale tylko e89

http://img442.imageshack.us/img442/4116/z4avatar.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.