Skocz do zawartości

Pytania przed kupnem Z4


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kilka postów nad twoim zetti proponował 2 sztuki na sprzedaż. Napisz do niego.
Opublikowano

poszukaj czegos w de.

szkoda sezonu na czekanie.

Beste Maschine der Welt
  • 5 tygodni później...
Opublikowano

Witam Wszystkich Klubowiczów bardzo serdecznie i podłączam się pod temat zakupu Z4.

Silniczek od 2.2 w górę, auto musi być zadbane, jeśli robione po stłuczkach to przynajmniej schludnie i solidnie. Obejrzałem z kumplem już kilka sztuk i po prostu bida z nędzą dziurawy kapelusz. Sympatycznie by było jeśli bryczka byłaby po lifcie, skrzynia bez różnicy manu czy auto. Z kaską mhm... w zależności od tego jaka sztuka, rozważę różne wersje cenowe.

Opublikowano
Kilka postów wyżej zobaczysz mój apel o pomoc w odnalezieniu Zetki. Niestety po ponad rocznych poszukiwaniach zrezygnowałem z zakupu tego samochodu w Polsce. Większość, które miałem okazje oglądać posiadały nieudokumentowana historie, wątpliwy przebieg i kiepski stan. Wyruszyłem do Niemiec i korzystając z mobile.de w ciągu jednego dnia odnalazłem czarna bestie w świetnym stanie. Tak więc jeśli chcesz urzeczywistnić swoje marzenia, radze Ci Waść, nie rób tego w kraju :P
Opublikowano
Kilka postów wyżej zobaczysz mój apel o pomoc w odnalezieniu Zetki. Niestety po ponad rocznych poszukiwaniach zrezygnowałem z zakupu tego samochodu w Polsce. Większość, które miałem okazje oglądać posiadały nieudokumentowana historie, wątpliwy przebieg i kiepski stan. Wyruszyłem do Niemiec i korzystając z mobile.de w ciągu jednego dnia odnalazłem czarna bestie w świetnym stanie. Tak więc jeśli chcesz urzeczywistnić swoje marzenia, radze Ci Waść, nie rób tego w kraju :P

 

Gratulacje zakupu, napisz co kupiłeś i kiedy je zobaczymy na zlocie :D

 

W NIemczech też są dobre i złe auta, ja bym nie demonizował aut w Polsce (oczywiście 99% sprowadzanych do PL ma cofane licznik).

 

co do historii to powiem szczerze, że też nie zbieram kwitków/ paragonów/ faktur za rzeczy które kupuje/ zmieniam w z4 (mam tylko plik worda z listą rzeczy). przy ostatnim aucie miałem całą teczkę wszystkiego co wymieniłem i co ? kupujący nawet nie spojrzał na to, interesował go tylko miernik lakieru i stan auta.

Opublikowano
Kupiłem :D Obejrzałem łącznie 14 sztuk przez 2 miesiące, same szroty i szpachlaki i łamańce. Trafiłem u nas piękną sztukę z Lidzbarka Warmińskiego. Nie ma się do czego w tym aucie przyczepić. HAPPY !! Wczoraj w nocy ją przyciągnąłem po zjechaniu prawie połowy kraju. Ależ to auto daje banana na pysku :D
Opublikowano
Jakby ktos szukal to moge polecic dwie Zetki.

Obie 2007, salon pl, wszystkie elementy w oryginalnym fabrycznym lakierze

1. 3.0si czarna przebieg 50.000km

2. 2.5si przebieg 70.000km

 

Jak jezdze z4 8 lat to nie widzialem bardziej zadbanych e85 :cool2:

Kontakt na PW

2.5 si automat sprzedany

Kolejna Zetka trafila do Krakowa :roll:

3.0si manual wciaz czeka na nabywce :lol:

Beste Maschine der Welt
Opublikowano
Przy kupnie Z4 na co zwracać uwagę? Obecnie nurtuje mnie pytanie o pomarańczowe kierunkowskazy - dlaczego niektóre mają pomarańczowe a niektóre białe? te pomarańczowe to z USA? A druga sprawa to obrysówki które chyba są wymagane w stanach - są przypadki że obrysówki są z przodu a z tyłu już nie i odwrotnie - tak to interpretować że jeden zderzak jest US a drugi EU ?
Opublikowano

Przed liftem przednie lampy (EU i USDM) miały pomarańczowe kierunkowskazy (mnóstwo osób przerabiało domowym sposobem na przeźroczyste). Po lifcie były przeźroczyste.

 

Przeciwmgłowe przed liftem były okrągłe, po lifcie - prostokątne.

 

Wiesz, co do przodu USDM przed liftem to faktycznie widziałem to, i to. Albo kierunek robił za obrysówkę, albo była okrągła w zderzaku. Nie wiem, nie wypowiem się więc.

 

Z tyłu natomiast USDM miały okrągłą czerwoną obrysówkę. Zarówno przed liftem jak i po.

http://cdn.automedia.com/images/articles/rts/rts20031101z4/2004-bmw-z4-30i-rear-convertible-top_01.jpg

 

Po lifcie jest łatwiej. W USDM w rogu zderzaka jest pomarańczowa prostokątna obrysówka, a w EU jest tam bezbarwny odblask.

1008797_657895487571395_480789896_o%2520%25281%2529.jpg

 

 

Co do rzeczy, które warto sprawdzić, to było już wiele razy wspominane.

 

Takie podstawy to:

 

DISA przed liftem, klekot popychaczy po lifcie, koło dwumasowe w 3.0si (lekko hałasuje każde, zużyte telepie się bardzo głośno), silnik dachu w cabrio, rdza od spodu klapy w niektórych coupe, sensor w siedzeniu pasażera (occupancy sensor), pęknięte tylne sprężyny, "sticky steering" czyli nienaturalny opór wspomangania przed liftem, czujniki ABS lub moduł kontrolny DSC, pęknięte kielichy przy rozpórce w roadsterze (głównie USDM), poluzowana śruba na skrzyżowaniu rozpórek przy podszybiu (trzaski), "tramlining" - wywalić runflaty, zwykłe myszkowanie na kursie - elementy przedniego zawieszenia.

20141104_063438-1.jpg
Opublikowano
Przed liftem przednie lampy (EU i USDM) miały pomarańczowe kierunkowskazy (mnóstwo osób przerabiało domowym sposobem na przeźroczyste). Po lifcie były przeźroczyste.

 

Tu kolego nie masz racji :nienie:

Przed liftem występowały też fabryczne lampy (przednie i tylne) z białymi (przezroczystymi) kierunkowskazami.

 

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/63_0757-reflektor/vLR80825

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/63_0763-lampa-tylna/vLR80825

Opublikowano
Dzięki bardzo za szczegółową odpowiedź - wiem już dużo więcej niż przed i to w pigułce... co prawda nie mam jeszcze jasności co z tymi przednimi kierunkowskazami - może ktoś inny zna odpowiedź ?
Opublikowano
Dzięki bardzo za szczegółową odpowiedź - wiem już dużo więcej niż przed i to w pigułce... co prawda nie mam jeszcze jasności co z tymi przednimi kierunkowskazami - może ktoś inny zna odpowiedź ?

 

A co tu jeszcze nie wiesz ?

Jeżeli chodzi o kierunki to przed liftem były i pomarańczowe i białe a od czego to było zależne ..... nie wiem może od upodobań klienta.

Wcześniej wkleiłem ci linki do bmwstore gdzie do BMW 3.0i z 2003r są dostępne lampy z kierunkami w obydwu kolorach :!:

Opublikowano
Nie no błagam Cię... Zapewne jest to podyktowane przepisami "jakiegoś" kraju, a nie od widzi mi się klienta... ale za poprzednie info bardzo dziękuję umiem czytać ze zrozumieniem... tyle że nie rozwiałeś moich wątpliwości :8)
Opublikowano

Zomol, tak jak znalazłeś, w katalogu są clear indicators do prefacelifta.

 

Problem w tym, że z fabryki wyjeżdżały z pomarańczowymi.

 

Białe oryginalne przez liftem były widywane - według niektórych - tylko pod koniec przedliftowej produkcji. Reszta to przeróbki własne.

 

Nie występowały jako opcja fabryczna.

http://www.z4-forum.com/forum/viewtopic.php?p=169415#p169415

 

To taki swoisty biały kruk, i to dość drogi. Można było je kupić jako opcję do zamontowania u dealera:

http://www.z4-forum.com/forum/viewtopic.php?p=73562

 

Rzadsze niż dziewica w klubie.

 

 

KlaudiuszS -

przepisy regulują kolor świecenia, nie kolor klosza. Gdyby przyjąć takie rozumowanie, przy przejściu z pre- na facelift w większości krajów nowa wersja byłaby nielegalna.

20141104_063438-1.jpg
Opublikowano
Gratulacje zakupu, napisz co kupiłeś i kiedy je zobaczymy na zlocie :D

 

W NIemczech też są dobre i złe auta, ja bym nie demonizował aut w Polsce (oczywiście 99% sprowadzanych do PL ma cofane licznik).

 

co do historii to powiem szczerze, że też nie zbieram kwitków/ paragonów/ faktur za rzeczy które kupuje/ zmieniam w z4 (mam tylko plik worda z listą rzeczy). przy ostatnim aucie miałem całą teczkę wszystkiego co wymieniłem i co ? kupujący nawet nie spojrzał na to, interesował go tylko miernik lakieru i stan auta.

 

Czarna bestia z jasnym wnętrzem ;)

 

http://static.pokazywarka.pl/i/3030974/989831/img-2297.jpg

Opublikowano
mbetlej, co się stało, że obudowę pałąków masz oklejoną taśmą? :8)

były e36 od 316 do 320,kilka e46 od 318 do 323,e39 525tds,z3 2.8,z4 3.0

z4 jest fajne ;) ale tylko e89

http://img442.imageshack.us/img442/4116/z4avatar.png

Opublikowano
To ja też się swoją pochwalę :)

dobre :cool2:

były e36 od 316 do 320,kilka e46 od 318 do 323,e39 525tds,z3 2.8,z4 3.0

z4 jest fajne ;) ale tylko e89

http://img442.imageshack.us/img442/4116/z4avatar.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.