Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
nie wiem jak jest w e32 ale w e38 wielu odklejalo jedna z nerek aby sie dostac do otwierania maski nie wiem jak i z czym bo tylko slyszalem za to wiem ze trzeba sie przylozyc w moim jak kupilem jakis wiesniak odrywal srubokretem i pokaleczyl pazdziesz $^&**%$ :mad2: :mad2: :mad2:
Opublikowano
A nie prościej wymienić akumulator, gdy tylko daje pierwsze sygnały zużycia?
Opublikowano
A nie prościej wymienić akumulator, gdy tylko daje pierwsze sygnały zużycia?

 

Prościej byłoby nie zasuwać auta na noć :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

A lepiej (jak już dawniej pisałem) - puścić sobie ukryty kabel od "+" akumularota do bagażnika. Wtedy łatwo podpiąć do innego aku lub prostownika i otworyć drzwi bezinwazyjnie :)

Opublikowano
A lepiej (jak już dawniej pisałem) - puścić sobie ukryty kabel od "+" akumularota do bagażnika. Wtedy łatwo podpiąć do innego aku lub prostownika i otworyć drzwi bezinwazyjnie :)

 

Tak też uczyniłem :dance:

Kupiłem też prostownik i przed weekendem aku na noc do domciu i ładowanko, w ciągu tygodnia nie mam za bardzo gdzie i kiedy jeździć, więc akumulator się rozładowuje, zwłaszcza przy takiej pogodzie niestety :mad2:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=285366 <- E36 318i Touring ... była :(

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=73366 - E39 520i ... była :(

E32 730i R6 - Diamantschwarz Metallic

Opublikowano

.....

Kupiłem też prostownik i przed weekendem aku na noc do domciu i ładowanko, w ciągu tygodnia nie mam za bardzo gdzie i kiedy jeździć, więc akumulator się rozładowuje, zwłaszcza przy takiej pogodzie niestety :mad2:

 

Ale w/g mnie to masz troche dziwnie z tym rozładowaniem (może aku kiepski).

Ja ubiegłej zimy miałem auto nawet tydzień przy mrozie, i potem bez problemu po paru sekundach kręcenia paliło.

Teraz to góra 2 dni stoi bez ruszania, a i przyzwoitych mrozów jeszcze nie było, więc nie skomentuje dalej.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

No dobra ... a jak mogę otworzyć swoje auto kiedy kluczyki które posiadam pasują jedynie do klapy bagażnika !?!? Może od początku ... mam E34 z 90 roku z pełną elektryką jeśli chodzi o drzwi i szyby. Kiedyś kilka razy jak rozładował mi się akumulator to otwierałem klapę bagażnika zdejmowałem boczek a tam znajdował się taki przewód dosyć gruby "+" następnie masa i jakoś wychodziło ale .... wczoraj w nocy skończyłem jazdę ... rano idę do bryki a tu klapa :( Myślę ... pewnie akumulator (choć jednocześnie się zdziwiłem ponieważ po wcześniejszych problemach kupiłem na zimę nowy akumulator). No ale wcześniejsze doświadczenia podpowiadały że to aku ... otwieram klapę bagażnika a tam cztery lampki w środku i na klapie od wewnątrz świecą jak wściekłe (co wcześniej przy rozładowanym aku się nie zdarzało z oczywistych względów). Tak czy siak okazało się że to nie wina akumulatora. No i teraz jeszcze raz meritum sprawy ... mam dwa klucze z których jeden otwiera klapę a drugim uruchamiam silnik ... niestety żaden z nich nie pasuje ani do drzwi kierowcy ani do drzwi pasażera :( (coś niestety było kombinowane przez poprzedniego właściciela). Potrzebna mi informacja jak mechanicznie otworzyć któreś z czworga drzwi ?!?!??!? Jak ktoś ma jakieś sugestie to bardzo chętnie poczytam !!! We wtorek będę kombinował żeby otworzyć moją piękność i każde dodatkowe informacje są mile widziane !!!

Z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich miłośników marki ;)

Opublikowano

witam, teraz i ja podpytam, choc nie probowalem z podniesieniem klamki, za chwile sprobuje. szukam jeszcze innych wyjsc "w razie czego".

auto stoi w warsztacie, odpięto akumulator, bo auto ma wyjętą skrzynię, wydech itp..

samochod zamknięty tak, że w tej chwili otwiera się tylko bagażnik.

Akumulatora nie naładuję i nie podepnę, bo jest w środku (i tak bałbym się, czy bez skrzyni czegoś w kompie nie namiesza, dlatego odpięty jest)

 

są jeszcze jakies opcje otwarcia auta? Bez użycia akumulatora koniecznie

pozdr

Opublikowano

Ja musiałem to zrobić w sposób bardzo niefachowy ale za to niczego nie uszkodziłem ... przez bagażnik wsunąłem po szybie drut metalowy i złapałem za "cycek" do otwierania drzwi tylnych ... "cycek" do góry no i drzwi się otwarły ;) ... Jest tylko jeden warunek ... trzeba mieć jakiś otwór pomiędzy bagażnikiem a przedziałem pasażerskim .... np. od worka na narty albo jak w moim przypadku otwór po wcześniej (na szczęście) wymontowanym dość pokaźnych rozmiarów głośniku w tylnej półce. I szczerze mówiąc choć na początku wątpiłem w powodzenie tej operacji to poszło zaskakująco łatwo ;)

Pozdrawiam

Opublikowano

No tak georguE34, ale jakbyś miał pełne zamknięcie drzwi (rygielki elektromagnetyczne zasunięte), to byś za klamkę mógł ciągnąć bezskutecznie do woli...

 

Kolego Patrykos, skoro Twoje auto stoi/wisi na warsztacie, to najprościej jest podpiąć zewnętrzny aku do klemy przy alternatorze i z pilota otworzyć. Skoro masz dobry dostep od dołu, to łatwo przytkniesz kabel .

Opublikowano
Źle się zrozumieliśmy .... nie ciągnąłem za klamkę od wewnątrz tylko za ten "cycuszek" do odryglowania drzwi co jest przy szybie ;) ... Za klamkę nawet nie próbowałem bo wiedziałem że jest zaryglowane i [BAD] zbita by była z tego :)
Opublikowano
Źle się zrozumieliśmy .... nie ciągnąłem za klamkę od wewnątrz tylko za ten "cycuszek" do odryglowania drzwi co jest przy szybie ;) ... Za klamkę nawet nie próbowałem bo wiedziałem że jest zaryglowane i [bAD] zbita by była z tego :)

 

Ale ja Ciebie dobrze zrozumiałem, i jak masz zaryglowane podwójnie, to czy ciągniesz za klamke, czy za bolec rygla, to i tak nic z tego.

Opublikowano
No to tego to ja nie wiedziałem że jakieś podwójne ryglowanie jest .... a teraz już wiem ... Dzięki :D
Opublikowano
@georguE34 nie wiem jak w E34 (nie próbowałem), ale do E32 w razie wpadki jaką opisałeś (np. przy zatrzaśniętym jedynym komplecie kluczyków) zawsze można wydłubać uszczelkę w tylnych drzwiach na tym okienku (trójkątnym) i powoli zabrać się do demontażu zarówno tej uszczelki jak i tejże szybki celem wsadzenia całej ręki ...... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Opublikowano

Dzięki za podpowiedź amato ale mam nadzieję że już nie będę musiał z niej korzystać ... najprawdopodobniej na początek wymienię zamki (wkłady) na takie coby się z kluczyka otwierały a następnie zmienię centralkę zamka ;)

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.