Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To jest najlepszy płyn do Chłodnic

 

Producent: Autoland

 

 

NOWY Dynagel 2000 - płyn do chłodnic

 

Nowa receptura płynu do chłodnic DYNAGEL 2000 zapewnia NAJWYŻSZY POZIOM OCHRONY układu chłodzenia przez 5 lat BEZ LIMITU przejechanych kilometrów

 

Płyn gotowy do użytku – NIE ROZCIEŃCZAĆ.

 

ZALETY:

- Niskokrzepnący (temperatura zamarzania -37 stopni Celsjusza),

- Wydłuża okres pomiędzy wymianą płynu chłodniczego do 5 lat bez względu na ilość przejechanych kilometrów,

- Gotowy do użycia (bez rozcieńczania),

- Doskonale odprowadza ciepło zapewniając pełną ochronę przed przegrzaniem – temperatura wrzenia to 130 stopni (w warunkach eksploatacyjnych).

- Najwyższy poziom ochrony przed korozją, pienieniem i wytrącaniem się kamienia.

- Do wszystkich marek, typów i rodzajów pojazdów

- Mieszalny z innymi płynami do chłodnic

 

ZASTOSOWANIE:

DO WSZYSTKICH TYPÓW I RODZAJÓW SAMOCHODÓW.

* Nowy Dynagel 2000 może być stosowany w układach chłodzenia silników benzynowych i wysokoprężnych wyposażonych w aluminiowe, żeliwne lub mieszane układy chłodzenia we wszystkich modelach i rodzajach pojazdów osobowych i ciężarowych

Opublikowano
To jest najlepszy płyn do Chłodnic

 

Producent: Autoland

 

 

NOWY Dynagel 2000 - płyn do chłodnic

 

Nowa receptura płynu do chłodnic DYNAGEL 2000 zapewnia NAJWYŻSZY POZIOM OCHRONY układu chłodzenia przez 5 lat BEZ LIMITU przejechanych kilometrów

 

Płyn gotowy do użytku – NIE ROZCIEŃCZAĆ.

 

ZALETY:

- Niskokrzepnący (temperatura zamarzania -37 stopni Celsjusza),

- Wydłuża okres pomiędzy wymianą płynu chłodniczego do 5 lat bez względu na ilość przejechanych kilometrów,

- Gotowy do użycia (bez rozcieńczania),

- Doskonale odprowadza ciepło zapewniając pełną ochronę przed przegrzaniem – temperatura wrzenia to 130 stopni (w warunkach eksploatacyjnych).

- Najwyższy poziom ochrony przed korozją, pienieniem i wytrącaniem się kamienia.

- Do wszystkich marek, typów i rodzajów pojazdów

- Mieszalny z innymi płynami do chłodnic

 

ZASTOSOWANIE:

DO WSZYSTKICH TYPÓW I RODZAJÓW SAMOCHODÓW.

* Nowy Dynagel 2000 może być stosowany w układach chłodzenia silników benzynowych i wysokoprężnych wyposażonych w aluminiowe, żeliwne lub mieszane układy chłodzenia we wszystkich modelach i rodzajach pojazdów osobowych i ciężarowych

:mrgreen: pracujesz dla firmy Autoland? bo jeśli tak to żądam zwrotu pieniędzy za super specyfik do czyszczenia aluminiowych felg który sprawuje się jak zwykły płyn do naczyń. :duh:
A little piece of heaven in my hands
Opublikowano
Ja zalewam tym płynem od paru lat i niemam żadnych problemów wy myślicie jak coś zostało wyprodukowane w Polsce to musi być do dupy to się grubo mylicie teraz Polskie oleje,płyny,smary są lepsze od tych markowych zagranicznych płacicie za markę a nie za produkt
Opublikowano
Ja zalewam tym płynem od paru lat i niemam żadnych problemów wy myślicie jak coś zostało wyprodukowane w Polsce to musi być do dupy to się grubo mylicie teraz Polskie oleje,płyny,smary są lepsze od tych markowych zagranicznych płacicie za markę a nie za produkt

 

Nikt nie mówi że polskie to badziew (a może i niektórzy mówią :| )

Ja leje borygo cały czas i działa elegancko a przecież ono hhamerykańskie nie jest , nie wiem jak ten twój specyfik bo nie testowałem. :mrgreen:

Opublikowano
trochę z innej beczki - zmieniacie już płyn na zimowy w chłodnicy? sami to robicie czy jedziecie gdzieś na warsztat - bo świeżo mam e46 i nie wiem gdzie tam wypuszcze sie płyn z chłodnicy :)
Opublikowano
trochę z innej beczki - zmieniacie już płyn na zimowy w chłodnicy? sami to robicie czy jedziecie gdzieś na warsztat - bo świeżo mam e46 i nie wiem gdzie tam wypuszcze sie płyn z chłodnicy :)

 

A moze zanim zmienisz sprawdzisz jego temperature zamarzania pewnie zrobia to za free. Moze nie trzeba go mzieniac.

Opublikowano
Ja pozwolę wtrącić do dyskusji. W tej chwili jeżdżę na glixolu i powiem, tak, jak wymienię na nową pompę zaleję oryginalny koncentrat BMW. Zrobię tak ponieważ cena jest prawie ta sama co innych uniwersalnych płynów. W bemcę jest jeszcze uważam inna sytuacją niż w innych samochodach bo temperatura pracy silnika jest o wiele większa. Ten płyn co mam już w temp 90 stopni a może i mniej bardzo paruje a co dopiero w 100 paru stopniach?? Wiem że to jest obieg zamknięty. Myślę że oryginalny płyn ma większą temp wrzenia.

 

Nie wieksza temperature wrzenia ale wyzsza. Uklad nie jest zamkniety tylko to uklad podwyzszonego cisnienia.

Pozatym te plyny sa takie same a to co napisales to tylko Ci sie wydaje. A jeszcze napisz dlaczego w silniku BMW temperatura jest wyzsza bo takiego cuda jeszcze nie slyszalem??

Jeżeli cena jest taka sama to pewnie ze lac można ale naprawdę cudow [poza dobrym samopoczuciem nie ma sie co spodiewac.

Jest wyższa bo sprawdzałem w teście numer chyba 7.0 czy któryś z tych i mam średnio 102 stopnie celciusza. Na termostacie też jest ponad 100stopni napisane. Zresztą był gdzieś post i ktoś się pytał czy to normalna temperatura i każdy to potwierdził. Ten temat tyczył się silnika 1.9 M43.

Opublikowano

Jest wyższa bo sprawdzałem w teście numer chyba 7.0 czy któryś z tych i mam średnio 102 stopnie celciusza. Na termostacie też jest ponad 100stopni napisane. Zresztą był gdzieś post i ktoś się pytał czy to normalna temperatura i każdy to potwierdził. Ten temat tyczył się silnika 1.9 M43.

 

 

I uwazasz ze ta temperatura jest wyzsza w porownaniu do jakich marek czy o co chodzi bo jakos nadal nie rozumiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.