Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, znów zawitałam na to cudotwórcze forum :)

 

W e34 mam elektryczne szyby i problem polega na tym, że od strony kierowcy przy 1 naciśnięciu szyba zamyka i otwiera się sama, natomiast od strony pasażera trzeba przycisk trzymać cały czas.

 

2 problem.. zamykając samochód, on sam otwiera się po 10-15 minutach, co jest nie tak?

 

przepraszam za niefachowe słownictwo, ale rozumiecie :P

Opublikowano
Co do 2 pytania, rozumiem ża auto zamykasz z pilota? [alarm jest?] Myk jest taki że przy niektórych alarmach samochód musi być dokładnie zamknięty aby sie nie otworzył bądź włączył alarm. Jeżeli posiadasz szyberdach to zobacz czy masz go dobrze zamkniętego, to samo tyczy się szyb - wszystkie musisz mieć zasunięte. Jest jeszcze inny motyw, czy silowniki z centralnego wszystkie Ci działają? Od drzwi, klapy bagażnika oraz od wlewu paliwa?
Opublikowano

W e34 sprawa otwierania i zamykania okien jest zależna od modułu sterującego zamkami i szybami (chyba nazywa się to ZKE). W moim starym e34 z 89 działało to tak samo jak u Ciebie. W samochodzie kolegi z 94 roku wszystkie szyby dało się opuścić jednym krótkim naciśnięciem klawisza, podnoszenie szyb innych niż kierowcy wymagało trzymania klawiszy.

 

W e38 można zaprogramować, jak mają się zachowywać okna po naciśnięciu otwierania/zamykania.

 

Co do samoczynnego otwierania auta - problem może leżeć w którymś z zamków.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Witam, znów zawitałam na to cudotwórcze forum :)

 

W e34 mam elektryczne szyby i problem polega na tym, że od strony kierowcy przy 1 naciśnięciu szyba zamyka i otwiera się sama, natomiast od strony pasażera trzeba przycisk trzymać cały czas.

 

2 problem.. zamykając samochód, on sam otwiera się po 10-15 minutach, co jest nie tak?

 

przepraszam za niefachowe słownictwo, ale rozumiecie :P

 

ad.1 - u mnie też trzeba trzymać przycisk, tak samo jak u moich znajomych w E34... widocznie tak ma być.

 

ad.2 - jak zamyksz drzwi to lampka wewnątrz powinna zgasnąć (odpowiednia pozycja włącznika).

jeżeli lampka po jakimś czasie zaczyna mrygać, to oznacza że masz uszkodzony (wytarty) taki plastykowy "cycek" na słupku gdzie zatrzaskuje sie zamek drzwi.

 

Zobacz przy których drzwiach jest wytarty i wymień go na nowy lub używany w dobrym stanie.

 

Piszę to, bo przerabiałem ten temat, nie mogłem zamknąć samochodu bo odbijał centralny, albo wychodziłem rano i zastawałem otwarty samochód.

 

Zlokalizuj wymień i po kłopocie.

 

Pozdro

003.jpg
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
A może ktoś coś pozamieniał we wtykach pod boczkiem w drzwiach. U mnie w E39 miałem podobny problem z trzymaniem przycisku od otwierania szyby i były pozamieniane kostki.
Wszyscy wiedzieli że tego nie da się zrobić. Aż pojawił się jeden co nie wiedział...i zrobił.
Opublikowano

u mnie jest inaczej ...nigdzie nie moge znalesc konkretnej odpowiedzi

 

Mam alarm SERPI STAR GR440 i chce go zamienic na nowy gdyz mam jeden i to ledwo zyjacy pilot .

-nie mam zamkow (wkladek)w drzwiach bo wczesniej zostaly uszkodzone przez zlodzieja .

 

Tylko w bagazniku ale zamyka sie centralny krecac w prawo a w lewo juz nie otwiera moze ktos wie dlaczego (jakis schemat elektryczny)

 

chcialem podlaczyc nowo zakupiony alarm ale : czy sterowanie jest masa czy + ??

 

jak odlacze od alarmu kostke w ktorej sa 2zielone przewody to odpala ale gasnie bo pompa paliwa nie chodzi...

 

ma tez odciecie zaplonu bo juz raz mi sie wlaczylo.

 

 

 

Żeby podlaczyc drugi chciabym wiedziec z tym sterowaniem jak to jest i cala prawde o tym odcieciu zaplonu ,wlaczniki drzwi (czy zamkniete czy nie )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.