Skocz do zawartości

tuleja między gumą a przepływomierzem....czy można bez ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

BMW e 36 318i LPG

 

Witam

 

mam instalacje LPG i czasami faluja mi obroty (generalnie rzadko kiedy obroty są stabilne). Problem jest w tym iż między przepływomierzem a guma przepływomierza jest wsadzona tuleja która ma małą wąską szpare na całym obwodzie, która zasłonieta jest gumową obręczą przylegającą i zasłaniającą tą szpare. Problem polega na tym że guma nie przylega ściśle i idealnie i w związku z przewiewem silnik dostaje lewe powietrze co pewnie ma wpływ na jego prace. Pytanie brzmi czy mozna sciągnąc tą tuleje i podłączyć wszystko bezpośrednio ? Z drugiej strony w momencie strzału na gazie ta guma i luzy na niej pozwalają pewnie na ujście ciśnienia i nie pozwala na rozwalenie przepływomierza, filtra itp itd. Druga sprawa jest taka ze mam małe pęknięcie na gumie przepływoemirza (mam zamiar wymienic to w tym tygodniu) i czy to tez moze wpływać na poziom obrotów na biegu jałowym i na pracę silnika ?

Mam nadzieje ze ktoś będzie wiedział o co chodzi bo nie wiem za bardzo jak to wyjaśnic a nie mam na miejscu aparaty zeby strzelic fote.

 

pozdrawiam ;)

Opublikowano

spoko wymienie gumke tylko gdzie znaleźć idealną ? Czy to raczej uniwersalny towar ? Szukałem na allegro ale niczego nie znalazłem

 

 

dzieki

Opublikowano

Taką tuleję metalową z gumą, w środku ma taką klapkę, zakładają gazownicy po to żeby w momencie strzału gazu nie poszła przepływka. Tą sparciałą gumę wymienisz u gazownika i problem z głowy.

 

Pozdro

http://ziomal.resmoto.com - Strefa BMW serii 3.
Opublikowano
Oryginał tylko w aso ale tam najlepiej i często taniej jak na alledrogo.

 

Ja dociąłem sobie z dętki od motocykla i jest super... Do tego mam z tej dętki jeszcze 150 zapasowych :lol: Tak jak koledzy piszą jak wywalisz antystrzał (bo tak to się nazywa) to przy strzale rozwali przepływkę...

 

Gumę fabryczną kupisz u gazownika

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Opublikowano
Miałem na myśli całą gumę między przepływką a przepustnicą i dlatego napisałem o aso ,nie wysyłałbym kolegi do serwisu żeby dokupił gumkę której fabrycznie w samochodzie nie było. :mad2:
Opublikowano
Ja dociąłem sobie z dętki od motocykla i jest super... Do tego mam z tej dętki jeszcze 150 zapasowych :lol:

 

A jak pojdzie Ci amortyzator to wstawiasz kij od szczotki? Ja wiem ze sa genialne sposoby na proste usterki ale naprawde dbajmy wlasciwie o nasze auta przy czym wlasciwie nie mam na mysli np nabłyszczania łysych opon. Bo prawda jest taka ze najwieksza usterka w waszych autach sa mieszlnikowe instalacje gazowe i jedynym, uczciwym sposobem pozbycia sie tych problemow jest upgrade na sekwencje. Tylko :modlitwa: nie mowcie ze - a mnie to nie stac. Czy wydatek 1000 zl za pozbycie sie tych dolegliwosci, ryzyka wystrzału i za spokoj o kondycje przepływomierza i ogolnego stanu silnika to tak wielki wydatek? Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.