Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Moje bmw rocznik 1991 ma juz 270 tyś przebiegu. Silnik nadal smarowany jest olejem półsyntetycznym. Czas juz zmienić olej,i zastanawiam sie czy niewlać mineralnego. Czy za taką zmianą ida jakieś korzyści? np. cichsza praca silnika?
Opublikowano
witam. Moim zdaniem nie zmienial bym klasy oleju :nienie: .poniewaz.jezdzisz na pol-syntetyku.lej go nadal.sa to oleje lepszej klasy niz mineral.Mineral zostawia osad w silniku.a zima gestnieje na mrozach.Problem odpalenia na mrozach.Pol-syn. i syntetyk zachowuja sie tak samo ,cieplo czy mroz ,odpalisz zawsze.Jezdze 25-lat .Wiec troche wiedzy mam.Nie cofaj sie do lat 60-tych.Twoja bunia moze tego nie przelknac. powodzenia :cool2:
Opublikowano

Jak jezdzisz na półsyntetyku to nie wlewal minerała. Większosć osób robi odwrotnie. Z minerała na półsyntetyk przechodzi. Ja też tak zrobiłem. Wpisz w wyszukiwarce "olej" i poczytaj wszytkie posty.

pozdrowienia

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.