Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

powiem krótko, było ciemno, nie wiem jak to zrobił, ale zrobił- kolega podpinal drugi akumulator do naładowania, ale na odwrót spiął akumulatory, 5 sekund i umarła mi Becia. kable rozruchowe- spalone, wszystko zgasło. nic nie dziala. czy jest to komp, bezpieczniki, aku, cokolwiek?... ktoś tak miał ? na noc szyby zaklejone folia, bo nie zamknie...

 

jutro wstawiam do zrobienia, tyko powiedzcie, z jakimi kosztami mam sie liczyć. wiem, że to nie bedą małe pieniądze.. :(

Opublikowano
moge sie mylic albo ty tego wogóle nie masz tam chyba wystepował ten nagój co odcina napiecie przy wypadku jest pod maska po lewej stronie tam gdzie w innych jest akumulator możę on odcią zasilanie sprawdz to choć nie jestem pewien
przedni napęd jest dla dziewczyn...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

JA kiedys mialem totalnego pecha. Zwykly, taki krzyzakowy klucz do kol akurat tak sie ustawil w bagazniku ze spial minus z plusem. Konsekwencje podobne to twoich. Przez jakies na oko 30-40 minut zero pradu, wszystko martwe. Pozniej powoli samochod zaczal odzywac. No ale aku i tak juz bylo padniete. Wiec podlaczylem znajomego i bylo wszystko spowrotem w normie.

Sprawdzales co sie dzieje na innym aku??

Opublikowano
nie sprawdzałem, bo stało sie to wczoraj w nocy, kolega mnie odholował do domu i pojechałem z całej tej rozpaczy na piwo :) po pracy sprawdze na drugim aku, mam nadzieje, ze to tylko bateria... jeśli nie, to juz jestem umówiony na diagnoze i wtedy bedzie wiadomo. straszyli mnie, ze może być to kalkulator wtrysku, i inne rzeczy, włączając niestety kompa :?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
straszyli mnie, ze może być to kalkulator wtrysku, i inne rzeczy, włączając niestety kompa :?

 

Chyba ktos zeruje na twojej nie wiedzy.

Wez jakiegos elektryka i po szperaj. Moduly powinny miec ochronne przed odwrotna polaryzacja ale w przypadku jak zmieniles polaryzacje kabli to raczej aku dostalo w pupe niz reszta.

Opublikowano
Przyznam, nie znam sie zbytnio, ale na szczęscie jade do ASO Citroen'a, gdzie moj bardzo dobry znajomy bardzo dobrze zna kierownika:), wiec raczej nie powinno być mowy o naciąganiu na niepotrzebne wydatki.
Opublikowano

Nie ma czegoś takiego jak "kalkulator wtrysków" a jeśli któryś z mechaników takiego pojęcia używa to radze go odpuścić w ogóle...

 

Najpierw proponuje prześledzić Kable od aku... zarówno + jak i -... Proponuje dokładnie i to bardzo popatrzeć na połączenia przy alternatorze jak i rozruszniku... Masę sprawdzisz podłączając - probówki do budy a + do plusa akumulatora... jak zaświeci znaczy masa puszcza...

 

Jeśli prąd dociera do skrzynki bezpieczników proponuje zerknąć i w nią... a konkretnie sprawdzić WSZYSTKIE bezpieczniki i uszkodzone wymienić...

 

Mam rozumieć, że aku sprawdziłeś i jest sprawne??

 

Później warto zerknąć pod osłonę nad nogami kierowcy/ pod kierownicą... i zbadać czy kable stacyjki nie są popalone...

 

Na końcu dopiero warto grzebać przy komputerze... Choć awaria komputera uniemożliwi odpalenie auta ale światła i osprzęt powinny działać!!!

 

Jak to wszystko posprawdzasz i nic nie znajdziesz to pisz dalej!!

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.