Skocz do zawartości

Auto PLYWA PO DRODZE !!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ponownie:)

jest taka sprawa ze bylismy na stacji diagnostycznej i gosciu kazal na wymienic tuleje na wachaczu, wymienilismy ale auto przy 120 i iwecej na nie równosciach zaczyna plywac i UCIEKA jest to stranie nie bezpieczne przy wyprzedzaniu czy tez przy mijaniu sie z autem z przeciwka... co moze byc... gosciu powiedzial ze to drazek kierowniczy mozliwe???

Opublikowano
nawet bardzo możliwe!!! mogą być też inne elementy gumowe na wahaczu... A robiłeś po wymianie zbierzność?? jeśli nie to radze jeszcze raz pojechać na "szarpaki" i ustawienie zbierzności

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Opublikowano

nie nie bylismy, ale gosciu mówil ze wszystko ok tylko ze wlasnie te tulejki byly do dypy i ten drazek a jezeli mozessz to podaj mi linka z allegro co dokladnie mamy wymienic :)) jeszcze nie znam tego samochodu :)

troche sie bawilem w nim i powsatwialem diody w klamiki itp bajery fajnie wyglada :)

pozdro

Opublikowano

Elementy typu tuleje wachaczy, drążek , zbieżność - swoja drogą, ale załóż inny komplet opon - kół i zobacz jak będzie się auto zachowywać. Może to banalne ale czasami opony które nawet "dobrze wyglądają" nie są do końca dobre i są one przyczyną różnych "złych" zachowań auta na drodze. Seicento którym poruszam się na codzień też latało mi do drodze.Praktycznie jazda przy 90 km/h stawała się niebezpieczna. Wymieniłem całe wachacze + końcówki drążków - troche pomogło ale nadal nie trzymał się prostej lini, szczególnie w koleinach.Dopiero jak przyszła zima zeszłego roku , założyłem nowe zimówki i eureka :shock: można zasuwać bez trzymanki :mrgreen:

 

to tak moim zdaniem...

pozdrowienia

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

Opublikowano
spróbuje wymienic pierw ten drazek tylko jak mozecie podajcie mi co dokladnie mam wymioenic a nie ze jakis palnt wcisnie mi polowe nowych nie potrzebnych rzeczy :)
Opublikowano

tuleje wymianiałeś z przodu czy z tyłu?

jeśli przód i byla to tuleja tylna wahacza przedniego to przyczyną najprawdopodobniej będą tuleje tynych wahaczy.

widzisz, BMW ma zawieszenie wielowahaczowe i tam będziesz miał (chyba) po osiem tuleji na stronie więc nie warto głupot kupować

pojedź na warsztat i metodą "na łom" sprawdzaj luzy na tulejkach.

jeśli wymieniales tuleje z tylu to na 100% masz zbieznosc do ustawienia

jest to bardzo wazne bo wymiana jednej tulejki bez sprawdzenia innych doprowadzi do "efektu domina" i posypia sie nastepne plus oponki beda zjedzone.

nie sluchaj glupot na temat szerokosci opon (bo mnie w ten sposob uswiadamiano) ja mam u siebie 225 i wozi mnie tylko w koleinach ale kwestia sprawnosci opon ma ogromne znaczenie (tego dowiesz sie u wulkanizatora)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.