Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
witam mam bmw e32 735 automat wymienilem olej i filtr poniewaz jest nastepujacy problem po odpaleniu wszytko chodzi okey podczas jazdy biegi do 3 wchodza dobrze i natym koniec nie wchodzi 4 bieg co moze byc przyczyna?? slyszalem ze moze to byc sterownik skrzyni czy to mozliwe?? Edytowane przez michal23
Opublikowano
Jak wygląda twój przepływomierz? Często przyczyną problemów między trzecim a czwartym biegiem jest właśnie on. Napisz coś więcej, jak wygląda problem i zmień tytuł postu, bo nic nie mówi. Pozstów pt 'skrzynia automatyczna' były już dziesiątki.Jeszcze na szybkiego spróbuj przełączyć skrzynię w tryb 'M' i lewarkiem zmieniać biegi w czasie jazdy. Zobaczymy, czy wtedy wejdzie czwórka.
Opublikowano
przeplywomierz mam taki

http://moto.allegro.pl/item450122121_przeplywomierz_bmw_e32_730_e34_bosch_0280203027.html

 

poprostu jade sobie jest tak jeden dwa trzy a potem 3 idzie np do konca obotow i juz odcina nie wskakuje na 4

 

:D Źle mnie zrozumiałeś, mam taki sam w samochodzie więc wiem jak wygląda. Chodzi mi bardziej o jego stan. Czy masz gaz II generacji? Czy były jakieś wystrzały, czy jest szczelny, czysty wewnątrz itp. Masz możliwość podmienić na inny?

Opublikowano
Jeszcze na szybkiego spróbuj przełączyć skrzynię w tryb 'M' i lewarkiem zmieniać biegi w czasie jazdy. Zobaczymy, czy wtedy wejdzie czwórka.

 

Mógłbyś rozwinąć myśl? Może w końcu zrozumiem tryb M...

http://pkp.dnx.pl/bmw/pasek.png
Opublikowano
Jeszcze na szybkiego spróbuj przełączyć skrzynię w tryb 'M' i lewarkiem zmieniać biegi w czasie jazdy. Zobaczymy, czy wtedy wejdzie czwórka.

 

Mógłbyś rozwinąć myśl? Może w końcu zrozumiem tryb M...

 

Występuje w 4hp22 i w 4hp24 ale chyba tylko do 92 roku. Tryb manualny. Sam zmeniasz biegi. Oczywiście wszystko w skrzyni odbywa się na tej samej zasadzie, jednak to ty decydujesz kiedy wrzucić kolejny bieg lub go zredukować.

 

nie ma w niej gazu i nigdy nie bylo nie mam mozliwosci podmiany a golnie jest czysciutki

chyba ze jakis kabelek sie przetarl od niego.

 

To źle. Nic zatem nie poradzimy. Trzeba zacząc od podmiany przepływomierza i sprawdzenia czujnika położenia przepustnicy (choć mała szansa, że to jego wina) Tyle możesz zrobić sam. Jeśli to nie pomoże, to znajdź mechanika od automatów.

Opublikowano
dowiedzialem sie ze moze to tez byc spowodowane roznica w cisnieniu opon faktycznie???
Nie slyszałem wiekszej bzdury.Postaraj sie zrobic tak jak Banol napisał czyli przełaczac biegi manualnie i wtedy zobaczysz czy po przerzuceniu z 3 na D wejdzie ta 4ka.Pozdrawiam.
Opublikowano
Ludzie tryb "M" w skrzyniach 4hp22 i 4hp22 to NIE JEST TRYB MANUALNY ! to jest tak zwany tryb zimowy, a pozycje 1,2,3 maja na celu zablokowanie skrzyni aby nie przerzucala biegow wyzej co pomaga wyjechac z czegos grzaskiego lub do zajazdow z wzniesien. Przelaczanie ciagle tych biegow prowadzi do nieuchronnego uszkodzenia skrzyni !
Opublikowano
Ludzie tryb "M" w skrzyniach 4hp22 i 4hp22 to NIE JEST TRYB MANUALNY ! to jest tak zwany tryb zimowy, a pozycje 1,2,3 maja na celu zablokowanie skrzyni aby nie przerzucala biegow wyzej co pomaga wyjechac z czegos grzaskiego lub do zajazdow z wzniesien. Przelaczanie ciagle tych biegow prowadzi do nieuchronnego uszkodzenia skrzyni !

 

Aha :shock:

Przelaczanie ciagle tych biegow prowadzi do nieuchronnego uszkodzenia skrzyni !

Nie spłycaj tematu. Możesz niepotrzebnie wprowadzić innych użytkowników w błąd. Wytłumacz kiedy EWENTUALNIE może się to zdarzyć.

Czym tryb zimowy różni się od trybu manualnego, oprócz nazwy?

tak zwany tryb zimowy

Występuje dopiero w 5hp.

Opublikowano
Nie wiem moze to wynika z niedoedukowania twojego ale wiele razy byl poruszany temat co i jak z tymi skrzyniami a tak w ogóle zapraszam do lektury ksiazki serwisowej e32.
Opublikowano
Nie wiem moze to wynika z niedoedukowania twojego ale wiele razy byl poruszany temat co i jak z tymi skrzyniami a tak w ogóle zapraszam do lektury ksiazki serwisowej e32.

 

Aha, już wszystko rozumiem :cool2: Doedukuję się!

 

Chłopie, widać, że skrzynie znasz tylko z forum i książek serwisowych do e32. W dodatku chyba nie bardzo umiesz czytać:

 

 

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.imagic.pl/files/5627/Instrukcja%20obslugi%20BMW%20E34%20-%2042.jpg

Opublikowano
Ja nie umiem czytac ? prosze Cie jakbys chociaz chwile poswiecil na rozwoj tego forum a nie bezsensowne klotnie to bys zobaczyl ze mam racje, a tak w ogole dzieki tez mam ksiazke do e34 i jak jak dobrze pokazales na sreenie konkernta strona mowi o skrzyni 5-biegowej a o ile wiem to 4hp22/24 byly 4-biegowe :) :doh:
Opublikowano
widze, ze lekko sie pogubiles, no ale cóz bywa rozmawiamy o e32, a nie o e34, ja Cie nie obrazilem do tej pory ale skoro juz zaczales to twoja niska inteligencja nie pozwala Ci sie domyslec ze moge nie miec polski znakow ? Poziom tego watku jest zenujaco niski, zegnam.
Opublikowano

Nie ma znaczenia czy e32, czy e34. Skrzynie używane w e34 to:

4hp22, 5hp18, 5hp30

Skrzynie używane w e32 to:

4hp22/24, 5hp18,5hp30

Są jakieś różnice? Zeskanować Ci poprzednią stronę książki do e34? żebyś zobaczył, że to, o czym piszę dotyczy 4hp22, które na selektorze trybów ma M a nie gwiazdkę, która jest opisana poniżej? Poziom wątku jest zaiste niski, bo znacznie go zniżyłeś, wypowiadając się w kwestii, w której nie masz pojęcia. Nie potrafisz przedstawić rzeczowego argumentu, wypisując jakieś głupoty. Masz rację w jednym - trzeba się pożegnać.

Opublikowano
Nie wiem jakim mozna byc chamem i prostakiem aby tak zmienic sens i glówna idee forum, jak ty to zrobiles. Racje mam ja, a jesli ty nie umiesz czytac nawet wlasnych fragmentów instrukcji to cóz, z checia ci przepisze fragment z twojego screena: "M-program reczny. Stosowany w warunkach wymagajacych jazdy na jednym wybranym biegu. Oznacza to, ze na tym biegu mozna równiez ruszac, a przyspieszanie nie powoduje przelaczenia na bieg nizszy. Jest to przydatne podczas jazdy pod góre, albo z przyczepa, gdy dzwignia sterownicza jest w pozycji 1 lub 2 oraz zima na sliskich nawierzchniach, gdy dzwignia jest w pozycji 3, co umozliwia lagodne ruszenie i zapobiega niepozadaniej zmianie biegow". To tyle na ten temat.. :duh:
Opublikowano
Nie wiem...moze sie myle ale jak na moja inteligencje :twisted2: to Banol ma racje.Pozdrawiam.
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.