Skocz do zawartości

pkp

Zarejestrowani
  • Postów

    105
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E32 730iA '88
  • Lokalizacja
    Szczecin

Osiągnięcia pkp

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Przód: 235/40/18 Tył: 255/35/18 Różnica w komforcie nie jest aż tak tragiczna - zależy też od dróg po jakich się poruszasz i od stylu (prędkości) Twojej jazdy... Po przesiadce z 15-calówek na pewno zauważysz jednak różnice na koleinach :D Moim zdaniem miękkie zawieszenie e32 dobrze radzi sobie z drobnymi nierównościami i mimo dużych kół, jazda odbywa się w komfortowych warunkach. Dodam jeszcze, ze z przodu jest dość ciasno pod kielichem sprężyny i opony 235/40/18 to chyba max co można tam włożyć, natomiast z tyłu z powodzeniem wejdzie większy balon np. od e38 255/45/18. Pozdrawiam
  2. pkp

    centralny zamek

    Przy tylnej kanapie leci wiązka do tylnych lamp (w tym kable od kierunkowskazów do których można się wpiąć) zatem całość można w tylnej kanapie zamontować jak mówi Jaras... Więc dostęp do elektryki jest, tylko który kabel, gdzie i jak? :P
  3. pkp

    centralny zamek

    Niedawno też kupiłem taki sterownik i wciąż nie mogę zabrać się za jego montaż, bo tak na prawdę nie wiem co i jak... Jeśli ktoś przerabiał temat, również prosiłbym o jakieś sugestie i instrukcje. Oczywiście można pojechać do elektryka i w 30min będzie po sprawie, ale myślę, że wielu ze mną się zgodzi, że nie o to w tym chodzi... :P
  4. pkp

    Czemu nie swieci??

    A w jaki sposób sprawdzałeś żarówkę? Podepnij bezpośrednio do akumulatora i sprawdź czy świeci. Może być uszkodzona i trzeba będzie ją wymienić, nawet jeśli żarnik wygląda dobrze. Pozdrawiam
  5. pkp

    Elektrozawory ogrzewania

    Witaj, 1) Klapka nad elektrozaworami jest na 3 spinkach (zatrzaskach), więc bez kombinacji ciągniesz do góry - tylko nie pogub tych spinek bo lubią wpadać pod samochód. 2) Jak elektrozawory nie mają napięcia lub są uszkodzone - zostają w pozycji "otwarte" zatem obieg płynu chłodzącego stale nagrzewa nagrzewnice i robi się gorąco. 3) W tej kwestii radze pamiętać o spinkach - elektrozaworów nie rozkręcałem więc nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę. Pozdrawiam
  6. pkp

    Akumuator :P

    Raczej nie ma "specjalnego" sposobu. Szarpiesz siedzenie od dołu i powinno puścić :)
  7. pkp

    Podpora wału

    Kurde... Jak czytam to wszystko co koledzy wypisują, to aż mi niedobrze się robi na myśl, że w przyszłym tygodniu sam wysyłam swoją 7 na taki zabieg. Nie sądziłem, że tyle rzeczy może pójść nie tak. Mógłby mi ktoś jeszcze napisać, jakiego rzędu są koszty wymiany podpory? Mam 730iA R6 (o ile to ma jakieś znaczenie w tym przypadku :) ). Pozdrawiam
  8. pkp

    Opis kontrolek licznika e32

    http://www.wokke.de/ALPINA-B12/test.JPG To akurat zegary z alpiny jak mniemam, ale w standardowej e32 te ikony, o które pytasz są takie same. OIL SERVICE - informuje o okresowej wymianie oleju PASEK - zmniejsza się wraz z upływem km, odmierza "czas" do wymiany oleju lub przeglądu (niestety nie pamiętam - poprawcie mnie) INSPECTION - informuje o okresowym przeglądzie technicznym W pasku powyżej tych ikon wyświetlane są komunikaty błędów, np. > TRUNK OPEN < (informuje o otwartym bagażniku podczas jazdy). "+" przy komunikatach pojawia się, gdy jest ich więcej niż jeden. Pozdrawiam
  9. pkp

    elektryka szyb

    Nie ma sprawy. Czekamy na wyniki dochodzenia :D Pozdrawiam
  10. pkp

    Opis kontrolek licznika e32

    Witam, Strona 19 instrukcji obsługi. http://pkp.dnx.pl/s19.jpg Pozdrawiam
  11. pkp

    elektryka szyb

    http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=74&t=112049 http://bmwe32.masscom.net/johan/rear_door_handle/rear_door_handle.html <-- do połowy dotyczy ściągania tylnego boczku drzwi.
  12. pkp

    kontrolka oleju

    Po tej zimie mam to samo... Rok temu wymieniałem czujnik na jakiś używany (z tego samego powodu) i wszystko było okej aż przyszły mrozy. I znów mam słabe ciśnienie po odpaleniu silnika. Możliwe, że coś grubszego wysiadło, ale zacząłbym od sprawdzenia czujnika. Pozdrawiam
  13. Wydaje mi się, że to nie wina termostatu, bo jak termostat wysiada to pozostaje w pozycji otwartej i wtedy silnik jest ciągle niedogrzany (stały obieg płynu chłodniczego). Mimo to: http://www.realoem.com/bmw/diagrams/b/z/0.png Skąd masz pewność, że układ jest odpowietrzony? Z doświadczenia wiem, że z odpowietrzaniem układów chłodzenia m30 bywa wiele problemów. Może po prostu chłodnica (jak piszesz używana) jest walnięta? Pozdrawiam
  14. pkp

    Pukanie w lewym kole

    Hmm... Z przodu nie ma większej filozofii w zawieszeniu naszych beemek. Skoro słychać tylko przy skręcaniu puknięcie, a przy jeździe na wprost jest w porządku, to raczej oba wahacze w porządku. Może coś z drążkami kierowniczymi? Może łożysko kolumny macpersona? Najlepiej by było, jakbyś podniósł przód samochodu, rzucił się pod samochód i na spokojnie niech ktoś kierownicą pokręci i wysłuchuj skąd dobiega dźwięk... W każdym razie ja bym od tego zaczął. :D Pozdrawiam
  15. Mam pytanie, jak to dokładnie sprawdzić? Bo dobrałem się do kostki od regulacji lusterek i pomierzyłem miernikiem (ustawiony na Ohmy) każde gniazdo z każdym i wychodzi, że praktycznie przy każdej parze pokazuje 0,00 (czyli, że są ze sobą połączone). Spróbowałem też sprawdzić, czy łączą się z masa (połączenie gniazdo - śruba) i też praktycznie w każdym gnieździe pokazuje 0,00. Moja wiedza z elektryki samochodowej jest znikoma, nie wiem nawet czy o takie mierzenie chodzi :D Prosiłbym, żebyście wyjaśnili mi jak to pomierzyć prawidłowo, aby dało jakiekolwiek wymierne rezultaty. Aha, fotele regulowane mam ręcznie, także zwarcie w tym rejonie raczej odpada. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.