Skocz do zawartości

POZIOMOWANIE SIE LAMP KSENONOWYCH


MeWho

Rekomendowane odpowiedzi

Ja na 100% mam samochód po liftingu ,a reflektory są na 100% oryginalne . Tylko ciekawi mnie to ,że można jeszcze wybrać plastyki na bmwfans.info do reflektorów po liftingu (chyba że to błąd na stronie bmwfans.info) .

 

Ty piszesz o benzynie a kolega o dieslu,

M54 został wprowadzony po lifcie, czyli po lipcu 2000r.

a diesel 3.0d był także w przedliftowych wersjach,

stąd ta rozbieżność :)

 

Teraz rozumiem . Dzięki :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przerabianie tych regulatorów sprzed liftu na po lifcie jest bez sensu, przerabiałem temat i uwierzcie mi to nie będzie dobrze działać

To co zrobić??

 

Kurde ja nie wiem czy mi te regulatory padły, bo jak to możliwe że padły naraz 4 (2xmijania i 2xdrogowe)?? Może problem tkwi w tych czujnikach??

Wizyta na stacji benzynowej - 300 zł

Zakupy w sklepie motoryzacyjnym - 1000 zł


Jazda BMW - bezcenne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,kolego temat był całkiem niedawno przewałkowany na forum,mi padł akurat czyjnik poziomowania przy przednim prawym wachaczu wtedy xenony wchodzą w tzw tryb awaryjny i żeby nikogo nie oślepiać opuszczają sie,wizyta na kompie(GT1) potwierdziła to,koszt nowego sensora w ASO-235 zyla,na ten czas możesz je ręcznie podnieść pokrętłami imbusowymi z tyłu lamp do wymaganej wysokości(jeśli ta regulacja Ci nie zadziała więc raczej masz połamane te nieszczęsne regulatory-ale dwa na raz????dziwne ale możliwe))) :roll2:

http://www.bmw5er.pl/


http://img201.imageshack.us/img201/4793/p5010131.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No podkręciłem właśnie i z prawej strony ukręcił sie ta zębatka do pokrecenia :( ale dam sobie rade. A powiedz mi czy jak je teraz podnisołem manualnie no po naprawie tego czujnika już nie bede musiał tego opuszczać, same sie wyregulują?? :roll2:

Wizyta na stacji benzynowej - 300 zł

Zakupy w sklepie motoryzacyjnym - 1000 zł


Jazda BMW - bezcenne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak to zrobiłes?? Bo mi wystaje tyle ten na frzowany bolczyk, kombinerkami nie daje rady. I nie wiem jak to zrobić auto już stoi 2 dzień u elektryka, może jutro odbiore

Wizyta na stacji benzynowej - 300 zł

Zakupy w sklepie motoryzacyjnym - 1000 zł


Jazda BMW - bezcenne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewierciłem ten bolczyk (stożkowy-radełkowany) malutkim wiertełkiem i te stożkowe koło zebate,wkręciłem malenki wkręt ( można wetknąć zawleczkę),ja dałem wkręta malutkiego,no i jest po problemie :roll2:

http://www.bmw5er.pl/


http://img201.imageshack.us/img201/4793/p5010131.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten bolczyk jest taki cieniutki i go przewierciłeś?? Ja to nei wiem jak to zrobić bo mi sie to rozpadło nie mam ani tej śrubki plastikowej tej białej ani tego czarnego koła zebatego. Poxipol nie daje rady

Wizyta na stacji benzynowej - 300 zł

Zakupy w sklepie motoryzacyjnym - 1000 zł


Jazda BMW - bezcenne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam następujący problem z autem:

1) w zeszłym roku lekko walnął we mnie taksówkach - podrpał się tylko zderzak, więc nic z tym nie robiłem.. ale od tego czasu miałem wrażenie, że lampy "źle" świecą;

2) podczas prób regulacji lamp mechanik stwierdził, że uchwyty prawej lampy jest urwany;

3) prawa lampa - ustawiona obecnie prawidłowo - bardzo słabo świeci pomimo wymiany żarnika.

Dodam, że ze względu na rok i przegieg szkła są już bardzo porysowane (odpryski, zmatowienie).

 

Co robić z tym fantem?

Zakup nowych lamp za ponad 2.5 k nic a nic mi nie uśmiecha mi się..

Może ktoś mógłby polecić jakiś zakład w w-wie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak,przewierciłem cieniutkim wiertełkiem,ale jak niemasz tych części to lipa ja miałem,tą czarną zębatkę-sam kołnierz też przewierciłem i dałem wkręta,i smiga wszystko,TY przewierć tego bolca i między otwór a lampe podłóż coś w takiej grubości żeby akurat wyszła wysokość świateł taka jak powinna być a w otwór wkręta,a sensor jak będziesz miał sprawny to one same już sie będą poziomowały.Innej rady niema chyba że przeszczep z innej,a to skomplikowana(klejone lampy) i droga sprawa :dance:albo poszukaj tych dwóch plastikowych części gdzieś z jakiejś rozbitej sztuki-to jest najlepsze rozwiązanie myślę

http://www.bmw5er.pl/


http://img201.imageshack.us/img201/4793/p5010131.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale mi te regulatory plastikowe w lampie działaja tzn są całe. A te bolec do regulacji mechanicznej mam sam bo to kolo zebate czarne mi z niego spadło z tego frezu i teraz nie moge regulować. Musze to jakos zrobić żeby ten bolczyk złapać jakoś kombinerkami i móc kręcić

Wizyta na stacji benzynowej - 300 zł

Zakupy w sklepie motoryzacyjnym - 1000 zł


Jazda BMW - bezcenne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pomóżcie, wczoraj zabrałem się za wymianę regulatórw lamp przed liftingiem, wg opisu zamiesczonego na forum, i teraz lampy świecą w mi w drzewa , ludziom po oczach i w niebo ;/ coś źle zrobiłem czy muszę pojechać na stację diagnostyczną na ustawienie ? a do tego teraz mam jakiś dziwny dźwięk jak ksenon się podnosi i wydaje mi się że jest to dźwięk regulatora co o tym myślicie ??

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Panowie, jak prawidlowo powinna dzialac regulacja?? oddalem auto do mechanika i wymienial mi wahacz ten co jest na nim czujnik. wczesniej jak włączałem swiatla to bylo nastepujace zjawisko podnosily sie do gory pozniej na dol i na koncu 2 malutkie skoki do gory. Teraz wyglada to tak: podnosza sie do gory a pozniej na dol i tak zostaja... swieca w ziemie... co mechanik mogl zepsuc?? i czy ta regulacja u mnie wogole teraz dziala, czy moze do gory i na dol to jest jakis ruch testowy a poziomuja sie dopiero na samym koncu??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinna działać tak jak napisałeś w 1-ym zdaniu,może nie podłączył Ci tego ćięgna od czujnika lub niełączy wtyczka albo ten czujnik padł-najprościej podjedz na kompa(GT1)

http://www.bmw5er.pl/


http://img201.imageshack.us/img201/4793/p5010131.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

chciałbym odświeżyc temat

 

mam lampy oryginalne po lifcie i czasami zuwazylem ze wystepuje u mnie taki problem:

 

odpalam autko/wlaczam lampy one ida do gory do poprawnej pozycji ale po kilkunastu sek opadaja na dol i swieca w ziemie ....

 

wtedy musze odpalic ponownie auto/wlaczyc lampy i juz jest ok

 

problem wystepuje sporadycznie - podejzewam ze same poziomowanie od lamp ma czasem jakies kaprysy - moze wystarczy tylko je przeczyscic jakims wd40 ? moze ktos pokazac gdzie dokladnie sie one znajduja ?

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.