Skocz do zawartości

Jaki prawidlowy pobor pradu w czasie spoczynku?


tuspam

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam ostatnimi czasami problem z akumulatorem, rzadko jezdze samochodem i jak postoi 3-4 dni bez jezdzenia akumulator mi pada, nie weim czy przyszedl juz na niego czas czy to cos innego. Zmierzylem pobor pradu i wynosi on okolo 0,8 A wydaje mi sie to troche duzo, wyciagalem wszystkie bezpieczniki pokolei i minimalny spade byl tylko o dziwo po wyjeciu bezpiecznika od spryskiwaczy. Jaki powinien byc prawidlowy pobor pradu przy wlaczonym alarmie? Gdzie ewentualnie szukac "lewego" poboru?

 

Dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomozcie koledzy, wystarczy zdjac plusowa klamre z akumulatora przylozyc ja do jednej koncowki miernika oraz druga koncowke miernika do akumulatora i odczytac pobor pradu, oczywiscie na mierniku ustawiamy ampery i w niektorych modelach przelozyc czerwony kabelek o gniazdo wyzej w mierniku. Jakie sa wskazania uwas?

 

Dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.....2........3..........4.......... START... Szukajka odpalona.......wpisujemy tajemniczą sentencje i........ wykluło się:

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=254317

 

Zadziwiające że ktoś wcześniej już miał taki problem/prośbę. Prawda?

 

nie taki sam, ja mam pobor prawie 0.9A i wyjmowanie po kolei wszystkich bezpiecznikow praktycznie nie daje resultatu, nie jest to tez wina akumulatora bo to przeciez nie logiczne, gdzie moze uciekac mi prad? macie jakies pomysly lub doswiadczenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w swoim TDS mam 0,14A.

 

przy wlaczonym alarmie?

 

Nie mam chyba? alarmu. Mam kluczyk bez zadnych guzikow, i zamykam Mala z klucza z centralnym. Pod maska nie znalazlem zadnej syreny tak ze nie wiem czy jest czy nie. Wiem ze w poprzedniej Dziewczynie:) mialem alarm i pobor byl 0,19A. Nie wiem czy Ci to pomoze ale kiedys tez mi rozladowywalo akumulator tylko w szybszym tempie, pobor na postoju byl 8,5A! wyciagnalem wszystkie bezpieczniki i nic , wiec zaczalem odlaczac wszystko co podlaczone z ominieciem skrzynki bezpiecznikow i okazalo sie ze to rozrusznik. Na forum Koledzy powiedzieli ze to prawdopodobnie wina elektromagnesu. Sprawdz moze masz cos podlaczone "ekstra" :). Zycze owocnych poszukiwan, daj znac co znalazles.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Prawidłowy pobór to myślę, że do 0,2 A max w zależności od wypasu samochodu oraz ilości dokładanych urządzeń ( alarm, zestaw głośnomówiący oraz podobne ). Miałem podobny przypadek i po przejrzeniu większej części instalacji okazało się, że alternator. Do naprawy i po kłopocie.

Przy okazji, naprawiajcie u ludzi którzy są polecani za fachowość. Ja naprawiałem u Pana którego polecił mi taksówkarz. Widziałem naprawę i wydawało, się że robi to w porządku, nawet stwierdził że szczotki są jeszcze w miarę dobre, ale skoro alternator jest już rozebrany to je wymieni. I wymienił na jakieś ze swego magicznego biurka. Efekt - kilka miesięcy później alternator umarł - po rozebraniu okazało się, że szczotki wycięły komutator w pień. Oddałem do swego mechanika, który zawiózł go do zaufanego elektromechanika i został zrobiony tak jak trzeba. Wymieniony komutator oraz łożysko ( nomen omen wymieniane przez poprzedniego Pana elektromechanika ).

Chciałbym tylko podkreślić, że pierwszy Pan elektromechanik wydawał się być znającym na rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że pierścienie = komutator.

W czasie jak pierwszy majster naprawiał oglądałem cały alternator dokładnie i komutator był w porządku, zaś po jego ingerencji wycięło go w pień. Kolega powiedział mi, że najprawdopodobniej włożył szczotki od urządzenia na 230V gdzie są twardsze i dlatego komutator się skończył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
kiedys pobor mialem na poziomie 0.7, problem byl z radiem, po wymianie pobor mam 0.1A wiec teraz moge spac spokojnie, najlepiej zaczac od odlaczenia alarmu, radia, wzmacniaczy itp, najlepszy sposob to po bezpiecznikach mierzac przy akku, nalezy tez pamietac ze prawdziwy pobor zmierzymy po kilku sekundach od wlaczenia. np radio u mnie pobiera 1A przez pierwsze 2 sekundy, potem sie normuje, powodzenia!!!

miało być bezawaryjne;]


http://i50.tinypic.com/2005nv5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.