Skocz do zawartości

AndrzejSz

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Zielona Gora

Osiągnięcia AndrzejSz

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. AndrzejSz

    S.O.S. - akumulator

    Tak jest w kombi. Instrukcja otwarcia jest jeszcze w instrukcji obsługi.
  2. AndrzejSz

    S.O.S. - akumulator

    Musisz położyć siedzenia, zdemontować roletę, wejść do bagażnika, ściągnąć boczek lewy i prawy ( ten co osłania dostęp do akumulatora i ten do zmieniarki ). Wtedy będziesz mógł przekręcić zakrętki i podnieść osłonę wewnętrzną klapy. Jak ją podniesiesz to zobaczysz jajowatą czarną zaślepkę. Jak ją wyciągniesz to będzie ona wisieć na lince którą trzeba pociągnąć. Ta linka łączy się z zamkiem i służy do awaryjnego otwarcia.
  3. Dzięki za odpowiedź. Objawy mam identyczne jak w cytowanym opisie o uszczelkach. Już widzę mojego mechanika jak zrobi karpia na wieść że ma coś takiego wymienić. Jak mi się wydaje nie trzeba rozpinać łańcuchów, a teoretycznie problem polega na zużyciu tych uszczelek? Przez te uszczelki dostaje się lewe powietrze? Do czego to służy?
  4. Świece wymieniałem na 200tyś, teraz mam 215tyś. Założyłem identyczne jak były. Nie wiem co za co odpowiada bo mam problem tylko jak spadają obroty. Gdzie jest zamontowany ten vanos i silniczek krokowy? Macie jakiś rysunek poglądowy? Mam kolegę co ma kpl. kolektor dolotowy od 525i 99r. i mogę od niego pożyczyć jakąś część ale muszę wiedzieć co. W serwisie jak zwykle nic nie wiedzą a nie mam zamiaru go oddać jakiemuś garażowcowi żeby mi je wysłał na złom.
  5. Co do czyszczenia przepustnicy to po zaglądnięciu przez przewód jest w niej w miarę czysto a nie chciałbym rozbierać więcej. Obroty na pewno spadają na zimnym silniku i jest to cykl powtarzający się w równym odstępie czasowym. Jutro może nagram to i wrzucę na jakiś serwer. A co to jest podwójny Vanos? Mam taki nr nadwozia: GR82464. Co do filtra paliwa to zamówię i założę nowy ( nie wiem kiedy był wymieniany ) ale niestety dopiero po świętach...
  6. Szukam przyczyny nierównej pracy silnika na wolnych obrotach. W tej chwili silnik pracuje z prędkością obrotową ok. 900/obr i co 15-20 sekund na chwilkę opadają obroty o 100-150obrotów co powoduje jego nierówną pracę ale silnik nie gaśnie. Znów obroty wracają na 900 i sytuacja się powtarza za 15 sekund. Nie wiem co odpowiada za utrzymywanie obrotów na równym poziomie a moi miejscowi mechanicy proponują pozostawienie auta w celu popatrzenia sobie.
  7. A u mnie pobór 6.5A - masakra - idę szukać co tak mi żre prąd.
  8. Ja teraz jeźdze Mondeo 2.5V6 i jak ktoś się mnie pyta jak kupić takie auto i na co zwrócic uwagę to mogę mu w tym pomóc. Z racji tego że użytkuje takie auto już 2 lata i przejeździlem nim prawie 80tys km wiem jak silnik powinien pracowac,gdzie popatrzec i jak sprawdzić taki samochód. Dlatego też zadalem pytanie na forum w celu uzyskania opinii na temat tego konkretnie modelu i tego silnika. Ale chyba tutaj są tylko użytkownicy którzy nigdy nie mieli BMW i gówno się na tych samochodach znają. Chyba że, wytlumaczenie komuś w prosty sposób co i jak przerasta możliwości waszej inteligencji. Pozdrawiam inteligentną część posiadaczy BMW i ich przepraszam za moją wypowiedź.
  9. Chcialbym kupić BMW 528i w w wersji kombi. Niestety ale poza krótką przygodą z 320i E34 dawno temu nie mialem nic wspólnego z tą marką. W związku z tym chcialem się dowiedziec co sądzicie o tym modelu, czy warto go kupić i na co zwrócić uwagę przy zakupie. Jakie są plusy a jakie minusy tego modelu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.