Skocz do zawartości

pomocy do pracy!!!!!!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ludzie pomocy kupilem budzie i co sie dzieje:

 

przejechalem 200km na samym gazie i na benzynie nie pali (pusty zbiornik byl) wiec twierdze iz zatarlem pompe paliwa(nie wiedzialem ze tak moze byc dowiedzialem sie teraz z forum

krece krece i nic (akumulator oslabl) potem probuje na gazie uuchomic motor a on robi wrr wrr wryyyyyyymmmm i [BAD] i pada moze to byc wina slabego akumulatora? czy cos sie duplo .....zawsze chcialem miec bunie i kiedy ja mam ona robi mi takie rzeczy :( moze poczekam do rana akuma odzyje i zakreci ......i odpali na gazie ......czy nie:( qrwa dlaczego marzenia zawodza????

Opublikowano

Potwierdza się, że gaz = kłopoty.

 

Co do Twojego narzekania...

Nie przejmuj się tak. Zanim nauczysz się żyć w zgodzie z bądź co bądź starym samochodem, zanim nauczysz się stosunkowo więcej naprawiać niż psuć, minie jeszcze troche czasu. Jednak jeśli się nie poddasz i wpadniesz po uszy w prawdziwą "miłość do samochodu" - da Ci to ogromną satysfakcje i radość z jazdy i posiadanego zadbanego klasyka. :norty:

 

Trzymam kciuki,

Pozdro

http://pkp.dnx.pl/bmw/pasek.png
Opublikowano

miałem takie historie w 735 oczywiście z gazem, na paliwie nie chodziła a jak było chłodno nie odpalała bo zamarzał parownik, była tam zwykła instalacja i prawdopodobnie strzelony przepływomierz. Bywało tak że na lpg odpaliła na chwilę i jak trzymałem na obrotach to chodziła, puściłem gaz i samochód gasł. Ja go sprzedałem i pozbyłem się problemu, gaz jest do kuchenki a nie do bmw, z drugiej strony z tego co widzę na forum sporo ludzi chwali sobie sekwencję, ale podejrzewam że u siebie masz taki gaz jaki miałem ja.

Co do zatartej pompy wydaje mi się, że słyszałbyś wtedy jej głośną pracę ( kolega miał tak w e30 ) więc ja stawiam na przepływomierz. Powodzenia

Opublikowano
Nie ma co kombinować,kup pompę paliwa,załuż,wlej przynajmniej 10 litrów paliwa,odpal na benzynie zagrzej silnik,przełącz na gaz i wszystko będzie dobrze.Pompa paliwa pracuje nawet jak jedziesz na gazie,więc paliwo w baku zawsze musisz mieć.
Nur bmw e32
Opublikowano
jesli masz zwykla instalke to wywal ją...ja to zrobiłem i jestem szczesliwy.Wiem,ze taniej ale ja tez troche na gazie pojezdziłem i pomijajac to ze wiecznie trzeba było uwazac z dodawaniem gazu bo zaraz strzelal,ze jak strzelil trzeba bylo stanac,zeby zlozyc obudowe filtra,ze jazda po prostu do duuuu.To co zaoszczedzilem to potem wydalem na nowa przeplywke,kolektor ssacy,rure od filtra do przepustnicy oraz weze przy zbiorniczku wyrownawczym.Pozbyłem sie gazu i nie chce go wiecej miec.Teraz pod maska wreszcie to wyglada tak jak powinno wygladac a i jazda na benzynie jest super.Pozdrawiam.
Opublikowano

Panowie, to że mieliście przykre historie z tym czy z owym, to nie znaczy aby od razu szufladkować całe zagadnienie.

a jak LPG się dobrze uzytkuje, to nie sprawia kłopotów. A w 7er to tylko sekwencja daje satysfakcję portfela i brak depresji.

Ja mam 730 na sekwencji i jest na prawdę przyjemnie tym jeździć.

 

A teraz powrót do tematu:

brave1, nie panikuj jeszcze i nie kupuj pochopnie części :duh:

Na początek wymontuj pompę paliwa ze zbiornika, wsadź do wiaderka z wodą i podepnij napięcie z przetwornicy lub zasilacza.

Sprawdzisz czy pompuje ciecz i z jakim ciśnieniem. Przy okazji posprawdzaj sobie wszystkie bezpieczniki (te pod kanapą też).

Jeśli pomopa nie będzie pompować, lub będzie dawać bardzo malutkie ciśnienie, to wterdy ją wymienisz, przy okazji sprawdzisz sobie jakie napięcie podaje instalacja na piny pompy (może tu też być problem).

Jak to rozpoznasz to albo będziesz szczęśliwy, albo dalej będziemy szukać...

 

Jak co to dawaj na PW

Opublikowano

kupiłem, pompe paliwa teraz chce ja wymienic i zabieram sie dzisiaj za to...

 

rozumiem ze dostep do niej jest pod klapka z prawej strony bagaznika?

czy moge napotkac jakies niespodzianki podczas jej wymiany czy powinienem sobie poradzic w tzw polowych warunkach ? nie mam garazu i chce to zrobic pod domem na parkingu ...jest sens zaczynac ..czy polegne:(

Opublikowano
kupiłem, pompe paliwa teraz chce ja wymienic i zabieram sie dzisiaj za to...

 

rozumiem ze dostep do niej jest pod klapka z prawej strony bagaznika?

czy moge napotkac jakies niespodzianki podczas jej wymiany czy powinienem sobie poradzic w tzw polowych warunkach ? nie mam garazu i chce to zrobic pod domem na parkingu ...jest sens zaczynac ..czy polegne:(

był tańszy sposób sprawdzenia czy to pompa paliwa : trzeba było pod maską odpiąć wężyk paliwowy który zasila listwę wtryskową i sprawdzić czy po przekręceniu zapłonu pompuje paliwo...... :wink:

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
kupiłem, pompe paliwa teraz chce ja wymienic i zabieram sie dzisiaj za to...

 

rozumiem ze dostep do niej jest pod klapka z prawej strony bagaznika?

czy moge napotkac jakies niespodzianki podczas jej wymiany czy powinienem sobie poradzic w tzw polowych warunkach ? nie mam garazu i chce to zrobic pod domem na parkingu ...jest sens zaczynac ..czy polegne:(

Dasz spokojnie radę,tylko nie ciągnij jej na siłę,bo pourywasz zaczepy,musisz nacisnąć po dwuch stronach pompy takie plastikowe zaczepy i pompa wyjdzie bez problemu,żadnej filozofii.Tak pompa znajduje się pod czarną metalową klapką w bagażniku po prawj stronie.

Nur bmw e32
Opublikowano
witam chciałem bardzo podziekowac za pomoc pompa wymieniona auto pali jak trzeba:) fakt na poczatku faluja obroty ale potem gra musze powiedziec ze coraz bardziej kocham ten samochod ta linia ta klasa ten na swoj sposob slodki snobizm DZIEKUJE POZDRAWIAM temat do zamkniecia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.