Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam byc moze ktos sie orientuje jak duzo roboty jest ze zmiana hamulcow bebnowych na tarczowe w e30 2.0 87r??? w planach jest swap silnika na m50b28 i dobrze by bylo zeby to jakos hamowalo??
Opublikowano
Musisz zmienić wahacze,jak szykujesz pod swap to kup całą belkę tylną z tarczami wymienisz wszystkie tuleje i będzie pewniak.Silnik m50b28 nie istnieje m52b28 raczej.Widziałem ogłoszenia z ceną za taki zestaw w granicach 200-300 pln.
Opublikowano
dzieki za podpowiedz w sprawie hamulcow kolego MAREK- M535i a co do silnika m50b28 to odsylam do lektury poczytaj troche zanim bzdure napiszesz!!!
Opublikowano
No kolego nakieruj mnie trochę bo coś z moją wiedzą jest nie halo ze wzrokiem pewnie też bo nie mogę nigdzie znależć m50b28 http://www.bimmerforums.com/engine_faq/ daj jakiś link do zestawienia w którym znajdę taki prototyp bo do tej pory nie widziałem :mrgreen:

będzie długo szukał a potem powie że mu sie pomyliło :mrgreen:

A little piece of heaven in my hands
Opublikowano

M47 TÜ Vierzylinder-Diesel 150 PS 2001-

M50 B20 1.991ccm-Vierventiler, 150 PS, 11:1, DME 3.1, ab 1992 Vanos 1989

M50 B25 2.494ccm-Vierventiler, 192 PS, 10,5:1, DME 3.1, ab 1992 Vanos 1989

M50 B28 6-Zylinder, 2,8 Ltr. für 3er, 5er und 7er, Grauguß 1989

M50 B30 6-Zylinder, 3,0 Ltr. (175 kW) für USA 1989

M51 D25Kat 2.497ccm-Turbo-Diesel, 115 PS, 22:1, Bosch DDE, ohne LLK 1991

M51 D25 2.497ccm-Turbo-Diesel, 143 PS, mit LLK, Kat 1992

M52 B20 2,0 Ltr.-Vanos-Vierventiler, 10,5:1, 150 PS, Siemens MS 40.1 1993

M52 B24 6-Zylinder, 2,4 Ltr. (140 kW) für Thailand

M52 B25 2.494ccm-Vierventiler, 170 PS, Bosch DME, ab 1998 Doppel-Vanos 1995

M52 B25 2,5 Ltr.-Vierventiler, 192 PS, 10,5:1, DME 3.1 1993-95

M52 B28 2.793ccm-Vanos-Vierventiler, 193 PS, DME, ab 1998 Doppel-Vanos 1 sprawdziłem na realoem i ani w wersji na Europę ani na USA takiego tego silnika nie ma czyli wątpliwym jest żeby był w produkcji seryjnej ,w tym zestawieniu natomiast nie jest napisana ani ilość zaworów na cylinder ani moc .skoro był produkowany od 1989 czemu nie zastąpiono nim starawego m30.

Opublikowano
Wyluzuj Bono nie wyzywaj kilku chłopaków korzysta z tego forum i żaden nie jest debilem,pomylić może się każdy a swoją drogą masilis zjebał mnie jak szmaciarz konia :cry2:
Opublikowano
Bono debila to zrob i wychowaj na razie to wystarczy mi to co mam zeby objechac ta twoja padline a ta tabelke z silnikami to se wydrukuj i nad lozkiem powies Ps. szacunku troche
Opublikowano
Zamknijcie ten temat bo poziom forum się zaniża,odchodzi ochota do pisania czegokolwiek zaczynają padac teksty jak pod budką z piwem :mad2: jakieś nerwowe społeczeństwo się robi.
Opublikowano
Kur...a debile ze streetracing :mad2: :mad2:

Tam to dopiero są intelektualiści..

 

Bono debila to zrob i wychowaj na razie to wystarczy mi to co mam zeby objechac ta twoja padline

 

Jeszcze jeden taki tekst i obaj panowie dostajecie ostrzezenia za 'meski' dialog. To jest forum BKP, a nie 'Psy 3'.

A co do silnikow M50: nie bylo M50B28, dopiero M52B28.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
przeczytałem ten temat i głupieję silnik m50 2.5 ma 192 konie myślałem że 170 a m52 ma 192 może ktoś mi powie czy poprostu żyłem w błędzie?

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.