Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam moje e46 doslownie od tygodnia na cieplym silniku ciezej odpala nie jest to jakas przesada jakies 2 no 3s, i po takim odpaleniu daje szarym dymem co to jest??? na diagniostyce pokazalo blad swiecy!!!
http://img684.imageshack.us/img684/4426/c23a511dcaf4207f.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No i sam sobie odpowiedziałeś. Skoro pokazuje błąd świecy żarowej to dlatego ciężej odpala.
Krzysztof
Opublikowano
w takim razie ten dym z rury to przepalajaca sie ropa??? sprobowalem dwukrotnie nagrzac swiece i problem zniknal:) takze to swiece na 100%
http://img684.imageshack.us/img684/4426/c23a511dcaf4207f.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżeli nie ma odpowiedniej temperatury we wszystkich cylindrach, nie wszystkie świece grzeją, to nie przepala paliwa i dlatego kopci. Świecę radzę wymienić jak padnie jedna popali w krótkim czasie pozostałe.
Krzysztof
Opublikowano
tylko jak sprawdzic, ktora padla...
http://img684.imageshack.us/img684/4426/c23a511dcaf4207f.jpg
Opublikowano
a co to za różnica... widać już swoje wypracowały, więc nie ma sensu zmieniać pojedyńczo tylko od razu cały komplet. Zapomnisz o problemach a o to chyba chodzi
Opublikowano
jesli rano w takim razie nie jest to dym lecz skraplajaca sie para wodna... nie masz o co sie martwic, kazde auto tak ma (para wodna jest produktem spalania oleju) rano kiedy jest nizsza temp. i wieksza wilgotnosc, takie widoczne sa objawy...
http://img684.imageshack.us/img684/4426/c23a511dcaf4207f.jpg
Opublikowano
kolega pisze ze ciezko pali jego bmw juz na cieplym silniku wiec moim zdaniem to nie swiece one nie dzilaja jak silnik sie nagrzeje moze wtryski lub pompa wtryskowa cos sie konczy ale to tak po mojemu :wink:
jedynakk
Opublikowano
tylko co to za dym z rury, na olej mi nie wyglada, bardziej skraplajaca sie para...
http://img684.imageshack.us/img684/4426/c23a511dcaf4207f.jpg
Opublikowano
Jesli masz problem z zapalaniem na ciepłym silniku - to masz problem z wtryskiwaczami :) wymiane swiec zarowych sobie oszczedz... było na forum, problem opisywany wielokrotnie........ i powtarzajacy sie niestety w silnikach diesla - najcxzesciej 320d 150KM M47N.......
Car Detailing - zrób to z Nami :-)
Opublikowano

Witam i potwierdzam to co napisal kolega vtec81 mam ten sam problem na zimnym odpala od pierwszego a na cieplym krece strasznie dlugo.Wina lezy po stronie wtryskow ktorys z nich jest wadliwy Jezdzilem od mechanika do mechanika :mad2: prawdopodobnie wymienil bym pol silnika jak bym sluchal ich opinji Ale dzieki kolega ktorzy mieli juz takie problemy i opisali je na naszym forum zdecydowalem sie wykrecic wtryski i wyslac do przegladu a w razie ich wadliwego dzialania beda regenerowane w Krakowie u GLADYSKA Jesli uda mi sie skrecic to co rozkrecilem

:dance: to wszystko opisze szczegolowo

 

 

 

pozdrawiam szyjaaa6

Opublikowano
Mialem tak w moim tds . Przyszla zima i musialem go krecic nawet 10 sekund. Wyjalem swiece i okazalo sie ze 3 sztuki padly. Wymienilem komplet i odrazu najlepiej kupic wezyk na przezew tzn nadmiar bo parcieja tak dziala na nie ropa. Po wymianie pali na dotyk ale jak zimny to zawsze zakopci na niebiesko... moze ktos podpowie od czego to ?? Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.