Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam , mam pytanie : o ile można obniżyc e38 730d z felgami 18" żeby w miare komfortowa autko sie prowadziło ? Znalazłem na allegro sprezyny firmy Lowtec obnizajace o 50/35 i zastanawiam sie czy nie bedą za bardzo taczki z auta na tych sprezynach.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
taki zestaw pewnie byłby lepszy , co to za firma i czy to sa sprezyny progresywne bo słyszałem ze na takich jest lepszy konfort ?

 

Każda sprężyna działa progresywnie - kinematyka (w dynamice)

 

poczytaj podręcznik z fizyki (bez urazy i podtekstów), jak nie załapiesz to Ci rozwinę problem.

Opublikowano

Zespół inżynierów BMW z 50-letnim doświadczeniem wydał 500 000 000 marek na opracowanie zawieszenia.

 

Teraz ktoś coś poprawi sprężyną z Allegro za trzy bańki.

 

1. Nic nie poprawisz, tylko pogorszysz.

2. Możesz jedynie mieć więcej punktów do lansu na dzielni niż koledzy w 520 + gaz + welur + anglik-przekładka po "lekkim dachu".

 

Powodzenia,

 

K.

www.specops.pl
Opublikowano
taki zestaw pewnie byłby lepszy , co to za firma i czy to sa sprezyny progresywne bo słyszałem ze na takich jest lepszy konfort ?

 

Każda sprężyna działa progresywnie - kinematyka (w dynamice)

 

poczytaj podręcznik z fizyki (bez urazy i podtekstów), jak nie załapiesz to Ci rozwinę problem.

 

Magristra z fizyki to ja nie mam ale w necie znalazłem to :

Sprężyny progresywne

 

Jest to taki rodzaj sprężyn, najczęściej śrubowych, w których charakterystyka jest zmienna. Wraz ze wzrostem ugięcia elementu sprężynującego zwiększa się opór jaki potrzebny jest do jego ściśnięcia.

 

Jeśli na sprężynę linearną podziałamy siłą 100 kg ugnie się ona o 1 cm. Dołożenie kolejnych 100 kg spowoduje ugięcie o kolejny centymetr, kolejne 100 kg kolejny centymetr itd. W sprężynie progresywnej proporcje są inne. Początkowe ugięcie 1 cm spowoduje 50 kg, ale skrócenie jej o kolejny centymetr wymaga już nacisku 200 kg.

Opublikowano
Zespół inżynierów BMW z 50-letnim doświadczeniem wydał 500 000 000 marek na opracowanie zawieszenia.

 

Teraz ktoś coś poprawi sprężyną z Allegro za trzy bańki.

 

1. Nic nie poprawisz, tylko pogorszysz.

2. Możesz jedynie mieć więcej punktów do lansu na dzielni niż koledzy w 520 + gaz + welur + anglik-przekładka po "lekkim dachu".

 

Powodzenia,

 

K.

 

Nie wiem czy tak do konca masz racje np. na sprzęt audio firma Bmw wydała pewnie tez troche kasy a jednak jest kiepski i zmieniając go na obojetnie jaki markowy sprzęt bedzie on napewno lepszy. Tutaj masz link do strony eibacha , kliknij na tej stronie ( po prawej ) na filmik który przedstawia dokładnie jak spręzyny eibacha " pogarszaja" :) miłego oglądania

http://eibach.com/cgi-bin/start.exe/eibach/index.html

 

Jesli chodzi o punkt drugi to nie wiem co cie tak trapi , po prostu nie podoba mi sie to ze przód stoi bardzo wysoko . Jesli chodzi o kolegów z Bmw 520 + gaz + welur + anglik-przekładka po "lekkim dachu" to chyba tez jest ich sprawa czym jeżdża i nic ci do tego .

 

Tak na koniec chciałem dodac ze napisałem ten post poniewaz chciałem zasięgnąć opini kolegów którzy maja jakas wiedze na ten temat i którzy bardziej na tym sie znaja odemnie i nie interesują mnie bzdurne posty ludzi nie majacych o tym zielonego pojęcia i piszących cos aby tylko napisać

Opublikowano
witam.kolega Kangur dobrze to przedstawil :cool2: szczerze popieram. a co do sprzetu audio to jest dobrej klasy bo niewiem o jaki model BMW ci chodzi? Jezeli autko ma parenascie lat to o czym tu mowa kiedy technika idze do przodu z roku na rok. pozdrawiam Norbert
Opublikowano
Zdziwilbys sie chlopcze ile widzialem i gdzie bylem. Szkoda przerabiac piekna E38 bo temu autku nic nie brakuje poza szanujacym go kierowca
Opublikowano
A moim zdnaniem warto wymienic sprężyny na niższe(ale bez przesady),na obniżonych świetnie wygląda i napewno tez lepiej sie trzyma na zakretach ale oczywiście to twoja decyzja,ja też wymieniam i juz ma zamówione,jeżeli bedziesz chciał dam ci namiary,zreszta widziałem że ktoś dał ci tam juz posta na allegro z tym zdjeciem tej 7-ki to od niego własnie też ja mam, Pozdrawiam Tomek
Opublikowano
A ja popieram mariusza827. Wymieńcie amortyzatory a odniesiecie wrażenie, że macie nowy samochód.

Układy wydechowe do BMW: www.pamaku.pl


Ten, kto pyta jest głupcem przez pięć minut, kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie.

Opublikowano
taki zestaw pewnie byłby lepszy , co to za firma i czy to sa sprezyny progresywne bo słyszałem ze na takich jest lepszy konfort ?

 

Każda sprężyna działa progresywnie - kinematyka (w dynamice)

 

poczytaj podręcznik z fizyki (bez urazy i podtekstów), jak nie załapiesz to Ci rozwinę problem.

 

Magristra z fizyki to ja nie mam ale w necie znalazłem to :

Sprężyny progresywne

 

Jest to taki rodzaj sprężyn, najczęściej śrubowych, w których charakterystyka jest zmienna. Wraz ze wzrostem ugięcia elementu sprężynującego zwiększa się opór jaki potrzebny jest do jego ściśnięcia.

 

Jeśli na sprężynę linearną podziałamy siłą 100 kg ugnie się ona o 1 cm. Dołożenie kolejnych 100 kg spowoduje ugięcie o kolejny centymetr, kolejne 100 kg kolejny centymetr itd. W sprężynie progresywnej proporcje są inne. Początkowe ugięcie 1 cm spowoduje 50 kg, ale skrócenie jej o kolejny centymetr wymaga już nacisku 200 kg.

 

na oleju kujawski napisane jest ze "bez cholestrolu" a ja nigdy niewidzialem rosliny z cholesterolem, pozatym kazda sprezyne ktora ma zwoje i wieksze i mniejsze niema charakterystyki liniowej, przedo w e38 standardowo progresywny,

www.auto-optima.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.