Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Poiadam bmw 530d z 99r jest to wersja touring, auto bylo sprowazone z Belgi pol roku temu. Wgdlug belgijskiego certfikatu dopuszczenia auta do ruchu jego moc wynosi 120 kw czli 163 km. nie moze to byc 525 d, poniewaz kod mojego silnika to 306 D1.Takze osiagi auta przemawiaja za ty ze ma on naprawde163 ps poniewaz pali o litr mniej niz powinien (a nie szczedze auta:) oraz przyspieszenie wydaje mi sie za slabe jak na 184km. Spotkalem sie juz wczesniej z bmw 730d rowniez z belgi z taka sama moc, oraz innymi 5. Dowiadywalem sie w serwisie, ale tam mowia mi kompletne bzdury weglug nich moc auta to 145kw czyli 193 konie, a nie jest to mozliwe poniewaz takimi parametrami dyspomowaly e 39 po litingu ktory byl w 09.2000 i od tamtej pory seria 7 takze miala 193 konie jestem tego pewny w 100%. Gdzie moge uzyskac zetelniej informacji bo nawet glowny serwis w Polsce nie udzielil mi inf.Jedynym najpewniejszym wyjsciem na sprawdzienie mocy auta jest hamownia. Osoby majce taki sam problem prosze o pisanie na adres [email protected][/b]
Opublikowano
Poszukaj było już o tym na forum, któś już miał ten problem, na to wychodzi że wersje z belgii miały 163KM zamiast 184KM. Chodzi tu o mniejszy podatek bo w belgii płaci sie od mocy silnika a nie od pojemności. Mój znajomy ma Audi A4 1.9TDI które sprowadził właśnie z belgii, jego moc w niemczech to 110KM a w belgii 98KM :duh:

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano
Francesco jeżeli masz manualną skrzynie to proponuje jechać na hamownie i sprawdzic ile auto ma km. Poza tym możeliwe, że w belgi jest po prostu inny sterownik silnikiem. Może chip tuning przywróci oryginalną ilośc koni :?:
Opublikowano
Francesco jeżeli masz manualną skrzynie to proponuje jechać na hamownie i sprawdzic ile auto ma km. Poza tym możeliwe, że w belgi jest po prostu inny sterownik silnikiem. Może chip tuning przywróci oryginalną ilośc koni :?:

Chiptuning na pewno przywróci i to jeszcze z nawiązką :norty: ....oni pewno softem ograniczyli bo nie wierze żę mniejszą turbinke by zapodali :twisted2:

Jak coś to podjedż do Mastrsa czy gdzieś do jakiegoś tunera napisz...powinni Tobie pomóc... :roll2:

Poszukujemy tunerów !!

Forum samochodowe, forum motoryzacyjne, forum tuningowe

http://samochody.kei.pl/zdjecia/logo_phpBB2.gif

Randki: dates

Opublikowano
Chyba zdecydyje sie na chpia, ale niw wiem na jaka firme sie powolac, zastaniawialem nad V-techem lub Chiptroniciem. nie wiem takze jak odniesie to moj silnik chociaz jest on w zajebistym stanie pracuje cichutko i rowno przebieg tez niewielki bo 144 tys :) oraz czy silnik nie bedzie sie przegrzewal sie na dlugich trasach o dlugosci np.1000 km
Opublikowano
Chyba zdecydyje sie na chpia, ale niw wiem na jaka firme sie powolac, zastaniawialem nad V-techem lub Chiptroniciem. nie wiem takze jak odniesie to moj silnik chociaz jest on w [bAD] stanie pracuje cichutko i rowno przebieg tez niewielki bo 144 tys :) oraz czy silnik nie bedzie sie przegrzewal sie na dlugich trasach o dlugosci np.1000 km

 

Dobre opinie słyszy się o Mastersie http://www.tdi-tuning.pl/ To, czy silnik się nie będzie przegrzewał to musisz się spytać takiego tunera.

Opublikowano
Francesco jeżeli masz manualną skrzynie to proponuje jechać na hamownie i sprawdzic ile auto ma km. Poza tym możeliwe, że w belgi jest po prostu inny sterownik silnikiem. Może chip tuning przywróci oryginalną ilośc koni :?:

 

Tu dobra wiadomosc - wszystkie modele silnikow "marketingowo" badz

"ekologicznie" ograniczane co do mocy wyjsciowej doskonale daje sie

przywrocic do stanu ich mocniejszych braci za pomoca chiptuningu

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano

Myslalem takze nad takimi firmami jak Ac-Schnitzer lub Hamann, tylko chyba nie maja oni przedstawicieli na Polske,ale jesli nawet to podejrzewam ze podczas ich modyfikacji wchodzily by w gre wieksze pieniadze. Zastaniawilaem sie rowniez jaka jest roznica pomiedzy wymiana calego sterownika na inny a jaka po zmianie softu w starym sterowniku? Jesli ktos posiada inf i opinie na temat chipowanych 530D to prosze pisac [email protected] :)

 

Pozdrawiam:)

Opublikowano
A może wystarczy wyjąć zwężką z układu dolotowego?

 

Nie sadze zeby to bylo az tak proste :)

Poza tym teraz seryjnie nie stosuje sie takich patentow bo powoduje

przy znacznym "zdlawieniu" silnika powoduje to powstanie nadmiernego

podcisnienia w kolektorze dolotowym co z roznych przyczyn nie jest

wlasciwe, chociazby dlatego ze pogarsza sie oproznianie cylindrow ze

spalin. Na bank ograniczenie zaszyte jest w komputerze.

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.