Skocz do zawartości

Francesco

Zarejestrowani
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    530d E60 M57TU2, 320d E46 M47TU- 174km/374nm
    335d e92
  • Lokalizacja
    Malopolskie

Osiągnięcia Francesco

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Panowie czy każda przekładnia z EPS będzie pasowała?
  2. 69.254 km. 25.01.2016 Kwestia czy w ogłoszeniu jest podany obecny... Czekam na informacje od właściciela, zobaczymy. Dzięki za czujność.
  3. Sprawdzałem.. wydaje się być autentyczny. Jakies podejrzenia wiekszej ilosci km?
  4. Witam. Czy ktoś oglądał lub interesował się tym autem http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6742328588 Szczególnie interesuje mnie historia powypadkowosci ...
  5. zamienic BMW na honde... Nie mam pytan. W latach 90tych jezdzilem nowa civic oraz avensis> Po kupnie starej 15 letniej e34 z "mega awaryjnym TDS-em" zostalem przy BMW do tej pory. pozdr :)
  6. Mój wykres M47TU 320td 03r. Program robiony również u Pawła z turbodiesel.pl, jak najbardziej polecam, robota profi. http://images39.fotosik.pl/1076/1b27aeba75703353m.jpg
  7. Motul Specific LL04 do BMW, ma dokładnie takie same parametry jak Xclean C3 5W40. Jedyna różnica to, że specific jest sporo droższy.
  8. Paul666 czy końcówki z 35d pasują bez problemów na rury z 30d, zdejmuje stare zakładam nowe? Średnica rur w obu tłumikach jest ta sama? 250zł za dwie używki: http://motoallegro.pl/koncowki-wydechu-chromowane-bmw-5-e60-e61-7-f01-i1697225037.html
  9. Używam Motula xclean C3 5W40 zarówno w 530d/231km jak i 320d/150 i jestem bardzo zadowolony. W40 ma lepsze własciwośći w wyższych temperaturach niż W30, wiec uważam, ze lepiej brać 5W40.
  10. Kolektory ssące w wersji 3.0d 231 M57N2 maja już wzmacniane klapki lecz mają tendencję do rozszczelnianią się w tym miejscu: http://images35.fotosik.pl/611/910001a1a2f70769med.jpg Wersje 204/218 http://images49.fotosik.pl/807/dd28526aee1fd335med.jpg nie rozszczelniają sie i nie maja wzmocnionych klapek. Jeżeli ktoś nie chce wymieniać kolektora na nowy polecam lekturę z zagranicznego forum: http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtopic.php?f=5&t=117782&hilit=swirl+flap W moim przypadku również jest wyciek, zamówilem zaślepki ktore maja grubszy oring taki jak w wersjach 218: http://images43.fotosik.pl/808/93c822a2bb56fd1a.jpg możliwe ze w przyszłym tygodniu będę je montował, sprawdzimy czy to zda egzamin. Jeżeli nie, to wtedy bedzie nowy kolektor ktory wczesniej czy pozniej sie rozszczelni.
  11. Jeżeli nie miales do tej pory problemow z filtrem, zostaw go w spokoju i zrob sam soft. Bmw ma bardzo dobry uklad dpf, sprawiajacy najmniej problemow. Usunac mozna nie sprawny filtr lub gdy nadejdzie jego kres. Z podlaskiego polecam http://www.turbodiesel.pl profi podejscie i robota. pozdro.
  12. W 231 masz wtryski piezo elektryczne, turbo jest te same w 218 i 231.
  13. seler ktory rok auta, seria 163 czy 177? Wiesz moze na jakim doładowaniu został uzyskany ten wynik?
  14. Dzis dpf został ponownie zalozony. Wczoraj ostatecznie wygrzany palnikiem, po czyszcznieu chemia ( sama chemia i karher niewiele dało). Pierwsze odpalanie, odrazu wyskoczyl blad dpf, przejazdzka i ponownie blad. Chwila odpoczynku, zgasznie auta i ponowna przejazdzka. Przegonienie auta przez 70 km obroty ponad 2 tys i jest poki co OK. Auto zapie... jak szalone brak jakich kolwiek bledow. Komp pokazuje wymiane za 60 000, przed czyszczeniem bylo 70 000km. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.