Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam właśnie zamiar kupić bmw e34 535i a manualu co trzeba sprawdzić na 1 miejscu w aucie abym później nie byl zadziwiony ze nie działa lub strasznie sie psuje? !!!!!!!!!
Opublikowano
witam mam właśnie zamiar kupić bmw e34 535i a manualu co trzeba sprawdzić na 1 miejscu w aucie abym później nie byl zadziwiony ze nie działa lub strasznie sie psuje? !!!!!!!!!

za dobre 535 trzeba dac powyzej 10 tys zł reszta to wraki albo do salonu do koloru do wyboru :mrgreen:

Opublikowano (edytowane)

Pawelsl - proszę drogą edycji postu wpisać kod modelu w tytule (wybór E34 z małej listy).

Mogę to zrobić sam, ale wolę, żebyś bardziej to zapamiętał ;)

Jeżeli nie zrobisz tego dzisiaj - niestety będzie to równoznaczne z nadaniem Ci ostrzeżenia.

(przyszedł czas na ostrzeżenia także za zapominanie o tym Exx - bo nic innego nie działa)

 

pozdrawiam.

(mój post usunę, gdy naprawisz tytuł)

 

__________________

8 wrzesień 2008 (0:27)

MOD EDIT:

Pawelsl >> OSTRZEŻENIE

Niestety nie wziąłeś pod uwagę tego, co napisałem - dlatego sam wpiszę informację o tym, jakiego modelu Exx dotyczy wątek - ale Tobie przesyłam ostrzeżenie za ignorowanie regulaminu i próśb moda.

pozdr.

Edytowane przez solaris520

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
tak jak w każdym aucie,zawieszenie,karoserję,wsłuchaj sie w dzwięk silnika jeśli rozrząd za bardzo głośno pracuje,czeka cię wymiana wałka i dzwigienek,częsta przypadłość m30,jeśli właściciel mówi,że wystarczy tylko przeregulować zawory to w to nie wierz,przy zużytym wałku nic to nie da,a auto nie będzie osiągać pełnej mocy,więc tylko w teorii będzie to 535:)
Nur bmw e32
Opublikowano

Pamietaj ze temperatura ma byc na polowie rowno na srodku nie przed nie za, a jak sprzedajacy bedzie gadal ze to czujnik lub tym podobne to przyczyna moze byc:

- termostat, visko, uszczelka pod glowica,

(nawet jak auto dostanie w dupe ma byc na srodku)

luzy zawieszenia czesci sa w cenie juz dosc dobre (czyt. tanie)

spr czy auto nie sciaga itd itd

brokat_
Opublikowano
dawno temu jak byłem jeszcze pięnkny i młody to posiadałem 535 ale okazało sie była katowana jak wszystkie te egzemplarze :lol: i jezdziła jak kupa po jelitach wiec ja stawialbym na pierwszym miejscu stan motoru :hand:
Opublikowano
Dokładnie,większość 535 dostała niezle po d....,na youtube większość e34 palących gumy to 535,przykład: Dzidek :twisted: ,więc najlepiej kupić 518i :wink:
Nur bmw e32
Opublikowano
Dokładnie,większość 535 dostała niezle po d....,na youtube większość e34 palących gumy to 535,przykład: Dzidek :twisted: ,więc najlepiej kupić 518i :wink:

tak i wtedy mozesz łykac jedynie rowerzystów :lol:

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Zdaj się po prostu na siebie.

 

1. zero stuków (opowieści pt. to tylko łączniki stabilizatora włóż między bajki, bo to mniej niż 200 zeta, więc każdy by wymienił - czyli wahacze do wymiany).

2. silniki, zawory - regulacja nie jest kosztowna, więc znów, jak sprzedawca tego nie zrobił to dziwne.

3. "klima do nabicia " - gówno prawda, kosztuje to śmieszne pieniądze, jak nie dział, to albo układ nieszczelny, albo nie działa.

4. pierdoły pod tytułem: "nie działa, ale...." - znów, powód do zbicia ceny etc.

5. .... (sam se wymyśl)

 

pozdrawiam

 

Mariusz

Opublikowano

3. "klima do nabicia " - [bAD] prawda, kosztuje to śmieszne pieniądze, jak nie dział, to albo układ nieszczelny, albo nie działa.

 

Z tymi śmiesznymi pieniędzmi to tak nie do końca. W 535i układ klimatyzacji był tylko na czynnik R12, którym jak większość wie nie wolno już nabijać. Więc albo zamiennik (do tego pewnie koszt nowej chłodnicy, osuszacza i uszczelnienie układu, z racji na wiekowość instalacji) albo trzeba wyłożyć kasę na przeróbkę na czynnik R134A obecnie stosowany. Co wiąże się z jeszcze większymi kosztami.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.