Skocz do zawartości

Olej w zbiorniczku wyrównawczym


ryba535d

Rekomendowane odpowiedzi

podstawa jest tam gdzie jest wkład filtra oleju, podstawa ta jest przykrecona do bloku ,pomiedzy nia a blokiem jest uszczelka,jest jeszcze jedna uszczelka pomiędzy ta podsawą a chłodniczka oleju moze tam gdzieś jest nieszczelność sprawdz :D ,przez ta chłodniczke przepływa płyn chłodniczy i olej silnika

 

przy takim przebiegu jaki masz 200 tys/km uszczelka hmmmm, raczej nie chyba ze auto ma 1000000 km :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podstawa jest tam gdzie jest wkład filtra oleju, podstawa ta jest przykrecona do bloku ,pomiedzy nia a blokiem jest uszczelka,jest jeszcze jedna uszczelka pomiędzy ta podsawą a chłodniczka oleju moze tam gdzieś jest nieszczelność sprawdz :D

 

przy takim przebiegu jaki masz 200 tys/km uszczelka hmmmm, raczej nie chyba ze auto ma 1000000 km :duh:

 

i tam może mieć styczność z układem chłodzenia i przedostawać się do zbiorniczka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.