Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie kolegów,

 

mam pytanie o przyczynę ścinania tylnich opon od strony wewnetrznej,

Felgi 18' guma 225x45x18.

Mam wrażenie jakby stała troszke niżej na kołach z tyłu i delikatnie "rozkraczona" gumy po jednym sezonie do wyrzucenia.

Jakby ktoś był miły i podpowiedział co sprawdzić i gdzie szukać przyczyny??

 

Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Taki urok tych aut. Koła są lekko na negatywie. Jeśli jeszcze siadł Ci tył auta ( lub obniżyłeś nadwozie) to negatyw się powiększył co potęguje zjawisko ścierania wewnętrznej strony tylnych opon. + Ciężka noga i nie trzeba długo czekać na efekty. Jak nie były nowe jeden sezon i do kibla.

Możesz jechać skontrolować geometrie zawieszenia, a także w jakiej jest kondycji.

Edytowane przez Pinczer
Opublikowano
U mnie w Trójce bralo odwrotnie, dawalo to tez nieprzyjemne wrazenie na sliskiej jezdni , ze tańczy tył . Na geometri ustawil mi wlasnie kat pochylenia koł , mialem za bardzo pionowo teraz sa wlasnie tekko rozkraczone w granicach normy dla tego auta. Pewnie to samo u Ciebie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.