Skocz do zawartości

wymiana rozrusznika w silniku M50


maro2006

Rekomendowane odpowiedzi

Witam klubowiczów.Proszę o poradę,jak wymienić rozrusznik przy silniku 2.0 M50 oraz czy jest moliwość zakupu gdzieś zestawu naprawczego zacisku hamulca(przede wszystkim tłoczka) oraz odpowietrzników układu hamulciwego.Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zestawy naprawcze jak najbardziej sa dostepne ale nie zawieraja tloczkow. Tloczek jest spasowany z zaciskiem i dokupienie osobno tloczka jest niemozliwe.

Zestawy zawieraja gumki uszczelniajace. Natomiast odpowietrznik dokupuje sie osobno praktycznie w kazdym sklepie motoryzacyjnym tylko trzeba wiedziec jaki gwint jest zastosowany (najlepiej udac sie do sklepu z wykreconym odpowietrznikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba jednak można dokupić tłoczek ale na wymiar. Miałem zapieczony tłoczek w tylnym prawym zacisku i hamowało mi stale koło. Mechanik kupił zestaw naprawczy a tłoczek dokupił podając rozmiar jaki mu potrzebny (niekoniecznie z mojego modelu). Oczywiście gdybym wtedy kupił zacisk w dobrym stanie to nie trzeba by regenerować ale nie było akurat i dokonał regeneracji. Jeżdzę od tamtej pory już drugi rok i na razie wszystko jest ok. Zestaw naprawczy nie powinien być droższy z tłoczkiem niż 50-60zł. (nie wiem czy dobrze pamiętam)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

... jeżeli chodzi o tłoczki hamulcowe to bez problemu dostaniesz na wymiar.

Tutaj masz link do mojego wątku : http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=79991

 

ja zamawiałem w http://www.carix.pl/ przez internet :8)

 

wszystkie dodatkowe gumki/sworznie/prowadnice/uszczelki polecam kupować w sieci FOTA (katalog.fota.pl) - posiadają produkty od ATE - czyli to samo co kupisz w ASO tylko dwa razy taniej :D

marzenie : E34 M5

http://img266.imageshack.us/img266/9927/540podpisnj4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jeśli chodzi o rozrusznik to ja wyjmowałwm wiele razy. zdejmowałem od góry najpierw kolektor z całym osprzętem i jest bardzo dobry dostep do rozrusznika. jak chcesz wiedzieć dokładniej to p ytaj. a co z rozrusznikiem się dzieje?
szkoda że nie zciągałeś głowicy jeszcze lebszy dostęp
orzełe34
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem w aucie naprawiany rozrusznik. (ślizgał się i nie kręcił) Koszt = 150zł całość (szczotki + robocizna). Mechanik wyjmował go od spodu - samochód był na kanale. Kolektor ani nic innego nie było wyjmowane, bo nie było potrzeby. Owszem, dostęp nie jest super bo trzeba natrudzić się ręką przy silniku od strony kabiny od spodu auta. Są dwa rodzaje rozr. niemieckie i włoskie. Ja miałem włoski - chyba "maranelli" czy coś w tym stylu. Także nie kupuj nic do rozrusznika przed wyjęciem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
a jeśli chodzi o rozrusznik to ja wyjmowałwm wiele razy. zdejmowałem od góry najpierw kolektor z całym osprzętem i jest bardzo dobry dostep do rozrusznika. jak chcesz wiedzieć dokładniej to pytaj. a co z rozrusznikiem się dzieje?

 

 

Prawdopodobnie coś z ,,bendiksem'',bo nie zazębia się za każdym razem tylko sie slizga,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.