Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam klubowiczów.Proszę o poradę,jak wymienić rozrusznik przy silniku 2.0 M50 oraz czy jest moliwość zakupu gdzieś zestawu naprawczego zacisku hamulca(przede wszystkim tłoczka) oraz odpowietrzników układu hamulciwego.Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
Opublikowano

Zestawy naprawcze jak najbardziej sa dostepne ale nie zawieraja tloczkow. Tloczek jest spasowany z zaciskiem i dokupienie osobno tloczka jest niemozliwe.

Zestawy zawieraja gumki uszczelniajace. Natomiast odpowietrznik dokupuje sie osobno praktycznie w kazdym sklepie motoryzacyjnym tylko trzeba wiedziec jaki gwint jest zastosowany (najlepiej udac sie do sklepu z wykreconym odpowietrznikiem

Opublikowano
Chyba jednak można dokupić tłoczek ale na wymiar. Miałem zapieczony tłoczek w tylnym prawym zacisku i hamowało mi stale koło. Mechanik kupił zestaw naprawczy a tłoczek dokupił podając rozmiar jaki mu potrzebny (niekoniecznie z mojego modelu). Oczywiście gdybym wtedy kupił zacisk w dobrym stanie to nie trzeba by regenerować ale nie było akurat i dokonał regeneracji. Jeżdzę od tamtej pory już drugi rok i na razie wszystko jest ok. Zestaw naprawczy nie powinien być droższy z tłoczkiem niż 50-60zł. (nie wiem czy dobrze pamiętam)
Opublikowano

Witam

 

... jeżeli chodzi o tłoczki hamulcowe to bez problemu dostaniesz na wymiar.

Tutaj masz link do mojego wątku : http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=79991

 

ja zamawiałem w http://www.carix.pl/ przez internet :8)

 

wszystkie dodatkowe gumki/sworznie/prowadnice/uszczelki polecam kupować w sieci FOTA (katalog.fota.pl) - posiadają produkty od ATE - czyli to samo co kupisz w ASO tylko dwa razy taniej :D

marzenie : E34 M5

http://img266.imageshack.us/img266/9927/540podpisnj4.jpg

Opublikowano
a jeśli chodzi o rozrusznik to ja wyjmowałwm wiele razy. zdejmowałem od góry najpierw kolektor z całym osprzętem i jest bardzo dobry dostep do rozrusznika. jak chcesz wiedzieć dokładniej to pytaj. a co z rozrusznikiem się dzieje?
Opublikowano
a jeśli chodzi o rozrusznik to ja wyjmowałwm wiele razy. zdejmowałem od góry najpierw kolektor z całym osprzętem i jest bardzo dobry dostep do rozrusznika. jak chcesz wiedzieć dokładniej to p ytaj. a co z rozrusznikiem się dzieje?
szkoda że nie zciągałeś głowicy jeszcze lebszy dostęp
orzełe34
Opublikowano
Miałem w aucie naprawiany rozrusznik. (ślizgał się i nie kręcił) Koszt = 150zł całość (szczotki + robocizna). Mechanik wyjmował go od spodu - samochód był na kanale. Kolektor ani nic innego nie było wyjmowane, bo nie było potrzeby. Owszem, dostęp nie jest super bo trzeba natrudzić się ręką przy silniku od strony kabiny od spodu auta. Są dwa rodzaje rozr. niemieckie i włoskie. Ja miałem włoski - chyba "maranelli" czy coś w tym stylu. Także nie kupuj nic do rozrusznika przed wyjęciem.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
a jeśli chodzi o rozrusznik to ja wyjmowałwm wiele razy. zdejmowałem od góry najpierw kolektor z całym osprzętem i jest bardzo dobry dostep do rozrusznika. jak chcesz wiedzieć dokładniej to pytaj. a co z rozrusznikiem się dzieje?

 

 

Prawdopodobnie coś z ,,bendiksem'',bo nie zazębia się za każdym razem tylko sie slizga,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.