Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, noszę się z wymianą silnika w swoim samochodzie i w związku z tym pytanie : Czy jest różnica w silnikach w zależności od rocznika? Chodzi o V12, ja mam z 1989r z wlewem oleju z boku, a jest okazja kupić z 93 z wlewem z przodu, jak myślicie czy podejdzie bez problemu? Pozdrawiam
Opublikowano
da sie podmieniac, na twoim miejscu zadbalbym o to zeby robil to ktos z glowa na kraku :wink: powodzenia

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano
takiej właśnie szukam :) Może znasz kogoś na śląsku kto dobrze się tym zajmie? :) Proszę o jakiś telefon lub namiar :) z góry dziękuje ( słyszałem o P. Piórkowskim w Wojkowicach i P. Krystianie :) z Katowic )
Opublikowano
jeszcze jedno, czy wystarczy przełożyć silniki i podpiąć odpowiednio czy trzeba również bawić się w elektronice silnika, chodzi o to czy ten ''nowy'' będzie dobrze chodził na moich kompach itp
Opublikowano
aha , mnie całość przy zmianie silnika wyniosła ok 3000 zł , czyli cena silnika , robocizna , płyny ( silnik i skrzynia , płyn chłodniczy , poduszki pod silnikiem , poduszki pod skrzynią , łożysko wału , i pare innych pierdół)...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
a ile powinno wynosić?i czy da się sprawdzić na wyciągniętym silniku?Na allegro znalazłem kilka ale nie wiem czy silnik za około 800-1500 zł jest coś wart?
Opublikowano

nie ma reguły ile kosztuje... ja za swój dałem 1000 zł a z przywiezieniem ( sam po niego jechałem prawie 1000 km w obie strony ) 1400 zł , silnik był z Niemiec jakiś NIemaszek chciał zrobić swapa do 735 ale miał problemy z elektroniką i został silnik , miał wymienione uszczelki pod kolektorami dolotowymi , pod pokrywami zaworów i miskami.... aha i jeszcze miał 12 nowych świec....

a co do sprężania to silniki mają od 10 do 12 , a np 8,5 to jeszcze przyzwoicie , a najgorzej jak są duże rozbierzności pomiędzy sąsiednimi cylindrami... a żeby sprawdzić wyciągnięty silnik to wystarczy podłączyć do niego rozrusznik!!!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Ja myśle że najlepiej było by zapodać tam silnik M73 z e38

A sterowanie i elektornike zostawić z e32

Większe prawdopodobieństwo że silnik pochodzi jeszcze kupe lat a i m73 to poprawione M70

 

Najgorzej jak po złożeniu okarze się że silnik nie chodzi na wszystkie gary lub bierze olej :evil:

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Opublikowano
Pod skrzynie pasuje napewno a elektronike i sterowanie można z e32 zastosować

Właściwie to żadna różnica który silnik się wkłada roboty tyle samo

To nie jest niestety takie proste. M73 połączony był ze skrzynią 5cio biegową, a M70 z czterobiegową i ponieważ DME wysyła i pobiera sygnały także ze sterownika skrzyni, to nie będzie to chodziło. A jest to tylko jeden z wielu podobnych problemów...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.